Gå til innhold

Damer, hva skal til for at dere oppnår orgasme eller generelt nyter sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ingen runketråd. Er dame selv og sliter litt med å slappe av under sex. Og orgasme får jeg best til på egenhånd.  Så vil bare få litt inspirasjon fra dere andre damer. 

Anonymkode: 8992d...34e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lettest etter mannen har kommet i meg. Høres kanskje rart ut, men blir alltid opphisset av det. Best og kommer hardest når jeg stimulerer klitoris, samtidig som mannen fingrer meg.

Anonymkode: 23441...297

• Liker 1
Skrevet (endret)

Min største utfordring er å holde tankene på det vi gjør. Tankene mine flyr ofte i alle retninger. Men å «være tilstede», at jeg slapper av, deltar aktivt, masse nærhet, en mann som viser sitt begjær og god slikking pleier å gjøre susen.

Jeg har slitt en del med å få orgasme. Derfor har jeg gjort hjemmeleksa min og samlet en del tips til hvordan få vaginal orgasme. Mange av de samme tipsene har jeg brukt med hell for å få «vanlig» klitorisorgasme også. Kanskje du kan finne noen tips der? 💜

Endret av Fioljenta
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får det best når en mann virkelig begjærer meg og viser at han nyter hele kroppen min og ikke kan få nok av meg. 
kommer lettest med masse stimuli, erting og lekenhet, hard knulling og vibrator. 

Anonymkode: 2708a...63e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Får det best når en mann virkelig begjærer meg og viser at han nyter hele kroppen min og ikke kan få nok av meg. 
kommer lettest med masse stimuli, erting og lekenhet, hard knulling og vibrator. 

Anonymkode: 2708a...63e

Men begge disse tingene handler jo om hva partneren din gjør, og ingenting om hva du selv gjør.

Forstår det slik på trådstarter at hun lurer på hva hun selv kan gjøre?

Anonymkode: 1e059...89e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dette er ingen runketråd. Er dame selv og sliter litt med å slappe av under sex. Og orgasme får jeg best til på egenhånd.  Så vil bare få litt inspirasjon fra dere andre damer. 

Anonymkode: 8992d...34e

Snakker du om en fast partner her eller om ny partner?

Tenker det har en del å si. 

Anonymkode: 1e059...89e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer bare å komme hvis jeg er skikkelig kåt FØR vi begynner å ha sex. Som regel blir jeg det hvis vi ligger og koser på sofaen, og jeg begynner å leke med penisen hans og suge ham. Da kan jeg liksom bli kåt i mitt eget tempo, og uten at det er forventet ved at han f.eks. tar på meg. Deretter trenger jeg at han fingrer/slikker meg. Deretter må vi ha sex hvor jeg bruker vibrator samtidig som han penetrerer. 

Skal sies at jeg har vanskelig for å komme med partner. På egenhånd har jeg aldri kommet uten både dildo og hånd/vibrator, og under seg klarer jeg rett og slett ikke være effektiv nok med hånden før han selv kommer (selv om han ikke er av typen som kommer unormalt fort). Klarer ikke å komme av fingring, sikkert fordi jeg er mest vant med å komme med dildo eller penis. 

Anonymkode: 630a1...37f

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer aldri, sjeldent alene også. Trenger gode hjelpemiddel for slikt, og har ikke inkludert det med en partner enda. Jeg nyter likevel sex med min kjære, føler meg så ønsket og elsket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Langt foreplay, med masse kyssing, tafsing og kosing før vi har oralsex. At vi kommuniserer åpent om hva vi trenger, og jeg kjenner meg trygging komfortabel med han. Og at jeg er fysisk tiltrukket da.

Anonymkode: 83209...084

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det krever riktig rytme, riktig vinkel og riktig humør. Og så må jeg knipe skikkelig for å komme meg "over kanten" når det begynner å bli digg. Gidder vanligvis ikke jobbe så mye for det, så bruker ofte vibrator istedet.

Fingring og tunge er helt meningsløst for min del, jeg er nødt til å kjenne meg frem selv. Mine egne fingre duger heller ikke, det er litt kjipt. 

Anonymkode: f8d90...79c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ved stimulering av klitoris. Lettest når jeg sitter oppå han, eller bakfra. Kommer også når han slikker meg, både med og uten fingring.

Jeg tenner på å bli begjært. Noe utrolig sexy ved det å se hvordan han nyter kroppen min. 

Skal nevnes at jeg lett blir kåt, fort blir veldig våt, og kan fingre meg selv til orgasme på et par minutter. 

Anonymkode: 46574...f52

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...