AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Hei kvinneguiden! Det er så utrolig mange negative tråder her, der folk klager over sin kjære. Inkludert meg. Så Jeg ønsker en tråd der vi kan snakke om de små posetive tingene som gjør at vi elsker kjæresten våres. En liten påminnelse om at de er faktisk fantastiske også. 🥰 Jeg kan begynne med de små tingene jeg kommer på: Da jeg kommer hjem fra jobb ved elleve tiden om kvelden, og han har laget middag til meg. Det at han gir meg en klem og et kyss på kinnet hver morgen før han står opp. At han møter meg i døren hvergang jeg kommer hjem bare for å gi meg en klem og et kyss. Når han kjøper det dyre gode dopapiret som jeg liker, selv om han synes det er totalt unødvendig. Når han kommer hjem med en energidrink til meg fordi han vet jeg har hatt en tøffdag, og han ønsker å gjøre meg glad. Dette høres kanskje ikke mye ut for andre, men det er noe av det jeg virkelig setter stor pris på. Og måten han viser at han virkelig kjenner og elsker meg på ❤️ Anonymkode: 8fbfe...831 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Høres ut som en fin fyr 😊 Min er også veldig omtenksom i hverdagen, jeg har litt å strekke meg etter der altså. Han pleier å la meg få den siste skjeia/pølsa/kakestykket/hva det nå er. Han prøver stadig å tenke ut smarte løsninger for å gjøre livet mitt lettere. Han står opp hver morgen og tar babyen noen timer slik at jeg får sovet frempå litt. Det skulle egentlig bare mangle siden det er hans barn også, men jeg setter stor pris på at han ser det som en selvfølge og gjør det på eget initiativ. Vi har to biler, jeg får alltid velge hvilken jeg vil kjøre. Anonymkode: 9e65f...0a5 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 (Det heter positiv) Anonymkode: 91fbe...3f4 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #4 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): (Det heter positiv) Anonymkode: 91fbe...3f4 og «halvdel» i ett ord. godt å se andre som grøsser av skrivefeil. : ) Anonymkode: 03567...f2c 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #5 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): (Det heter positiv) Anonymkode: 91fbe...3f4 AnonymBruker skrev (1 time siden): og «halvdel» i ett ord. godt å se andre som grøsser av skrivefeil. : ) Anonymkode: 03567...f2c Beklager. Jeg er ikke så god på rettskriving, men takk for at dere bringer negativitet inn i tråden, er ikke mulig å bare være "positiv" her på kvinneguiden🙃 Anonymkode: 8fbfe...831 9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #6 Skrevet 9. mai 2021 Han forandrer seg for meg. Jeg føler alltid at han prøver å imponere meg og "vinne meg" (sjøl om vi har vært sammen i flere år) 🥰 Anonymkode: 13a66...9c4 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #7 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Beklager. Jeg er ikke så god på rettskriving, men takk for at dere bringer negativitet inn i tråden, er ikke mulig å bare være "positiv" her på kvinneguiden🙃 Anonymkode: 8fbfe...831 Tvert imot, det er positivt at du nå har lært deg å stave to nye ord: "positiv" og "halvdel". Overfør gjerne dette med å trekke sammen "halv" og "del" til absolutt andre ord du har lyst til å dele opp, så har du allerede kommet langt. Om mannen min: Han elsker bøker. Han er en utrolig kjærlig pappa. Han tar minst halvparten av husarbeidet. Kjærlighetsspråket hans er å ordne ting, som blomster og gode middager. Anonymkode: a2118...cea 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #8 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Beklager. Jeg er ikke så god på rettskriving, men takk for at dere bringer negativitet inn i tråden, er ikke mulig å bare være "positiv" her på kvinneguiden🙃 Anonymkode: 8fbfe...831 Det er vel aldri dårlig å lære noe nytt, hva? Min man er verdens beste. Kan skrive en bibel om hvor fantastisk han er. Han setter andre før seg selv hjelper alltid til om noen trenger det selv om han jobber og jeg ikke gjør det så blir han irritert om jeg gjør husstellet(vi kan gjøre det sammen!) han spør alltid om jeg vil gjøre noe spesielt i helga om vennene hans spør han om å finne på noe den helgen Jeg har fått minigris og to marsvin inn i hus selv om han egentlig ikke ville ha det. Men han sa ja fordi han visste at det var et stort ønske for meg han kommer fra en fantastisk familie som jeg er svært glad i også videre🥰🥰 Anonymkode: 291f9...a31 1
Tanuki Skrevet 10. mai 2021 #9 Skrevet 10. mai 2021 Vi har vært gift i ca 3 år, totalt sett vært samboere i 7 år. Han er fra Asia. Positive ting: - setter min mening svært høyt, og ber meg ofte om råd - morsom pappa for sønnen vår - glad i dyr, har ikke tall på hvor mange løshunder og katter han har tatt med hjem - jobber hardt, gjerne 7 dager i uka, - flink til å lage mat - flink til å stelle og dulle med meg om jeg er syk - kjærlig og ikke redd for å vise følelser - hestegal, akkurat som jeg! og elsker friluftsliv - kjærlig, vil helst være store skje hver natt - respekterer at jeg er mer introvert enn ham Syntes jeg er heldig:) 2
Gjest Elder Millennial Skrevet 10. mai 2021 #10 Skrevet 10. mai 2021 Er veldig takknemlig for mannen min🥰 Noe av det jeg setter aller mest pris på er: - Han viser meg hver dag at han elsker meg med både ord og handlinger -Han er en omsorgsfull og fin far. - Han overrasker meg med gaver, bare fordi han liker å gi gaver. - Han gir meg rom til å være meg selv og respekterer mine meninger (selv om vi ikke alltid er enige) -Han har humor og er morsom å være med.
MiaHI Skrevet 10. mai 2021 #11 Skrevet 10. mai 2021 Fin tråd😊❤️ Kjæresten min...: - lar meg alltid velge hva vi skal ha til middag. - masserer meg flere ganger i uken. - setter nytt glass med vann på nattbordet mitt hver kveld. - sier han kan lage mat/rydde og ber meg gå å ta meg et bad hvis han ser at jeg stresser. - kommer å hilser på meg og gir meg et kyss hver gang jeg/han kommer hjem. - bærer alle handleposene, alltid!😅 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #13 Skrevet 10. mai 2021 Viser på alle måter at han setter meg foran seg selv, og at han alltid vil at jeg skal ha det beste. Mye omsorg. Henter meg om jeg har tatt et-par glass med venninner/kollegaer, kjører "byen rundt" om jeg er syk og får lyst på noe, holder og støtter om jeg ikke for sove om natten, henter en kaffekopp til meg om jeg står opp sist. Tar unna det som må gjøres, uten om-og-men, er oppvaskmaskin eller vaskemaskin klar og han ser det først, så fikses det. God på kommunikasjon. Vi tar alltid en prat om noe er vanskelig, i stedet for å ty til krangling, eller stillhet. Finnes ikke lat. Det er jobb, trening, initiativ. Men samtidig evnen til å slappe av på sofaen sammen, eller gå en kveldstur med god samtale. Er tålmodigheten selv om jeg med mitt temperament blir hissig. Og mye mer. Anonymkode: 43e5b...fb6 1
youcancallmejune Skrevet 10. mai 2021 #14 Skrevet 10. mai 2021 Han er morsom og klarer å få meg til å se noe komisk i selv de irriterende tingene som skjer. Han er raus og finnes ikke dømmende. Han tar ansvar og ordner opp i ting på eget initiativ. Han er ganske romantisk, og takk og lov for det for sånt glemmer jeg bort i hverdagen. Han er en familiekjær fyr som tar godt vare på sine nærmeste. Han har en sprø side som popper fram stadig vekk. Han er rå på å lage pastaretter. Ganske sexy kan han også være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå