Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 
Jeg hadde en MA i mars som gjorde at jeg måtte få hjelp fra sykehuset. Jeg fikk tilbake mesen i april og min første menstrasjonsdag var 11.april. Min syklus er i gjennomsnitt på 26 dager. Nå er det på dag 29 og mens har fortsatt ikke kommet. Vi hadde samleie ganske mange ganger rundt eggløsning i håp om at det skulle klaffe. Jeg testet først med tidlig test, men de var negative. Jeg testet så med en vanlig test i går når mens var forventet. Denne var også negativ. Brystene mine er som første gang jeg oppdaget graviditet; Kjertlene rundt brystene er fremhevende og såre meste parten av tiden.

Er det noen som har opplevd å være gravid selvom man har fått negativ test? 

På forhånd takk! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syklusene kan gjerne bli litt annerledes etter en MA. Det var det for meg i alle fall. Om du ikke har testa for eggløsning, så kan det godt være at den kom seinere enn du trodde? Høres jo nesten sånn ut. 

Kroppen min oppførte seg som gravid leeeenge etter MA-en. Da jeg endelig ble gravid igjen, trodde jeg at jeg ikke var det, fordi kroppen endelig oppførte seg som normalt igjen. Kort sagt: Kroppen bør tolkes litt annerledes etter en MA. 

Anonymkode: cf914...71e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syklusene kan gjerne bli litt annerledes etter en MA. Det var det for meg i alle fall. Om du ikke har testa for eggløsning, så kan det godt være at den kom seinere enn du trodde? Høres jo nesten sånn ut. 

Kroppen min oppførte seg som gravid leeeenge etter MA-en. Da jeg endelig ble gravid igjen, trodde jeg at jeg ikke var det, fordi kroppen endelig oppførte seg som normalt igjen. Kort sagt: Kroppen bør tolkes litt annerledes etter en MA. 

Takk, blir bare litt bekymra.. Syklusen min har vært helt på dagen før. Den var helt på dagen sist jeg hadde MA (mange år siden) gikk det rett tilbake til vanlig syklus. Barnet er så ønsket så jeg håpet at det var graviditet med en gang 😔

AnonymBruker
Skrevet
Co1 skrev (2 timer siden):

Takk, blir bare litt bekymra.. Syklusen min har vært helt på dagen før. Den var helt på dagen sist jeg hadde MA (mange år siden) gikk det rett tilbake til vanlig syklus. Barnet er så ønsket så jeg håpet at det var graviditet med en gang 😔

Jo eldre man blir, påvirker jo også. Syklusene endrer seg med alderen, særlig i trettiårene. Men hvis du har vondt og er redd for at noe er galt, ville jeg kontaktet lege. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sen eggløsning og testet negativt på ikm og hadde murringer i magen etter noen dager til og da var testen plutselig positiv så alt kan skje 🌺

Anonymkode: 24d3a...23b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 21.24):

Jeg hadde sen eggløsning og testet negativt på ikm og hadde murringer i magen etter noen dager til og da var testen plutselig positiv så alt kan skje 🌺

Anonymkode: 24d3a...23b

Takk for svar ☺️Har fortsatt ikke fått mens og er ofte kvalm så jeg håper det er det som har skjedd 🤞🏻🤞🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...