Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #1 Del Skrevet 10. mars 2002 hallo! er det noen her som hat vært på noen av øyene i Hellas? Skal dit i juni, men klarer ikke bestemme meg for hvilken øy jeg skal velge!! Jeg vil ha en ganske rolig ferie,ikke for mye turisme. Noen som har noen tips??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #2 Del Skrevet 11. mars 2002 Skopelos Det er ei rolig øy og den grønneste øya i Hellas vi var der for to år siden og hadde det kjempeflott. Leide scooter og kjørte rundt øya - fant mange flotte strender. For de som er interesserte i litt Kirker og klostre kan en kjøre opp i fjellene for å se hvordan nonner og munker lever men vi trivdes kjempegodt og Skopelos er å anbefale på det varmeste.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #3 Del Skrevet 11. mars 2002 Hva med å ta en uke på Skiathos (som er rolig i juni,men likevel har mengder av tilbud),og deretter en uke på Skopelo eller Alonissos.To nydelige,roooolige øyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #4 Del Skrevet 11. mars 2002 Thassos!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildemor Skrevet 12. mars 2002 #5 Del Skrevet 12. mars 2002 Nei finn ikke på å reise til Skopelos... den vil jeg helst ha for meg selv! En nydelig øy. Var der første gang i 1995, og falt totalt. Ja så "ille" var det at min mann og jeg valgte å gifte oss der i 2000. Skopelos by er utrolig vakker, øya er grønn og fin og har fine strender. Det er kort vei både til livligere Skiathos, roligere Alonissos og fastlandet som også er utrolig spennende. Var på øya i 1995, 1998, 2000 (2 ganger!) og 2001, og tror det blir en tur i år også. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 13. mars 2002 #6 Del Skrevet 13. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
winnie Skrevet 13. mars 2002 #7 Del Skrevet 13. mars 2002 Naxos 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 18. mars 2002 #8 Del Skrevet 18. mars 2002 Helt enig med dere Skopelos frelste!!! Ikke overfyllt av gale turister og det var til og med mulig å finne seg en strand som man hadde helt for seg selv..... Lesbos er også fint, men har hørt at det begynner å bli veldig mye turisme der (har ikke vært der på mange år...)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grethe Skrevet 21. mars 2002 #9 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei du heldigris som skal reise til de greske øyer... I fjor sommer var vi med et vennepar som har seglbåt der nede, og vi besøkte 3 rolige øyer. Den jeg falt pladask for heter HYDRA, Det finnes ingen slags form for trafikk der - alt er helt helt rolig og du blir kjendt med de fleste etter 2 dager. Vi var der i juli, og det var ingen andre nordmenn enn oss der. Om dere ikke velger å være der hele tiden, så reis over for et par dager. Det går hurtigbåter fra Aten - Pyreus. Uansett, ha det utrolig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 24. mars 2002 #10 Del Skrevet 24. mars 2002 Lesbos er fint, lei motorsykkel og oppdag! Korfu er også fin,men masse turister der. ellers har eg bare vært på Rhodos for leeeeeenge siden, kun for party spør du meg.Liker Afrika og Asia eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #11 Del Skrevet 28. mars 2002 TUSEN TAKK for alle svar! det blir nok mest sannsynlig Lesbos i begynnelsen av juni. Gleder meg kjempemasse:) God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #12 Del Skrevet 9. april 2002 Karpathos er nydelig. Rolig, men koselige skikkelig greske barer som skaper liv. Fortsatt ikke så mange turister, men kjapp deg! Skiathos hvis du vil kombinere party og avslapping. Koselige Samos anbefales også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #13 Del Skrevet 12. april 2002 PAROS:-) Beste øya i verden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 16. april 2002 #14 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg overdriver ikke når jeg sier at øyen Poros er himmel på jord.Jeg og noen andre familiemedlemmer (mor og lillesøster) reiste dit 7-14 oktober 2001 og det er den beste ferien jeg har hatt.Riktignok var vi veldig heldige med temperaturene da vi reiste.De var langt over gjennomsnittet på denne tiden av året.Tenk deg å reise til en øy som ikke er så altfor turistpreget men hvor den greske kulturen fremdeles har sitt preg på den lille byen.På den lille øyen bor det mennesker mellom et sted fra 5000-10.000,som i feriemånedene blir fordoblet til 15.000.Gresk mat har alltid vært kjent for å være veldig god,og det stemmer.Du finner ikke særlig mange "pakkis-boder" på rekke og rad.Strender,resturanger,butikker,et par barer,gullsmeder,apotek,kafeer..du har det meste.Jeg forelsket meg rett og slett i øyen og det forundrer meg ikke om jeg tar turen dit igjen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå