AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #21 Del Skrevet 22. mai 2021 Når jeg gikk til behandling for spiseforstyrrelser fikk vi 3 pannekaker med sukker eller syltetøy + 1 porsjon suppe når det var pannekaker til middag. Tenker 3-4 stk med litt bacon kan være en passe porsjon, men kommer jo an på str på pannekakene også. Anonymkode: 2bd24...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #22 Del Skrevet 22. mai 2021 2. Da er jeg ikke sulten lengre. Tidligere spiste jeg 3, men da var jeg litt overvektig . Anonymkode: 3d2a5...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #23 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 13.5.2021 den 1.26): Bacon på pannekaker?? 🙄😲 Jeg lager pannekaker med havregryn, banan og havremelk. Har på bær og eventuelt litt peanøtt smør. Men pannekakene er små, så spiser mellom 3 - 5 stykk. Anonymkode: 8674a...a0d Greit at du ikke liker det, men du må da ha fått med deg at pannekaker med bacon og blåbær er ekstremt vanlig... Jeg spiser ikke pølse med ketchup, men jeg har jo skjønt ast det er en ganske vanlig ting å spise rundt omkring i landet. Anonymkode: 28011...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #24 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Greit at du ikke liker det, men du må da ha fått med deg at pannekaker med bacon og blåbær er ekstremt vanlig... Jeg spiser ikke pølse med ketchup, men jeg har jo skjønt ast det er en ganske vanlig ting å spise rundt omkring i landet. Anonymkode: 28011...542 Nope, har faktisk aldri hørt om det 😅 heller aldri prøvd det, så aner ikke om jeg liker det. Anonymkode: 8674a...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #25 Del Skrevet 24. mai 2021 Spiser to pannekaker, om jeg har bacon til, tar jeg en skive bacon til hver pannekake Anonymkode: dc20d...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #26 Del Skrevet 25. mai 2021 Da jeg var innlagt for spiseforstyrrelser hadde vi pannekaker med bacon innimellom. Hvis det kun var pannekaker med bacon måtte vi spise 4, hadde vi suppe først måtte vi spise 3. Dette gjaldt alle pasientene- de med anoreksi, bulimi og overspisingslidelse. Anonymkode: f61c7...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå