Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hey. 

Jeg er sammen med en mann som nærmer seg 30. Halvparten av de han følger er lettkledde fitness damer med store silikon pupper og stramme kropper. Helt greit for min del og han kan like og se hvor mye han vil. 
Men.. han viser dette til meg, spør om jeg syns det er sexy.. «se hvor sexy da, det må du være enig i» «vil ikke du ha sånne pupper» Og lager stønne lyder, dette syns jeg blir i overkant.. Hvordan hadde du reagert? 

Anonymkode: b5020...279

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fulgt en del lettekledde menn med sixpack og solbrune kropper, så begynt å spørre om det samme mens jeg stønner.

Anonymkode: 96c02...f2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hey. 

Jeg er sammen med en mann som nærmer seg 30. Halvparten av de han følger er lettkledde fitness damer med store silikon pupper og stramme kropper. Helt greit for min del og han kan like og se hvor mye han vil. 
Men.. han viser dette til meg, spør om jeg syns det er sexy.. «se hvor sexy da, det må du være enig i» «vil ikke du ha sånne pupper» Og lager stønne lyder, dette syns jeg blir i overkant.. Hvordan hadde du reagert? 

Han prøver å fortelle deg at han har fetish for sånne pupper. At det tenner han. At han vil at du og får det? Ikke gjør noe du ikke vil!

Anonymkode: 804b2...ad5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde forlatt ham. Så kan han sitte der og runke til en skjerm resten av livet.

Anonymkode: 4242b...d1b

• Liker 14
Skrevet

"Vil ikke du ha slike pupper?"

"Nei pupper gir meg lite, drømmer derimot om en mann med skikkelig pikk.

Dessverre kan man sjelden få alt."

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Truly skrev (2 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Jeg fikk vondt i magen av latter 🤣

Anonymkode: 0c1f2...863

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hey. 

jeg er mann og er som oftest ikke enig med dobbeltmoralske hysteriske kvinner på KG, men denne er jeg enig i. at han skal dytte det opp i trynet på deg er unødvenidg

altså vi alle skjønner det at han vil du skal få silikonpupper og kanskje trene litt. du kan jo si til han at det er frekt og unødvendig og si

eller du kan tenke på tanken med å få silikonpupper selv? kanskje dele på betalingen. dama mi har silikon og de er dritt digge, men hadde aldri presset slike ting som det der opp i trynet på kjæresten min

AnonymBruker
Skrevet

De fleste Instagram modeller er redigert.. leave hes ass. En sånn mann er også ofte utro. Ikke normalt! Ville forlatt han.. det der vil knuse deg sagte men sikkert,, han elsker deg ikke. Finn deg en mann med verdier og moral.

Anonymkode: 28bae...882

AnonymBruker
Skrevet
Truly skrev (14 timer siden):

Yes, fullt angrip mot den største svakheten i menns stolthet. Det løser problemet....eller for såvidt så gjør det jo det. Du blir sannsynligvis singel, enten av eget valg eller at du blir dumpet.

Ville nok heller ha fortalt han hvordan dette føles og oppfattes. Jeg ser også på instagram, men ikke på samme type damer som han tydeligvis. Jeg følger vel å merke ingen av dem, liker ingen bilder, men jeg ser. Viser dem ikke til samboer da jeg ikke kan se at det gir noen spesiell underholdningsverdi hverken for henne eller meg selv.

Anonymkode: ed101...c6f

Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)

Foreslår du viser ham hva FILTER og redigering gjør !!! 🤣 ( egetkomponert bilde) For en valp ! 

Endret av Skogsalv
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Yes, fullt angrip mot den største svakheten i menns stolthet. Det løser problemet....eller for såvidt så gjør det jo det. Du blir sannsynligvis singel, enten av eget valg eller at du blir dumpet.

Ville nok heller ha fortalt han hvordan dette føles og oppfattes. Jeg ser også på instagram, men ikke på samme type damer som han tydeligvis. Jeg følger vel å merke ingen av dem, liker ingen bilder, men jeg ser. Viser dem ikke til samboer da jeg ikke kan se at det gir noen spesiell underholdningsverdi hverken for henne eller meg selv.

Anonymkode: ed101...c6f

Ja stakkars mannen som må få sine følelser beskyttet der han sitter å spør om ikke dama vil legge seg i narkose for å ligne litt mer på ei puledukke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...