Gå til innhold

Er dette her virkelig "pensko"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I følge "Min Mote" betraktes bl.a. dette paret som pensko, og dermed kan brukes sammen med selskapstøy. De er helt sikkert veldig behagelige å gå med, men ærlig talt tror jeg dette er noen av de styggeste "skoene" jeg har sett på lenge. Hva mener dere? Noe å gå med til bunaden om en drøy uke? :P 

85b01d50f463b3191207f34669f1ddf6?accessT

Anonymkode: 4e2f9...829

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke på disse som pensko. Kunne kanskje brukt de som tøfler til nød. 

Anonymkode: 09bb8...c46

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som disse blå trekkene en drar på seg over skoene for å slippe å ta av seg på beina.

Anonymkode: fe045...7af

• Liker 23
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Nei, det ser i beste fall ut som tøfler, men jeg følger ikke med på moter altså.

Skrevet

Ser ut som sånne plastgreier i blått jeg må ta på skoene mine når jeg er på legekontoret 😂

• Liker 6
Skrevet

Det ser jo ut som sånne skoovertrekk man må ta på seg på legesenteret utenpå skoene.

Jeg ville ikke brukt de skoene mot betaling en gang.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker ikke på disse som pensko. Kunne kanskje brukt de som tøfler til nød. 

Anonymkode: 09bb8...c46

Hvemsomhelst skrev (1 minutt siden):

Nei, det ser i beste fall ut som tøfler, men jeg følger ikke med på moter altså.

Nettopp, de ser mer ut som noe man kan dasse rundt i hjemme. 

Skrevet

Hadde tatt det som en challenge ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser hverken pene eller behagelige ut! Djevelens redskap.

Anonymkode: 55d85...b61

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
parmanoia skrev (1 minutt siden):

Ser ut som sånne plastgreier i blått jeg må ta på skoene mine når jeg er på legekontoret 😂

:skratte:Ja, de er ikke ulike de der. :ler: 

Skrevet

Tenkte det samme😝 Fikk umiddelbart assosiasjoner til slike blå plasttrekk man trer på sko! Hadde ALDRI gått i noe sånt.

Skrevet
1 minutt siden, Kenelz said:

Hadde tatt det som en challenge ;) 

HAHA VENT!!! 1500kr????? :hoho:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Covids svar på pensko 🤪.

Anonymkode: 64861...aa1

• Liker 3
Gjest Villfisker
Skrevet

:skratte:

Så mer ut som en rosa versjon av de blå trekkene man har på skoene, for å ikke grise til et gulv, eller lage riper.

Gjest Villfisker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Covids svar på pensko 🤪.

Anonymkode: 64861...aa1

🤫

Ikke gi dem flere dårlige ideer til tåpelige tiltak.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk også litt assosiasjoner til disse

image.png.71855ff33a323faa2fb54e7d6fd26566.png

Anonymkode: 3d621...2ea

• Liker 6
Skrevet

Bytter ut bunadsko med de her :kyss2: Hvem sponser? 

2B309EA1-CDC9-49C1-9267-9E85BAA2DBC8.thumb.jpeg.869921a59a7a31319aaf8e9fdeb020ee.jpeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er da MYE penere enn bunadsko? Som ser ut som noe folk har limt sammen i kunst og håndverk på skolen, og derfor selvsagt ikke er en norm på «pensko». Men, altså, i det tenkte scenarioet desse vs bunadsko så vinner desse.

Jeg går alltid i joggesko 17. mai, da. Skal en gå mye så er ordentlige såler tingen. :vetikke: Om folk som synes høyhæla sko er pene synes mine sko er stygge? Vel, da er vi helt enige - jeg synes deres sko er stygge, de synes mine sko er stygge. Verden er i balanse. 

Anonymkode: 68c9a...6f2

AnonymBruker
Skrevet

De skoene til en knelang, ettersittende silkekjole i en dus grønnfarge og en fin cape bør bli pent.

Anonymkode: bb1c8...67b

AnonymBruker
Skrevet

Koronafashion.

Sko som skal se ut som at du har sånn dugnadsånd at du har dekket til skoene til og med før du går i selskap med ikke flere enn to gjester.

Matches gjerne med dette munnbindet:

286283200_Screenshot_2021-05-09Tymunnbindmedblomsterprint.png.35590764cc4bb9881e4adfa702c51d28.png

Anonymkode: 94e86...8b1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...