AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Del Skrevet 9. mai 2021 Hva kan man strikke eller hekle og deretter tove? Hva kan man tove av ull eller garn på andre måter (uten å strikke/hekle først)? 🥰 Jeg er interessert i ting til å ha på kroppen og andre ting. Av klær o.l., hva annet enn votter, tøfler og lue kan man lage og tove? Kan man lage en tovet kjole? Kan man strikke en genser veldig løst med store pinner og tove den, og blir den da behagelig å ha på? Hvilket garn og str pinner kan man i så fallfå til et fint resultat med? Jeg trenger inspirasjon. Post gjerne bilder og/eller beskrivelser av type garn/ull og eventuelt link til hvor man kan kjøpe eller finne oppskrifter om dere vet om noen. Anonymkode: 149c9...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Del Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva kan man strikke eller hekle og deretter tove? Hva kan man tove av ull eller garn på andre måter (uten å strikke/hekle først)? 🥰 Jeg er interessert i ting til å ha på kroppen og andre ting. Av klær o.l., hva annet enn votter, tøfler og lue kan man lage og tove? Kan man lage en tovet kjole? Kan man strikke en genser veldig løst med store pinner og tove den, og blir den da behagelig å ha på? Hvilket garn og str pinner kan man i så fallfå til et fint resultat med? Jeg trenger inspirasjon. Post gjerne bilder og/eller beskrivelser av type garn/ull og eventuelt link til hvor man kan kjøpe eller finne oppskrifter om dere vet om noen. Anonymkode: 149c9...2f1 Hva med sitteunderlag? Syns det er fint å hekle ei stor bestemorrute o.l. og tove...kan bruke dei på utemøblene, på tur, på hytta...:) Anonymkode: 12f0b...2d2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Del Skrevet 10. mai 2021 https://www.garnstudio.com/search.php?action=search&w=&mt=1&c=13&k=0&y=0&yg=0&lang=no Anonymkode: 64d59...bb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #4 Del Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med sitteunderlag? Syns det er fint å hekle ei stor bestemorrute o.l. og tove...kan bruke dei på utemøblene, på tur, på hytta...:) Anonymkode: 12f0b...2d2 Jeg leste bestemortruse! 😄 Jeg har aldri hørt at det går an å tove før man strikker/hekler. Men min mor strikket meg et par "bokser", som hun tovet for å få stivhet, altså formet som en boks (uten lokk). Det var en boks til reserveknapper til klær og en til diverse tøystykker og lapper til klær. Anonymkode: 4fe30...09a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #5 Del Skrevet 10. mai 2021 Sitteunderlag, tøfler, votter, luer, pledd. Bare husk å bruk TJUKT garn og tov det hardt slik at det blir tjukt og varmt og slitesterkt. Minimum 500g garn til f.eks et sitteunderlag. Anonymkode: 3b915...cb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå