AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Kan de av dere som har kommet ut for en med psykopatiske trekk fortelle meg: hvordan kom han seg inn i livet ditt? Hva var de første signalene på at noe ikke var som det skulle? Med meg er det følgende signal (på han jeg dater): - sjarmerende og veltalende, - kan ha to helt ulike sider - mistenksom og sjalu - kan rakke ned på utseendet mitt enda jeg ser bra ut, - kan lyve om at han skal gi meg ting og jeg får det ikke (føler det er en form for manipulering for å se hvor langt han kan strekke meg...) - får det til å virke som alt er min feil - innrømmer sjelden feil.. Anonymkode: ef97c...c44
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Hvorfor dater du han? Anonymkode: 61f98...f89 30
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 Ts her: Signalene har kommet snikende. Han har også mange positive sider.. Anonymkode: ef97c...c44 1
artigmedsex Skrevet 9. mai 2021 #4 Skrevet 9. mai 2021 (endret) Det kan like gjerne være en bortskjemt drittunge. Alle har psykopatiske trekk, noen flere og tydligere enn andre, og de blir spesielt synlige når du leter etter de, dvs når forelskelsen er over. Endret 9. mai 2021 av artigmedsex 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #5 Skrevet 9. mai 2021 Psykopat eller ei, han høres ikke grei ut. Hadde avslutta det. Anonymkode: a43c0...e28 14
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #6 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her: Signalene har kommet snikende. Han har også mange positive sider.. Anonymkode: ef97c...c44 Om han virkelig er psykopat(alt for mange som misbruker dette ordet så er disse positive sidene kun et skuespill og han hat null følelser for deg Anonymkode: 5b1ef...2e3 8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #7 Skrevet 9. mai 2021 *Dyssosial- eller antisosial personlighetsforstyrrelse Begrepet psykopat har det gått inflasjon i. I dag tolkes det som et ondt menneske. Kanskje er han sosiopat eller bare en dust. Hvis han aldri tar feil eller kan ta selvkritikk og bare skylder på alle andre så er det uansett rødt flagg. To sider? Har han multippel personlighetslidelse også? Kom deg vekk du. Anonymkode: 4e65e...df3 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #8 Skrevet 9. mai 2021 Ts her. Han har sjarmert seg inn og på en måte. kommet under huden min. Jeg er likevel veldig usikker på han. Føler meg også konstant dum.. ser jo faresignalene selv også. Det er derfor jeg spør her. Anonymkode: ef97c...c44 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #10 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her. Han har sjarmert seg inn og på en måte. kommet under huden min. Jeg er likevel veldig usikker på han. Føler meg også konstant dum.. ser jo faresignalene selv også. Det er derfor jeg spør her. Anonymkode: ef97c...c44 Bare å komme seg unna. Han har allerede begynt å bryte deg ned. Gå nå før du er helt ødelagt! Anonymkode: a43c0...e28 11
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #11 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts her. Han har sjarmert seg inn og på en måte. kommet under huden min. Jeg er likevel veldig usikker på han. Føler meg også konstant dum.. ser jo faresignalene selv også. Det er derfor jeg spør her. Anonymkode: ef97c...c44 Lytt til magefølelsen, hilsen ei så ble rundlurt. Anonymkode: f0601...2a6 10
Gjest Blondie65 Skrevet 9. mai 2021 #12 Skrevet 9. mai 2021 (endret) Jeg driter egentlig i om han er ditt eller datt. Disse punktene i kombinasjon bør si "løp - løp som bare faen": - mistenksom og sjalu - kan rakke ned på utseendet mitt enda jeg ser bra ut, - kan lyve om at han skal gi meg ting og jeg får det ikke (føler det er en form for manipulering for å se hvor langt han kan strekke meg...) - får det til å virke som alt er min feil - innrømmer sjelden feil.. Endret 9. mai 2021 av Blondie65
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #13 Skrevet 9. mai 2021 Blondie65 skrev (3 minutter siden): Jeg driter egentlig i om han er ditt eller datt. Disse punktene i kombinasjon bør si "løp - løp som bare faen": - mistenksom og sjalu - kan rakke ned på utseendet mitt enda jeg ser bra ut, - kan lyve om at han skal gi meg ting og jeg får det ikke (føler det er en form for manipulering for å se hvor langt han kan strekke meg...) - får det til å virke som alt er min feil - innrømmer sjelden feil.. Løøøp!!!!! Og blokker han overalt. Anonymkode: f0601...2a6 6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #14 Skrevet 9. mai 2021 Hva salgs diagnose han eventuelt måtte hatt kan ingen si noe om, ikke du heller. Det spiller vel egentlig heller ingen rolle. De fleste av oss har ikke diagnoser, men likevel dårlige egenskaper. Er dere ikke kompatible, så er det eneste svaret som betyr noe. Det viktigste er at du tar tak i ting du reagerer på når de skjer. Kvinner som vikler seg inn i ting med menn de ikke burde vært sammen med, har det til felles at de bare lar ting skure, fordi de ikke har de naturlige grensene de trenger. Så blir de sittende og tenke over tingene i etterkant. Når han kommer med et utsagn som virker sjalu, ta tak i det der og da. Hvis han sier noe negativt om utseende: hva mener du med det? Hvorfor sa du det? Anonymkode: 2bb55...c5a 6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #15 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): NEXT! Anonymkode: b9267...356 wtf? er du dum? Anonymkode: 080de...d9a
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #16 Skrevet 9. mai 2021 Lytt til magefølelsen, om han får deg til å føle deg dum og ille til mote, er dette forholdet usunt for deg. Moren min fikk livet sitt ødelagt av en "kjæreste" som var psykopat. Kom deg unna mens du kan. Anonymkode: 080de...d9a 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #17 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): wtf? er du dum? Anonymkode: 080de...d9a Nei. Hun bør kvitte seg med han og date videre. Anonymkode: b9267...356 8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #18 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Hun bør kvitte seg med han og date videre. Anonymkode: b9267...356 folk som skriver "NEXT" når noen skriver om et alvorlig problem, mangler totalt empati. Anonymkode: 080de...d9a 2
Gjest RehabilitertIncel Skrevet 9. mai 2021 #19 Skrevet 9. mai 2021 Hvorfor er du opptatt av diagnose? Sånn at det skal bli lettere å si til folk at "ahhhh han var en psykopat er så glad jeg kom meg vekk"? Nei se på hvordan han behandler deg og kom deg videre. Det at du heller har valgt å bli til tross for å bli behandlet dårlig går bare på deg. Begynner å lure hva slags diagnose du har.
Gjest ABM Skrevet 9. mai 2021 #20 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan de av dere som har kommet ut for en med psykopatiske trekk fortelle meg: hvordan kom han seg inn i livet ditt? Hva var de første signalene på at noe ikke var som det skulle? Med meg er det følgende signal (på han jeg dater): - sjarmerende og veltalende, - kan ha to helt ulike sider - mistenksom og sjalu - kan rakke ned på utseendet mitt enda jeg ser bra ut, - kan lyve om at han skal gi meg ting og jeg får det ikke (føler det er en form for manipulering for å se hvor langt han kan strekke meg...) - får det til å virke som alt er min feil - innrømmer sjelden feil.. Anonymkode: ef97c...c44 Bare at du stiller spørsmålet viser vel at du vet hva du bør gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå