AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Del Skrevet 9. mai 2021 Mannen min skal liksom vaske hus og terrasse. Han Skjønner ikke at grønske må bort og at han må skylle godt. Når jeg forklarer han hva han skal gjøre, blir han dritsur. Problemet er han denne kunnskapsløsheten hans ødelegger terrassen vår. Er så frustrert og lei av en den barnslige oppførselen hans. Han har rasert Hagen vår også. Klippet som en gal, så hekken vår har dødd. Hva søren gjør jeg med en sånn gammel stabeis??? Anonymkode: 14dd6...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 9. mai 2021 #2 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mannen min skal liksom vaske hus og terrasse. Han Skjønner ikke at grønske må bort og at han må skylle godt. Når jeg forklarer han hva han skal gjøre, blir han dritsur. Problemet er han denne kunnskapsløsheten hans ødelegger terrassen vår. Er så frustrert og lei av en den barnslige oppførselen hans. Han har rasert Hagen vår også. Klippet som en gal, så hekken vår har dødd. Hva søren gjør jeg med en sånn gammel stabeis??? Anonymkode: 14dd6...ae5 Skriver edder og galle om ham på kg .? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 9. mai 2021 #3 Del Skrevet 9. mai 2021 Hva du gjør? Du gjør det selv! Nytter ikke å gnelle, du får ikke gjort noe med hans mangel på kunnskap på dette området. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #4 Del Skrevet 9. mai 2021 Så gjør det selv, da. Anonymkode: 775e7...5e8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 9. mai 2021 #5 Del Skrevet 9. mai 2021 ABM skrev (1 minutt siden): Skriver edder og galle om ham på kg .? Nja, hun peprer jo han med den samme driten. Tipper vi har med en mann å gjøre som gladelig tar den overtiden han kan få i hverdagen. Og vi skjønner han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #6 Del Skrevet 9. mai 2021 Hvorfor giftet du deg med ham hvis han er så ille? Anonymkode: c39f2...52e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #7 Del Skrevet 9. mai 2021 Hvorfor gjør du det ikke selv? Anonymkode: 6574b...93b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RehabilitertIncel Skrevet 9. mai 2021 #8 Del Skrevet 9. mai 2021 Norske kvinner skryter så sykt av at de er så sterke og selvstendige, så her må man i god feministisk norsk tro oppfordre deg til å gjøre jobben selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 9. mai 2021 #9 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mannen min skal liksom vaske hus og terrasse. Han Skjønner ikke at grønske må bort og at han må skylle godt. Når jeg forklarer han hva han skal gjøre, blir han dritsur. Problemet er han denne kunnskapsløsheten hans ødelegger terrassen vår. Er så frustrert og lei av en den barnslige oppførselen hans. Han har rasert Hagen vår også. Klippet som en gal, så hekken vår har dødd. Hva søren gjør jeg med en sånn gammel stabeis??? Anonymkode: 14dd6...ae5 Er vel litt vanskelig å ta livet av en hekk ved klipping, Klippet han helt ned til bakken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #10 Del Skrevet 9. mai 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Når jeg forklarer han hva han skal gjøre, blir han dritsur. Anonymkode: 14dd6...ae5 Min første reaksjon var det sikkert er på grunn av womansplaining. Det er faktisk veldig vanlig. Anonymkode: 81514...fde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #11 Del Skrevet 9. mai 2021 Jeg fenger meg på "hvorfor gjør du det ikke bare selv?" I stedet for å gå rundt å mase om det ville jeg heller tatt saken i egne hender for å unngå ødeleggelse. Jeg skjønner det er dritt når han ikke gjør det han har sagt han skal gjøre, men likevell. Kanskje en ide å se over oppgavene å fordele annerledes. Kanskje han liker bedre å gjøre andre ting så blir det i allefall gjort. Anonymkode: af5d8...b17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #12 Del Skrevet 9. mai 2021 Skjønner deg godt, TS. Jeg tar meg av det meste av husarbeidet, skulle bare mangle at han gjorde slike ting skikkelig den ene gangen i året. Antar han ikke er tilbakestående, så da er det nok bare det at han ikke bryr seg. Anonymkode: ec199...b12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #13 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skjønner deg godt, TS. Jeg tar meg av det meste av husarbeidet, skulle bare mangle at han gjorde slike ting skikkelig den ene gangen i året. Antar han ikke er tilbakestående, så da er det nok bare det at han ikke bryr seg. Anonymkode: ec199...b12 Dette☝🏼 Første året på de 25 årene vi har vært gift at han klippet hekk og vasket terrasse. Så dere som skriker opp at jeg skal gjøre det selv, kan ta dere en bolle😊 Jeg ba om råd, men skjønner nå at det var et skudd i blinde. Anonymkode: 14dd6...ae5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #14 Del Skrevet 9. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Dette☝🏼 Første året på de 25 årene vi har vært gift at han klippet hekk og vasket terrasse. Så dere som skriker opp at jeg skal gjøre det selv, kan ta dere en bolle😊 Jeg ba om råd, men skjønner nå at det var et skudd i blinde. Anonymkode: 14dd6...ae5 Var det du som gjorde det før? Anonymkode: f462b...507 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #15 Del Skrevet 9. mai 2021 Skjønner deg godt. Her i huset har vi begge 10 tommeltotter så vedlikehold er noe vi må betale noen for å få gjort. Problemet er bare det av vi har ikke så mye penger at vi kan betale for den minste ting. Jeg bruker derfor masse tid på å lese, se på videoer på nett prøve og feile slik at jeg kan lære meg. Mannen driter egentlig i hvordan det ser ut her så han gidder ikke bruke noe tid på det. Resultatet blir jo at alt forfaller fordi jeg ikke greier alt alene. Utrolig frustrerende. Anonymkode: ad1be...55a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #16 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var det du som gjorde det før? Anonymkode: f462b...507 Ja? Anonymkode: 14dd6...ae5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #17 Del Skrevet 9. mai 2021 Vi er i 2021 og da kan en bli enige om hvem som skal gjøre hva. Om du er flink til å klippe hekk og plen og vaske terrasse så kan du gjøre det . Da kan han ta hånd om noe innadørs istedenfor . Mat, vask og rydding . Vil han ingen ingenting eller er useless i alt han tar i. så er vel tiden for at han får alternativet ?? Faktisk så kan det være greit å bytte roller Anonymkode: 2ff17...766 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #18 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner deg godt. Her i huset har vi begge 10 tommeltotter så vedlikehold er noe vi må betale noen for å få gjort. Problemet er bare det av vi har ikke så mye penger at vi kan betale for den minste ting. Jeg bruker derfor masse tid på å lese, se på videoer på nett prøve og feile slik at jeg kan lære meg. Mannen driter egentlig i hvordan det ser ut her så han gidder ikke bruke noe tid på det. Resultatet blir jo at alt forfaller fordi jeg ikke greier alt alene. Utrolig frustrerende. Anonymkode: ad1be...55a Jeg har betennelse i begge armene, så jeg får ikke gjort det selv. Har ikke råd til å sette det bort vi heller. Jeg blir frustrert når han ikke skjønner at grunnarbeidet og gjøre ting riktig er viktig. Bordene vil råtne hvis dette blir gjort ræva. Anonymkode: 14dd6...ae5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #19 Del Skrevet 9. mai 2021 Har dere ungdommer eller voksne barn ? I såfall kan de vel hjelpe til? Anonymkode: 2ff17...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 9. mai 2021 #20 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dette☝🏼 Første året på de 25 årene vi har vært gift at han klippet hekk og vasket terrasse. Så dere som skriker opp at jeg skal gjøre det selv, kan ta dere en bolle😊 Jeg ba om råd, men skjønner nå at det var et skudd i blinde. Anonymkode: 14dd6...ae5 Jo men du valgte jo mannen din selv? Ville du hatt en handyman skulle du valgt det....og jeg er ikke helt overbevist om at du som motivator får det aller beste utav ham heller? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå