AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Det bør være en som kan bites overalt. Ikke at den skal holdes i en ende og bites i den andre. Ikke for myk, ikke for hard. Ikke se ut som en smokke. Dårlig utvalg i apotekene her. Synes Bright starts har en trepack som ser bra ut, men den er utsolgt på barnas hus og mimmis. OG trenger bitering(er) helst i morgen. Så jeg lurer på om sånt finns i dagligvare, evt hvilke butikker? Anonymkode: 3a151...413
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Lurer på om Coop og Kiwi har her jeg bor? Anonymkode: a984d...938
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det bør være en som kan bites overalt. Ikke at den skal holdes i en ende og bites i den andre. Ikke for myk, ikke for hard. Ikke se ut som en smokke. Dårlig utvalg i apotekene her. Synes Bright starts har en trepack som ser bra ut, men den er utsolgt på barnas hus og mimmis. OG trenger bitering(er) helst i morgen. Så jeg lurer på om sånt finns i dagligvare, evt hvilke butikker? Anonymkode: 3a151...413 Ja, Rema og Kiwi her pleier ihvert å ha Vi er fornøyde med de vi fikk i en sånn babypakke, har dere fått det denne gang? Ser lillego har noen som ligner de vi har https://kiwi.no/tema/lillego/produktguide-babyartikler/ Anonymkode: 17c43...01f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #4 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, Rema og Kiwi her pleier ihvert å ha Vi er fornøyde med de vi fikk i en sånn babypakke, har dere fått det denne gang? Ser lillego har noen som ligner de vi har https://kiwi.no/tema/lillego/produktguide-babyartikler/ Anonymkode: 17c43...01f Henta babybox fra kiwi før fødsel. Kan ikke huske at det var bitering med, skal se om jeg har lagt det bort i et skap. Anonymkode: 3a151...413
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå