Gå til innhold

Blir du sår etter sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gift mann, og etter at jeg har hatt sex med kona blir hun sår i et par dager etterpå. Så sex to dager på rad feks går ikke. (Nå har vi uansett sex ca bare en gang i uka da).

Er dette vanlig? Jeg har ikke en stor penis eller noe. Er det vanlig at det er sårt og ømt i vaginaen i et par dager etter helt normal sex? Ikke noe hardhendt, eller raske støt eller noe.

Anonymkode: 6743c...4fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis hun ikke blir våt eller tent er det lett å bli sår. Men høres jo nesten ut som om hun ikke er særlig interessert i sex. Kanskje hun bare har sex for å bevare husfreden. Svært mange gjør jo det.

Anonymkode: 9299d...3cb

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt det hvis jeg ikke har blitt skikkelig tent.

Med en ex ble jeg det hver gang. Jeg var skikkelig forelsket, han tente meg veldig psykisk, men fysisk klarte han det sjeldent.

Anonymkode: 9b795...82c

Skrevet

Jeg kan bli det. Særlig hvis jeg ikke blir klar - og det kan det være mange grunner til (f.eks. stress, bekymring, for kort forspill, nervøsitet for å bli sår og tidsnød). Og selvsagt hvis elskoven varer litt for lenge.

Det beste er selvsagt å gjøre noe med hindringene, men noen ganger bruker vi rett og slett bare glidemiddel. Det pleier å hjelpe. 💜

(PS: Jeg har samlet en liste over hindringer for orgasme - mange av de samme gjelder tørrhet.)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er trang, og kjærestens penis er ca. 20 cm. Det er likevel ekstremt sjelden at jeg blir sår. Kan bli øm, ja, men ikke sår. Jeg er ekstremt forelska så blir alltid klissvåt, er vel derfor jeg ikke blir sår ofte.

Anonymkode: e97f4...370

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble det hvis det var lenge siden vi hadde sex. Glidemiddel og gjevnlig sex (annenhver dag for eksempel, eller hver tredje) hjalp meg. En ukes opphold under mensen kunne jeg kjenne symptomene på sårhet igjen.

Jeg tente på mannen min, elsker han og var mer en klar for samleie. 

Etter jeg fødte barnet vårt ble ting mye bedre, så jeg tror jeg var litt trang og måtte holde det ved like hvis jeg kan si det på den måten? 🤷‍♀️

Anonymkode: cf80e...e27

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Jeg ble det en periode, men da var det ubalanse i bakterieflora. Ble fikset med slike tuber man kjøper på apoteket. 

Det er viktig at mannen er renslig og at hun ikke bruker såpe nedentil. Bør heller ikke spyle innvendig. 

Dessuten viktig at hun er kåt og klar før samleie. Å ikke være klar og våt nok gir sårhet. Om kåt nok, men ikke våt nok, er glidemiddel lurt. 

Anonymkode: 5ea04...0bb

AnonymBruker
Skrevet

Forresten, hvis jeg har en del hår eller mannen har for lange hår på kjønnsorganene våre så blir jeg sår. Det er som at hårene gnikker og skrubber og det blir veldig sårt etterpå. 

Trenger ikke være glatt alså, men bare at det ikke blir for langt. Det samme gjelder for mannen, bare det ikke blir for langt. 

Anonymkode: cf80e...e27

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hver eneste gang. Orker ikke sex to dager på rad. 

Å være skikkelig våt, ev glidemiddel, er et must.

Anonymkode: 729cd...656

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan være våt og kåt, men blir sår av mye friksjon uansett størrelse. Hvis han bruker lang tid på å komme så må jeg vente en dag eller to

Anonymkode: 49a20...915

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...