Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun synger jo ikke ordentlig en gang, bare mumler og hvisker nærmest.  Dessuten høres hun rusa ut. Jeg er nok ikke i målgruppen, men jeg forstår ikke hypen. 

Anonymkode: ff707...81e

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg heller. Helt enig med deg! 

Anonymkode: 15be3...e50

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører ikke så mye på henne, men jeg forstår hypen godt. For det første har hun veldig særegenhet - hun kommer med noe man liksom ikke har hørt før. Produksjonen er nyskapende og spennende! Er veldig spent på det nye albumet hennes. «Your Power» som hun nettopp kom med er en fantastisk sang, som på en eller annen måte klarer å skille seg ut og fange min oppmerksomhet selvom det bare er en poplåt med gitar og vokal. Den skiller seg ut, uten at jeg engang klarer å forklare hvorfor. Hun har bare «it».

Anonymkode: 198ab...594

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Synes hun er fantastisk! Alle artister har sin egen særegne måte å uttrykke kunsten på, og selv om jeg ikke hører på black metal så finner jeg det ikke i meg å snakke negativt om sjangeren heller. Er det vits å være så negative til artister man ikke lytter til? Kan man bare ikke la være å lytte?

Anonymkode: 59724...229

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes hun er fantastisk! Alle artister har sin egen særegne måte å uttrykke kunsten på, og selv om jeg ikke hører på black metal så finner jeg det ikke i meg å snakke negativt om sjangeren heller. Er det vits å være så negative til artister man ikke lytter til? Kan man bare ikke la være å lytte?

Anonymkode: 59724...229

Kan man ikke få lov å ha sin mening om musikk? Jeg bytter stort sett kanal om noen av sangene til Billie kommer på radioen, men er ikke alltid jeg kan det (hvis jeg er på en butikk etc). 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er godt voksen men liker Billie Eilish. Hun har særpreg og lager fengende og litt småsær musikk som appellerer til meg. Hun er dessuten dyktig til å synge og kan synge "ordentlig", men velger å hviske/mumlesynge som en del av imagen/stilen sin.
Jeg synes Billie er forfriskende annerledes :)

Anonymkode: 14815...4f3

• Liker 6
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner det heller ikke. Sangene treffer meg ikke helt. De er helt grei. 

Anonymkode: 19dbc...186

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte heller ikke greia til å begynne med, helt til jeg begynte å høre mer på musikken hennes. Fant én låt jeg likte veldig godt, og så ballet det på seg. Nå elsker jeg musikken hennes. Og jeg er absolutt ikke målgruppen, jeg nærmer meg 40 😄

Anonymkode: b0675...7df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun har veldig bra musikk. Stemningsfylt og fengende. Også artig å spille låtene hennes på piano!

Anonymkode: 6c443...dbb

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor er ting populært?
Det finnes jo faktisk folk som liker Scooter, E-Type og lignende "musikk" også.

Billie Eilish representerer noe friskt i bransjen. I motsetning til de fleste andre unge "syngejenter", spiller hun ikke (like mye) på sex, kler seg ikke utfordrende, hun fremstår veldig ærlig, hun er seg selv i de fleste situasjoner osv.
Dette er ting folk kan like.

Hm, nå nevnte jeg ikke så mye om musikken hennes, da. Men det er fordi jeg ikke har hørt så mye av den

Anonymkode: 5fea4...12d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hennes første låt, som hun var 13 år gammel da hun og broren spilte den inn på soverommet, er veldig unik. Ocean eyes, har du hørt den? Stemmen hennes viser en enorm kontroll der. Flere av hennes nyere låter er jeg enig i at ikke er særlig spesielle, hun mistet litt troen på seg selv og stemmen sin tror jeg.

Imidlertid ble jeg imponert av No Time To Die, særlig den første gangen hun fremførte den live. Der viser hun at hun faktisk har en kraftig stemme når hun bare tør.

Jeg tror hun mistet en del av kondisen sin etter at hun sluttet å danse pga en skade. Hun la på seg litt vekt og det kan ha forårsaket en endring i låtene. Når hun synger Ocean Eyes live er det veldig annerledes enn den opprinnelige låten, som er mye bedre spør du meg. Alt i alt, er hun fremdeles veldig ung og vil vokse mye på tiden fremover.

Broren hennes Finneas er dog enormt talentfull som musikkprodusent. Han har et øye og øre som er veldig nytenkende. 

Anonymkode: 28e75...86c

• Liker 3
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 17.31):

Hun synger jo ikke ordentlig en gang, bare mumler og hvisker nærmest.  Dessuten høres hun rusa ut. Jeg er nok ikke i målgruppen, men jeg forstår ikke hypen. 

fordi hun er en ung kvinne, og det er vel ikke helt "politisk korrekt" å kritisere den rævva musikken hennes. 

Anonymkode: c9a89...31e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Billie Ilish er hverken nyskapende eller original. Hun forsøker hardt å fremstå som kul, men er ganske klein i oppførselen. Hun er populær pga broren. Det er også flaut å være lese om at hun har latterliggjort asiatere og brukt nedsettende betegnelser om asiatere. Hun har også begynt å spille på sex og kropp? Hva er nytt med det? Gjeeesp.

Anonymkode: a93d9...273

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 11.04):

Ja, hvorfor er ting populært?
Det finnes jo faktisk folk som liker Scooter, E-Type og lignende "musikk" også.

Billie Eilish representerer noe friskt i bransjen. I motsetning til de fleste andre unge "syngejenter", spiller hun ikke (like mye) på sex, kler seg ikke utfordrende, hun fremstår veldig ærlig, hun er seg selv i de fleste situasjoner osv.

Hm, nå nevnte jeg ikke så mye om musikken hennes, da. Men det er fordi jeg ikke har hørt så mye av den

Hun er som «alle» andre, når hun blir populær begynner hun å spille på sex for å selge plater. Det er nesten så man tror de mister selvtilliten etter å ha laget/sunget noen populære låter og tror de må begynne å kle av seg for å selge plater. Bare blikket til Billie er flau. Også er hun en av de som har vært et nettroll, men beklager nå for at de nå har endret seg, ergo er de livredde for å miste populariteten.

Anonymkode: a93d9...273

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 5/28/2021 at 11:04 AM, AnonymBruker said:

Allerede som 17 åring  så sang hun om å suge kuk og forføre andres fedre. Etterpå klaget hun over at hun ble seksualisert. Hun skulle heller klaget til broren sin som skrev seksuelle sanger til sin mindreårige lillesøster. Og til foreldrene sine som lot henne spille på sex selv om hun var mindreårig.

Synes det er vanskelig å si at hun spiller noe mindre på sex enn andre:

Anonymkode: ae5a5...cc2

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Kjedelig musikk. Prøvde å høre på henne nå men følte ikke musikken

Anonymkode: 5fda7...4ac

AnonymBruker
Skrevet

Artister som blir superpopulære blir det som regle pga markedsføringen. 

Anonymkode: ee780...e34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...