Gå til innhold

Mobilen i baklomma?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor går alle med mobilen i baklomma? Gjerne stikkende halvveis opp av lomma

Anonymkode: 2a678...b03

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert fordi den er i veien for normal gange dersom man har den i lommen foran, med mindre man har svært dype forlommer?

Anonymkode: 9fc89...2e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle? Har ikke sett noen gjøre dette......

Anonymkode: b95e0...662

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ellers skulle jeg hatt den..?

Ikke plass i fremlommene, og gidder ikke gå rundt med veske inne...

Og hva er problemet med det?

Anonymkode: f3df9...921

• Liker 2
Skrevet

Syns synd på mobilene som ligger der i baklomma på alle supertajte buksene till damene, er dere ikke redd om telefonene deres?

AnonymBruker
Skrevet

Kollegaen min går sånn og har mistet to mobiler i dassen. 

Anonymkode: a8500...c2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Archer said:

Syns synd på mobilene som ligger der i baklomma på alle supertajte buksene till damene, er dere ikke redd om telefonene deres?

Forstår ikke hva du sier. 

Anonymkode: f4dbe...1c4

• Liker 1
Gjest Føsleguri
Skrevet (endret)

Mulig jeg må få meg sterkere briller for det er svært sjelden jeg ser noen med mobil i baklomma.

Endret av Føsleguri
Skrevet

Kanskje derfor? 

bwt2ip0wxxq61.jpg

• Liker 12
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Jeg går ikke med den i baklomma. Tenk om jeg setter meg på den! 

Har ikke sett noen som har det heller som jeg kan huske, men legger aldri merke til hvor folk har mobilene sine.

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet

Dameklær har lite/små lommer. Baklomma er den eneste som kan brukes til telefon, om man ikke har på yttertøy (med skikkelige lommer) eller en veske.  

Anonymkode: e2eaf...dbf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mobilen i lomma er helt vanlig men en farlig " sport" , mang er mobil har fallt i do på den måten. Ikke for meg men for mange kjente. Jeg er altfor glemsk til at jeg tør å ha den der, hadde garantert mista den. Da er inni bh mye sikrere. 

Anonymkode: 49df0...ddc

• Liker 1
Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for brukerangrep og svar til dette.

Vintermorgen, mod

AnonymBruker
Skrevet

Høres det er god butikk for langfingra folk som løper fort... 

Anonymkode: e90d3...821

Skrevet

Aldri gått med mobilen i baklommen :blink:

Skrevet

Den eneste lomma som er ca. stor nok. Dessverre har jeg klart å miste flere mobiler i bakken på den måten. Sist gang knuste hele skjermen. Lært nå.

AnonymBruker
Skrevet

Eneste lomma som er stor nok. Har ikke mistet den i do eller i bakken eller satt meg på den en eneste gang. Jeg vet jo at den er i baklomma, så tar den bare ut og legger den fra meg hvis jeg skal sette meg ned. Ser ikke helt problemet her

Anonymkode: 0a81a...8ce

• Liker 2
Skrevet

"Alle" mennesker i Norges land gjør da ikke dette ts. Men ja i 2021 hvor flesteparten ikke er utstyrt med en Nokia 3110 som tar liten plass men mer et brødbrett av en telefon som tar litt plass så er gjerne baklommer de eneste plagget med lommer som er stor nok  Med mindre en bruker 100 W i bh størrelse og kan gjemme den der...

Selv kan jeg ha den der fra tid til annen, når jeg ikke har noen spesifikk annen plass å gjøre av den.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi den ikke får plass i lommene foran. Aldri falt i do (tar den ut av lomma før jeg går på do) og sitter på den «hele tiden» uten at det er noe problem. 

Anonymkode: aaf0c...136

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...