Gå til innhold

Noen som vet om leiebilfirma med bakovervendt bilstol?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi tenker å ta fly å leie bil til høsten. Men vi har tvillinger på litt over 2 år da, så vi trenger bilstoler.

Men alle leiebilfirmane vi har sett på har bare framovervendte bilstoler for barn i den alderen.

Så nå er mannen min irritert på meg som sier det er uaktuelt å ha barna i framovervendte seter.  

Så er det noen som vet om leiebilfirma som har skikkelige bilstoler. Verken Hertz eller Avis har 🙁

Anonymkode: 94440...728

Videoannonse
Annonse
Gjest Albbas
Skrevet

Ta med selv? Er det i Norge? 

Skrevet

Enig med deg angående bilstoler. Kan dere leie noen på finn og ta med dere?

AnonymBruker
Skrevet

Ta med deres egne stoler da?

Anonymkode: 556ed...5da

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er i Norge. Vi tok med et babyseter på flyet da de var 6 måneder, og da ble det ene sete skadet. Så jeg tar ikke sjansen på å ta med setene vi har på flyet igjen.

Å leie på finn syns jeg også er litt skummelt, vet ikke hva de kan ha vært utsatt for.  Og da må jo en av oss vente på flyplassen med barna mens den andre må kjøre gud vet hvor langt for å hente de setene. 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det er i Norge. Vi tok med et babyseter på flyet da de var 6 måneder, og da ble det ene sete skadet. Så jeg tar ikke sjansen på å ta med setene vi har på flyet igjen.

Å leie på finn syns jeg også er litt skummelt, vet ikke hva de kan ha vært utsatt for.  Og da må jo en av oss vente på flyplassen med barna mens den andre må kjøre gud vet hvor langt for å hente de setene. 

Ts

Jeg mente leie å ta med dere på turen 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts

Du tar stolene med inn på flyet. 

Anonymkode: 863fd...b4d

Skrevet

Jeg har leid bakover med både avis og hertz.

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte bilstolen Two-way til vårt barn i liknende situasjon. Kjøpte setet på flyet til barnet, som satt i Two-way i flyet (fremover) og deretter bakover i bilen fra flyplassen. Utrolig lettvint sete å ha med seg på tur, og flyturene ble så mye bedre når barnet satt godt festet i stolen. 

Anonymkode: 866c1...f81

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier ofte bil gjennom hertz, sixt og avis på gardermoen , har sagt hver gang jeg henter bilen at jeg må ha bakovervendt , selvom hun er 4 år, og det har aldri vært noe problem å få det :) 

Anonymkode: 28d3b...e07

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...