AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 Ja pluss at sånne menn sier ofte at man aldri vil finne noen som blir glad i en som dem, at man vil dø alene og uelsket osv. De utnytter det faktum at man ER redd for å være alene. Anonymkode: b9d5a...d93 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #4 Skrevet 9. mai 2021 Ja, alt for mange. Særlig kvinner. De er oftere misfornøyde i et forhold enn menn, og vil oftere skille seg og/eller gjøre det slutt. Anonymkode: f0f13...0f9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #5 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja pluss at sånne menn sier ofte at man aldri vil finne noen som blir glad i en som dem, at man vil dø alene og uelsket osv. De utnytter det faktum at man ER redd for å være alene. Anonymkode: b9d5a...d93 Det sier damer også. Krenkelse er ikke kjønnsbetinget. Forskjellen er at de har mer rett en når en mann sier det Anonymkode: 17889...ab1
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 9. mai 2021 #6 Skrevet 9. mai 2021 Ja, det tror jeg. Noen stoler ikke på at de vil klare seg alene etter brudd.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #7 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja pluss at sånne menn sier ofte at man aldri vil finne noen som blir glad i en som dem, at man vil dø alene og uelsket osv. De utnytter det faktum at man ER redd for å være alene. Anonymkode: b9d5a...d93 Ååååh....Hvor har jeg hørt det før, tro? Å ja, fra eksen min 😁 Anonymkode: 53093...d26
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #8 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja pluss at sånne menn sier ofte at man aldri vil finne noen som blir glad i en som dem, at man vil dø alene og uelsket osv. De utnytter det faktum at man ER redd for å være alene. Anonymkode: b9d5a...d93 Jeg er en av de "sånne menn" som du beskriver og ja det er ensomt og hatt det tøft etter å ha blitt bedratt av en kvinne jeg elsket av hele mitt hjerte har ikke vært på date siden jeg var 29 blir 35 i år. Jeg ga bare opp dating ikke noen ONS å heller så ikke noen sex de siste seks årene og sånn har det vært for meg men jeg orker ikke og ja jeg er redd døm meg for det så mye du vil. Anonymkode: c5252...d65
Gjest O.G. Skrevet 9. mai 2021 #9 Skrevet 9. mai 2021 eE er værende i forholdet fordi de ikke har funnet et sikkerstikk å bli sammen med før de slår opp.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #10 Skrevet 9. mai 2021 Jeg tror veldig mange kvinner blir værende i forholdet pga barna. Tror det er flere av de som blir av den grunn, enn av de som er redd for ensomhet. De aller fleste normale folk finner seg ny partner innen få år, uansett, så det er ikke mye å være redd for. Jeg var i hvert fall ikke redd for ensomhet, fordi det var min plan å ikke gå ut i noe nytt forhold, når jeg endelig ble kvitt det lange og dårlige forholdet jeg var i. Trives utmerket uten en ny samboer eller kjæreste i livet. Faktisk veldig godt. Anonymkode: cc6c4...272 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #11 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror veldig mange kvinner blir værende i forholdet pga barna. Tror det er flere av de som blir av den grunn, enn av de som er redd for ensomhet. De aller fleste normale folk finner seg ny partner innen få år, uansett, så det er ikke mye å være redd for. Jeg var i hvert fall ikke redd for ensomhet, fordi det var min plan å ikke gå ut i noe nytt forhold, når jeg endelig ble kvitt det lange og dårlige forholdet jeg var i. Trives utmerket uten en ny samboer eller kjæreste i livet. Faktisk veldig godt. Anonymkode: cc6c4...272 Pga.barna fordi de tror at det er bedre for barna å ha to ulykkelige foreldre? Eller fordi de ikke klarer det økonomisk? Anonymkode: 53093...d26
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #12 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pga.barna fordi de tror at det er bedre for barna å ha to ulykkelige foreldre? Eller fordi de ikke klarer det økonomisk? Anonymkode: 53093...d26 Noen blir vel i et dårlig forhold for barnas skyld for å ta byrden fra den andre parten kanskje? Og for at barna skal slippe å bo halvparten hos mor og far og slippe å flytte fra uke til uke. Anonymkode: 3b2dd...7a9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #13 Skrevet 9. mai 2021 Helt sikkert, men jeg fant ut for lengst at det ikke var verdt det. Nå venter jeg barn med donor☺️ Ser venninner som sliter med samvær med helt fjerne ekser osv, og er så glad jeg slipper det. Og venninner som er i forhold de ikke trives i, men har tatt til takke med at det var sånn det ble. Mens de er deprimerte og lei av livet allerede. Virker så utrolig kjipt. Anonymkode: cf58e...914
Mæn40 Skrevet 9. mai 2021 #14 Skrevet 9. mai 2021 Det er nok mange grunner. Personlig tenker jeg at det kan bli ensomt fordi økonomien kan bli veldig stram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå