Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så trøtt om dagene og sover nesten sittende uansett hvor jeg er. Skal settes i gang om noen dager og kjenner på en følelse av at jeg ikke orker å føde. Jeg føler meg så motløs og uten noen krefter og skjønner ikke hvordan jeg skal  komme meg gjennom noe så krevende når jeg er så sliten. 

noen som føler/følte det sånn før fødsel?

Anonymkode: 4d21a...a2a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja ;) Man er sliten på slutten. Men jeg var samtidig ganske klar for å ikke være gravid lenger. Tenkte at kreftene må bare holde. De gjorde nesten det da, fikk hjelp av vakuum på slutten. 

Anonymkode: 3a0a3...f34

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig. Kreftene dukker opp på magisk vis og kroppen gjør det den skal :) 

Anonymkode: b8024...fcb

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Adrenalinet kicker inn - det kommer nok til å gå helt fint :) 

Anonymkode: be5ee...664

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er så trøtt om dagene og sover nesten sittende uansett hvor jeg er. Skal settes i gang om noen dager og kjenner på en følelse av at jeg ikke orker å føde. Jeg føler meg så motløs og uten noen krefter og skjønner ikke hvordan jeg skal  komme meg gjennom noe så krevende når jeg er så sliten. 

noen som føler/følte det sånn før fødsel?

Anonymkode: 4d21a...a2a

Hadde knapt sovet på 14 dager da fødselen begynte grunnet halsbrann og masse maserier døgnet rundt. Når fødselen faktisk begynte tok kroppen over og fødselen gikk veldig fint 👍 Sovnet umiddelbart etter litt amming og sying og sov flere timer (noe jeg mener er helt innafor) 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...