Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er veldig lite romantisk. Greit nok, sånn er han, vi er alle forskjellige. Jeg er heller ikke superromantisk, MEN jeg setter pris på små gaver eller oppmerksomheter en gang inni mellom. Hadde ELSKET det om han hadde kommet med feks blomster til meg en dag - absolutt elsket det! Andre gaver som smykker etc hadde jeg også satt veldig stor pris på til jul eller bursdag - hadde elsket og gått i noe han hadde gitt meg🥰

Men nei... eksempler på jule/bursdagsgaver jeg har fått av ham er sengelaken, tursekk, tøfler, sokker... altså, bruksvarer som ikke akkurat skriker romantikk. 

Jeg HAR sagt det til ham, at jeg elsker romantiske gaver som blomster og smykker, men han ser ikke poenget. 🙄 

Men altså, burde han ikke ta litt hensyn her? Selv om HAN ikke er den typen - så kan han vel gjøre det for meg??

Anonymkode: 044f7...f0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke forandre andre mennesker, kun måten du selv reagerer på dem. Hvis det er et veldig stort problem for deg så må du heller finne deg en fyr som snakker ønsket kjærlighetsspråk.

Anonymkode: 1dd92...627

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vær mer direkte. Si at du har lyst på flerfarget tulipaner fra blomsterbutikken på senteret til helga

Anonymkode: 41158...848

Skrevet

Kjøp det selv, pakk det inn og skriv et kort! «Til meg Fra meg ❤️». Og vær overlykkelig hver gang du åpner gaven foran han!

Self-love is the best love. 

• Liker 3
Skrevet

Fortell ham en liten hemmelighet fra meg... han bør gi deg noen små påskjønnelser i hverdagen....og særlig for sin egen del...🤭

Skrevet

Vet du hva, da synes jeg du skal begynne å gi gaver til han som du hadde satt pris på. Gi han smykker og roser! Kanskje han tar poenget da.

AnonymBruker
Skrevet

Går det begge veier? Hva gjør du for han som han liker, men du ikke ser på som like viktig?

Hvis han elsker eksempel vis fiske og du ikke kunne brydd deg mindre, setter du deg likevel inn i det og deltar i samtaler og spør om hans greier?

Anonymkode: 01cb6...f16

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi han tulipaner og en søt bamse til bursdagen, så tenker jeg at pipen får en annen lyd!

Anonymkode: b7239...288

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...