Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man skal selvsagt pakke og dra. Men hva sier man? Er det noen ord eller fraser man kan si for å bare understreke hvor lavmåls det er? Liksom for å virkelig bare poengtere hvor lavt det er?

Tips? 

Anonymkode: 7c508...9fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa det foran alle kompisene hans. «Åja skal du slå meg igjen da eller?» Det var ganske lavmål for han. 

Anonymkode: d6161...132

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Man sier: søk hjelp, og farvel

Anonymkode: 073c3...98f

• Liker 3
Skrevet

Man sier farvel. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke så mye å si lenger da. 
En gjør istedenfor . 
Pakker og drar eller stenger mannen ute om det er ditt bosted . 
Anmelder og søker psykisk hjelp til å komme seg til hektene igjen 

Anonymkode: f58b0...652

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sier? Man tar igjen. En tidligere kompis slo meg midt i trynet, da bare tok jeg tak i han og kastet han over bordet. Og skreik "er det bråk du vil ha?" Han begynte å gråte. Han hadde visst ikke regnet med det, så det var tydeligvis ikke første gangen han slo et kvinnfolk. Men det var nok første gangen noen hadde tatt igjen med han. 

Anonymkode: 6de72...079

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Sa det høyt foran venner. Skal du slå nå? 

Dagen etter endte jeg forholdet. Da forstod både hans og mine venner hvorfor jeg støtt go stadig var blå på kroppen. Gikk ofte i kjoler og teskjorter. 

Min eks trudde han skjulte det ved å slå andre steder, men det unnet jeg han ikke.

Sist jeg hørte om eksen er han nå i et nytt forhold der dama blir banka. 

Anonymkode: e65de...910

• Liker 5
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet

Hvor er det dere finner disse mannfolka 😂

Man sier ikke så mye verbalt, men man gjør det gjennom handling. Bare forlat livet hans, blokk han overalt, og fortsett livet ditt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg sa det foran alle kompisene hans. «Åja skal du slå meg igjen da eller?» Det var ganske lavmål for han. 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sa det høyt foran venner. Skal du slå nå? 

Dagen etter endte jeg forholdet. Da forstod både hans og mine venner hvorfor jeg støtt go stadig var blå på kroppen. Gikk ofte i kjoler og teskjorter. 

Min eks trudde han skjulte det ved å slå andre steder, men det unnet jeg han ikke.

Sist jeg hørte om eksen er han nå i et nytt forhold der dama blir banka. 

Anonymkode: e65de...910

Spørs hva slags venner han har. Hvis de er sånn som han, ler de bare MED han AV DEG.

Anonymkode: 43beb...8ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (3 minutter siden):

Hvor er det dere finner disse mannfolka 😂

Man sier ikke så mye verbalt, men man gjør det gjennom handling. Bare forlat livet hans, blokk han overalt, og fortsett livet ditt.

De er helt vanlige menn. Man kan ikke se på de at de slår kvinner. Ofte, etter min erfaring, så har de mannfolka opplevd vold selv i ung alder. Veldig typisk at de gjør mot kvinner, det deres far gjorde mot dem. Kan selvfølgelig også være andre grunner. 

Men man kan aldri se på en mann at han kan ty til vold. Så vi finner dem som alle andre finner menn. Det er ikke vår feil 🤷🏼‍♀️ Ikke at du sier det er det, men ville bare skrive dette i tilfelle noen skulle tolke innlegget ditt slik. For jeg vet om noen som føler skyld og skam i å velge feil menn.... men det er ikke deres feil ❤️

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spørs hva slags venner han har. Hvis de er sånn som han, ler de bare MED han AV DEG.

Anonymkode: 43beb...8ce

Kompisene var absolutt ikke slik. Kvinnebankere henger sjelden sammen i gjenger. De fleste kompiser får sjokk at å få vite slik. Kvinne bankere er også i alle klasseskiller. De er spredt overalt. Og man kan ofte ikke tenke seg til hvem som er villige til å tråkke over den streken ved å slå en kvinne. Ofte virker de veldig snille, omtenksomme osv

• Liker 10
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet (endret)
40 minutter siden, AnonymBruker said:

De er helt vanlige menn. Man kan ikke se på de at de slår kvinner. Ofte, etter min erfaring, så har de mannfolka opplevd vold selv i ung alder. Veldig typisk at de gjør mot kvinner, det deres far gjorde mot dem. Kan selvfølgelig også være andre grunner. 

Men man kan aldri se på en mann at han kan ty til vold. Så vi finner dem som alle andre finner menn. Det er ikke vår feil 🤷🏼‍♀️ Ikke at du sier det er det, men ville bare skrive dette i tilfelle noen skulle tolke innlegget ditt slik. For jeg vet om noen som føler skyld og skam i å velge feil menn.... men det er ikke deres feil ❤️

Men jeg skjønner ikke greia. Hvis de er helt vanlige menn. Tydeligvis oppegående nok til å fungere i hverdagen. Har trolig sunne hobbyer og et oppegående liv. Bra nok til å bli sammen med. Hvorfor tyr de da til vold? Det er noe som skurrer. Vold kommer ikke ut av det blå hvis alt er fint. 

Endret av RehabilitertIncel
AnonymBruker
Skrevet

Ikke provoser han mens du går fra han 😮 Tenker det er farlig.... ta det på telefon og reis og pakk når han ikke er tilstede.

Anonymkode: bebfd...ebb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sier? Man tar igjen. En tidligere kompis slo meg midt i trynet, da bare tok jeg tak i han og kastet han over bordet. Og skreik "er det bråk du vil ha?" Han begynte å gråte. Han hadde visst ikke regnet med det, så det var tydeligvis ikke første gangen han slo et kvinnfolk. Men det var nok første gangen noen hadde tatt igjen med han. 

Anonymkode: 6de72...079

Haha, ja særlig..... 

Anonymkode: d6799...7f9

• Liker 5
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (6 minutter siden):

Men jeg skjønner ikke greia. Hvis de er helt vanlige menn. Tydeligvis oppegående nok til å fungere i hverdagen. Har trolig sunne hobbyer og et oppegående liv. Bra nok til å bli sammen med. Hvorfor tyr de da til vold? Det er noe som skurrer. Vold kommer ikke ut av det blå hvis alt er fint. 

Det kan være mange grunner. Kanskje har det blitt normalisert ved at de selv opplevde vold i hjemmet da de vokste opp?

1 av 4 kvinner opplever vold i nære relasjoner, et skremmende tall. Jeg kjenner ikke til noen som gjør det, men i følge statistikken kjenner jeg jo folk som opplever/utøver vold.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke provoser han mens du går fra han 😮 Tenker det er farlig.... ta det på telefon og reis og pakk når han ikke er tilstede.

Anonymkode: bebfd...ebb

DETTE!!!! 

Anonymkode: 2df80...595

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (9 minutter siden):

Jeg har opplevd vold som en unormal reaksjon hvis man har en helt vanlig diskusjon. Det er i mangel på andre måter å kommunisere på.

Anonymkode: 30cdc...3f4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (11 minutter siden):

Les om manupilasjon og narsisisme, rent skuespill og godt spill. Grusomt. 

Anonymkode: 2df80...595

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lov å slå, jeg får vondt og blir lei meg. Slår du en gang til ringer jeg politiet. 

Anonymkode: 11814...50a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...