Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har riktignok bare vært sammen i 6 mnd. Han er veldig snill og grei (og det er det jo ikke alle som er, det kan man iallfall lese inne på kvinneguiden.) Vi prater lett sammen, og jeg likte han med en gang vi traff hverandre. Men han er litt tafatt, ganske selvsentrert, og litt andre grunner jeg ikke vil skrive her. En del av meg vil være sammen med han, den andre delen er mer sånn at jeg ikke ser en fremtid med oss, og da bare vil "bli ferdig med det." Det er vel ikke akkurat positivt at en del av meg tenker sånn. Vet ikke om det er den delen som ønsker familie som håper vi kan holde sammen.. Er så redd for å angre hvis jeg gjør noe med dette.. What to do..?

Anonymkode: 39cd7...cff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

6 mnd? 
Er det noe å lure på a?

Anonymkode: 6e70b...05e

Gjest Skogsalv
Skrevet

En tafatt en....spar deg tid og energi ❣ 

AnonymBruker
Skrevet

Alt det som plager deg ved ham nå kommer til å plage deg enda mer hvis det blir familie. Så drømmen om familie burde ikke være det som får deg til å bli, snarere det som får deg til å gå videre. Å ha barn sammen krever noe av forholdet, ting blir med stor sannsynlighet "litt kjipere". Man får mindre søvn, mindre tid til seg selv og det som en gang var små problemer kan bli store problemer. Da er det greit å ha mye å gå på, sånn at man ikke blir en del av statistikken over par som går fra hverandre før poden er ett år gammel. 

Anonymkode: 44d98...834

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...