Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en veldig snill og kjekk kollega som har jeg har hatt følelser for tidligere. Problemet var at jeg har samboer og barn og ikke ønsker å gjøre noe ut av disse følelsene. Nå har jeg jobbet et annet sted i bedriften i tre måneder og merket at jeg stadig tenkte mindre på den kjekke kollegaen min. Følte endelig at jeg hadde ting under kontroll. Men nå har jeg vært tilbake på jobb et par uker, og følelsene kom pang tilbake i det jeg så han igjen... Hva i alle dager skal jeg gjøre? 

Jeg har ikke fått noe inntrykk av om han har følelser, og jeg har ikke tenkt at noe skal skje mellom oss. Men det er slitsomt å ha det sånn. Tenker masse på han, og blir veldig selvbevisst når jeg er jeg er sammen med han fordi jeg bryr meg mye om hva han tenker om meg og sånn. Hvordan komme med ut av dette følelseskaoset? Jeg kan ikke skifte jobb, siden det ikke er lett å få jobber som er relevante for utdannelsen min her jeg bor. Det er ikke aktuelt å skifte beite, siden jeg er veldig glad i jobben min og jeg vil heller ikke gå ned i lønn. Det at jeg jobbet et annet sted en periode var noe utenom det vanlige, hvor jeg steppet inn for noen andre. Jeg fikk også veldig lang reisevei, så det er ikke noe jeg hadde orket å gjøre over lengre tid.

Og hva som har gjort at disse følelsene har kommet? Aner ikke. Vi jobbet tett sammen i en sak, og kom inn på en del personlige temaer og vi har mange felles interesser og noen felles kjente. Ja, vi matcher vel bare veldig med personlighetene våre. Og så tenker jeg at han gjør arbeidshverdagen morsommere for meg. Men også stress å føle denne lengselen eller hva det er... What to do?

Anonymkode: 60283...b16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ha sex med ham i alle fall, da går det aldri over! 

Sliter som bare det selv og har null tips. Lengter meg nesten syk.

Anonymkode: e44d2...87d

AnonymBruker
Skrevet

Ved å ignorere de kjemiske reaksjonene i hodet ditt og erstatte dem med rasjonalitet.

Anonymkode: ff402...084

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg må vel bare «suck it up» og vente på at det forhåpentligvis går over en gang... sukk, slitsomt...

ts

Gjest Skogsalv
Skrevet

Tenk på ungene dine og hva eventualiter kan føre med seg ....Det skal du ikke sette på spill ❤ Alenemammatilværelsen er ikke glamorøs eller fri .... 😅

Kudos til deg ! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tenker masse på han, og blir veldig selvbevisst når jeg er jeg er sammen med han fordi jeg bryr meg mye om hva han tenker om meg og sånn.

Følelser kommer av tanker, så dette er grunnen til at det ikke går over. Jeg har vært der selv, tok følelsene mine veldig alvorlig, men nå vet jeg bedre og håper jeg takler en eventuell tiltrekning bedre neste gang ved å «slippe» tanken og konsentrere meg om andre ting. Slutt å dyrke følelsene så går det fortere over. 

Gjest Skogsalv
Skrevet

Bare nyt hans skjønnhet i det stille...la det være med det ❤ Du har for mye på spill til å agere . 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har en veldig snill og kjekk kollega som har jeg har hatt følelser for tidligere. Problemet var at jeg har samboer og barn og ikke ønsker å gjøre noe ut av disse følelsene. Nå har jeg jobbet et annet sted i bedriften i tre måneder og merket at jeg stadig tenkte mindre på den kjekke kollegaen min. Følte endelig at jeg hadde ting under kontroll. Men nå har jeg vært tilbake på jobb et par uker, og følelsene kom pang tilbake i det jeg så han igjen... Hva i alle dager skal jeg gjøre? 

Jeg har ikke fått noe inntrykk av om han har følelser, og jeg har ikke tenkt at noe skal skje mellom oss. Men det er slitsomt å ha det sånn. Tenker masse på han, og blir veldig selvbevisst når jeg er jeg er sammen med han fordi jeg bryr meg mye om hva han tenker om meg og sånn. Hvordan komme med ut av dette følelseskaoset? Jeg kan ikke skifte jobb, siden det ikke er lett å få jobber som er relevante for utdannelsen min her jeg bor. Det er ikke aktuelt å skifte beite, siden jeg er veldig glad i jobben min og jeg vil heller ikke gå ned i lønn. Det at jeg jobbet et annet sted en periode var noe utenom det vanlige, hvor jeg steppet inn for noen andre. Jeg fikk også veldig lang reisevei, så det er ikke noe jeg hadde orket å gjøre over lengre tid.

Og hva som har gjort at disse følelsene har kommet? Aner ikke. Vi jobbet tett sammen i en sak, og kom inn på en del personlige temaer og vi har mange felles interesser og noen felles kjente. Ja, vi matcher vel bare veldig med personlighetene våre. Og så tenker jeg at han gjør arbeidshverdagen morsommere for meg. Men også stress å føle denne lengselen eller hva det er... What to do?

Kan kjenne meg igjen i å få følelser i en som jeg har jobbet med. Hadde sterke følelser for han da vi jobbet i sammen Og fikk følelsene tilbake igjen etter noen år :( 

Da vi tok opp kontakten så fortalte jeg han om mine følelser da vi jobbet i sammen og nå. 

Forstår også at det er vanskelig i forhold til jobb for sånn er det for meg også i perioder siden jeg samarbeider med det yrke som han er utdannet som og skal. 

Har sagt alt dette til han og han har tatt det veldig fint og vi er venner :) 

Men jeg har vært redd for å miste han siden jeg er i forhold og at han skal skifte mening om meg. Dette har jeg sagt til han. 

Anonymkode: 70b09...91a

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar fra dere. Godt å vite at jeg ikke er alene. Ser bare hvor vanskelig det er å bli kvitt følelsene når jeg ikke klarer å unngå han, veldig irriterende. Ofte har jeg vent meg av med å tenke så mye på han i helger og ferier, og føler jeg har grei kontroll når en ny uke starter, men så kommer følelsene sterkt tilbake når jeg treffer han igjen. Håpløst...

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...