Gå til innhold

Sexen er så dårlig at jeg blir ikke kåt lenger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med en i 8 måneder. Han er veldig snill, prioriterer meg foran alt og viser at det er meg han vil være med. Men sexen er den dårligste jeg har vært borti og jeg holder på å gråte av fortvilelse når jeg skriver dette innlegget. 

Vi har aldri spontan sex, han ønsker bare sex når vi skal legge oss eller står opp. Sexen er alltid det samme, vi tar på hverandre, han fingrer meg med all makt han har (aner ikke hva han holder på med) og vi gjør stillingene: misjonær, meg øverst eller bakfra. 

Under sexen har han øynene igjen, tar ikke spesielt mye på meg og kommer fort. Han bryr seg ikke om pupper men om rumper, noe som jeg merker da jeg har en «normal» rumpe og store pupper. Virker ikke som han finner meg særlig tiltrekkende. 

Han sier han vil jeg skal komme, noe jeg aldri gjør. Har sagt til han at jeg kommer av klitoris, men han tar aldri på denne. Har foreslått å gjøre dette selv under sex men virket som det var helt uaktuelt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Blir ikke kåt lenger av han, fantaserer om andre menn jeg har vært med tidligere og hvor deilig det var i forhold. Føles ut som jeg ikke har hatt god sex på en evighet. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: e217c...251

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må si det som det er: "Vi må jobbe litt med sexen, den er blitt for rutine-preget. Jeg blir ikke kåt"
Om han reagerer på det som om det var ett personangret eller ikke ønsker jobbe med det, da er det nok ikke liv laga i dette forholdet

Å fantasere om andre er helt naturlig, men SÅ tidlig som 8 mnd er vell kanskje ikke helt bra.

Rent bortsett fra det tekniske: Kan han gjøre deg kåt? 

Anonymkode: 346a8...74c

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han bryr seg ikke om pupper men om rumper, noe som jeg merker da jeg har en «normal» rumpe og store pupper. Virker ikke som han finner meg særlig tiltrekkende. 

Denne skjønte jeg ikke helt..?

er det avgjørende for deg at han er opptatt av pupper for at du skal ha god sex?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må si det som det er: "Vi må jobbe litt med sexen, den er blitt for rutine-preget. Jeg blir ikke kåt"
Om han reagerer på det som om det var ett personangret eller ikke ønsker jobbe med det, da er det nok ikke liv laga i dette forholdet

Å fantasere om andre er helt naturlig, men SÅ tidlig som 8 mnd er vell kanskje ikke helt bra.

Rent bortsett fra det tekniske: Kan han gjøre deg kåt? 

Anonymkode: 346a8...74c

Det hadde vært greit at den var rutinepreget så lenge den var bra, men han tar ikke på meg, ser ikke på meg og jeg føler meg bare ekkel. Før han var jeg med en som elsket kroppen min, merket at han aldri fikk nok og ble helt vill når han så meg. Slik har det aldri vært med han her. 

Ja jeg tenker dette ville vært naturlig lenger ut i forholdet. Har tidligere vært i forhold i 2 år og hadde aldri behov for å fantasere om andre 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (Akkurat nå):

Denne skjønte jeg ikke helt..?

er det avgjørende for deg at han er opptatt av pupper for at du skal ha god sex?

Det som er avgjørende for meg er at han aldri tar av meg BHen, aldri tar på meg. Dette er generelt hele kroppen, det eneste han tar på er rumpa. Aldri på eksempel magen, lår, pupper eller andre plasser. Føler derfor at han ikke finner meg tiltrekkende, i kombo med at han lukker øynene hele samleiet 

• Liker 2
Skrevet

Dump!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

What she said 👆

Anonymkode: 684db...155

Skrevet

Når har du satt deg ned og sagt disse tingene til han? Fortalt han alt det du skriver her? Eller har du bare gitt han vage hint i håp om at han forstår deg?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Troyamin skrev (3 minutter siden):

Når har du satt deg ned og sagt disse tingene til han? Fortalt han alt det du skriver her? Eller har du bare gitt han vage hint i håp om at han forstår deg?

Nei, jeg har fortalt at jeg kommer ved klitoris eksempel men virker som han driter i det og tenker på seg selv. Har også sagt favoritt stillingene mine men han vil bare ha de samme stillingene. Føler derfor at det ikke er poeng å ta opp noe videre 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har dere det ellers i forholdet??   Er det veldig bra, hadde jeg forsøkt snakke med han om det...  Om ikke,så hadde jeg faktisk bytta han! 😏😆

Anonymkode: c62b6...db7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke direkte unormalt å lukke øynene under sex, og når han er opptatt med penetrering kan det være at han er så fokusert på nytelsen at han "glemmer" å gjøre så mye spennende med hendene. Det er jo heller ikke noe varsellampe at han tar mest på rumpa, noen menn liker rumpe bedre enn pupper. Det med fingringa må du faktisk fortelle ham, da han enten ikke vet bedre eller har erfaring med andre damer som likte hardhendt fingring. Du kan ikke forvente at han skal finne ut av det på egenhånd om du ikke sier noe. Du må også si i fra om du ønsker mer spontan sex på andre steder og tidspunkt.

Det som høres mest alarmerende ut er at han ikke vil hjelpe deg med å komme og heller ikke er interessert i at du ordner klitorisstimulering selv. På den annen side; hvorfor har du "foreslått" for ham at du kanskje kan gjøre det selv? Er ikke det noe man bare gjør hvis man har lyst, uten å spørre partneren?

Snakk med fyren, la ham få litt tid på å fordøye dette, og se litt an. Hvis han ikke viser noen interesse for å tenne deg og ha sex som du også synes er stas, så er det kanskje på tide å vurdere å si takk og farvel. Ingen har glede av et forhold der sexen er laber og den ene hele tiden irriterer seg over manglende oppmerksomhet og fantaserer om andre, inkludert ekser.

Anonymkode: 7f338...be9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Uff, har det sånn selv og det har ikke blitt bedre her etter mange år sammen. Har blitt aseksuell, noe jeg ikke var før. Han bare skjønner ikke hvordan ting funker og det hjelper ikke å vise eller forklare. Han skal kjøre på på sin måte og har i tillegg problemer med å komme. Han liker ikke å snakke om det, så jeg har helt gitt opp. Vi har barn sammen, så ikke aktuelt å gå. 

Anonymkode: 5a10c...8d6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg har fortalt at jeg kommer ved klitoris eksempel men virker som han driter i det og tenker på seg selv. Har også sagt favoritt stillingene mine men han vil bare ha de samme stillingene. Føler derfor at det ikke er poeng å ta opp noe videre 

Skal du ha sex og forhold til å fungere, må du kommunisere bedre. Vær tydelig og direkte. Sitt ned og se han inn i øynene. Fortell han hva du liker og hvordan du liker det. Spør så om han har forstått hva du vil fram til, før du spør hva han liker og tenner på. Er det ingen match, kan dere like godt gå fra hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet

Det høres litt ut som han har sex på sammen måten uansett hvem han er med. F.eks. så er det litt merkelig at han aldri ser deg inn i øynene eller tar på kroppen din. Det at det er rutinepreget forsterker dette inntrykket. Akkurat som om han runker med en partner og ikke er opptatt av at du skal ha det bra. Ville absolutt tatt det opp med ham, men kanskje også øv deg på å uttrykke hva du ønsker mens dere har sex? 

Anonymkode: 7eafe...d5c

• Liker 4
Skrevet

Du må vere tydeligere. Og ta deg til rette. Dersom du vil ha klitoris stimulert, får du gjere det sjøl. Dersom han ikkje er heilt idiot, kan han kanskje sjå kva du gjer og prøve det samme. Men eg er redd for at dette er vanskeleg å snu. Han er ikkje så interessert i sex, rett og slett!

AnonymBruker
Skrevet
Fjaselina skrev (2 minutter siden):

Du må vere tydeligere. Og ta deg til rette. Dersom du vil ha klitoris stimulert, får du gjere det sjøl. Dersom han ikkje er heilt idiot, kan han kanskje sjå kva du gjer og prøve det samme. Men eg er redd for at dette er vanskeleg å snu. Han er ikkje så interessert i sex, rett og slett!

Men når jeg tok opp at jeg pleide å stimulere meg selv under samleie med andre for å komme, fikk jeg en reaksjon som virket som han nærmest syntes at det var litt ekkelt. Har vært med en slik man før som følte jeg tok bort manndommen hans fordi jeg måtte hjelpe til og han ikke klarte det på egen hånd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Har tidligere vært i forhold i 2 år og hadde aldri behov for å fantasere om andre 

Men hvorfor gjorde du det slutt med de da?

Anonymkode: d335c...0a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor gjorde du det slutt med de da?

Av andre grunner enn sex. Mye krangling osv 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke ta til takke med noen som ikke tilfredsstiller deg seksuelt kun fordi han er "veldig snill, prioriterer deg foran alt og viser at det er deg han vil være med".

Det finnes så mange andre der ute som gjør dette, med mer.

Det blir ikke bedre med tiden, så her er det bare å stikke.

Anonymkode: c19f1...24b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Av andre grunner enn sex. Mye krangling osv 

Så totalt sett ender de opp med lik score.

Mye krangel + bedre sex = halvbra 

God behandling + dårlig sex = halvbra

Det du ønsker deg er

God behandling + bedre sex = bra

Hørt om mate value?

Dersom du er halvbra finner du deg en partner som er halvbra. Dersom du er bra finner du en partner som er bra.

Ut fra partnerne dine kan man slutte at du er halvbra. Ellers ville du ha funnet en bra mann.

Men det lar seg fikse!

Hvis du lærer deg å kreve mer av en mann, og forkaste menn som ikke duger, altså få deg mer selvrespekt, så kan det være nok til å heve din egen verdi fra å være halvbra til å være bra.

Og så vil du finne en bra mann.

Bare prøv, det er enklere enn man skulle tro! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...