AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Jeg har blitt kalt inn til bv møte og lurer på om de har ale dokumenter fra tidligere bv jeg har vært hos eller må jeg si fra selv? Anonymkode: f7e62...5a9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Hvis det er forrige kommune som melder, har de nok fått det de trenger. Om det er annen melder og de har åpnet undersøkelse, vil de nok spørre deg om å innhente opplysninger fra tidligere kommune Anonymkode: 1645b...1f4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis det er forrige kommune som melder, har de nok fått det de trenger. Om det er annen melder og de har åpnet undersøkelse, vil de nok spørre deg om å innhente opplysninger fra tidligere kommune Anonymkode: 1645b...1f4 Samme kommune men ulike bydeler Anonymkode: f7e62...5a9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #4 Skrevet 9. mai 2021 Om det er Oslo - ja. Ved overføring av tiltakssak følger mappen saken. (Jeg vil anta Bergen og Trondheim har samme praksis). Anonymkode: d9eab...58a
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #5 Skrevet 9. mai 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Om det er Oslo - ja. Ved overføring av tiltakssak følger mappen saken. (Jeg vil anta Bergen og Trondheim har samme praksis). Anonymkode: d9eab...58a Henlagt sak så ny nå Anonymkode: f7e62...5a9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #6 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Henlagt sak så ny nå Anonymkode: f7e62...5a9 Ok. Da rekvireres mappen fra annen bydel, men er ikke alltid mottatt innen man møter familien. Det er ikke digitalisert, absurd nok. Anonymkode: d9eab...58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå