Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2002 #1 Del Skrevet 1. oktober 2002 Min mann er 31 år. Han er super på alle måter. Han har også vært sammen med en del damer så vidt jeg vet. Men, han er jo en helt håpløs elsker! Han er rett og slett ikke noe flink til å ta på meg eller stimulere. Jeg har vist han hvordan jeg vil ha det, og jeg forteller han ting som gjør meg opphisset, men han blir aldri bedre. Dette gjør at jeg noen ganger kvier meg litt for å ha sex med han, for jeg vet at jeg får lite ut av det. Vi bruker noen ganger leketøy, men da føler han seg tilsidesatt fordi jeg syns det er så godt når han bruker de på meg.. Noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 1. oktober 2002 #2 Del Skrevet 1. oktober 2002 Man må bare innfinne seg med at noen har det og noen ikke. Det er vel ikke annet man kan gjøre enn å snakke sammen, eksperimentere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. oktober 2002 #3 Del Skrevet 1. oktober 2002 Enig - snakk sammen. Fortell han hvordan du vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 5. oktober 2002 #4 Del Skrevet 5. oktober 2002 Han burde lære seg oppmerksomhet, akkurat som en bikkje. Denne er satt rimelig på kanten, men jeg håper du tar poenget. En bikkje er som oftest helt turbo som liten og klarer ikke å holde oppmerksomheten mer enn 1 sekund av gangen. Sjekk hva som skjer når han får noe godt hver gang. Han må læres opp til å adlyde dine vink i senga. Det høres jo forferdelig ut, men det er jo nettopp det samspillet med signaler og to kropper som samarbeider som virkelig gjør et sexliv godt. Få ham til å lære seg hvilke signaler som skal til, og gjerne overdriv i prosessen. La ham få vite hva som er godt for deg og la ham tro at det er ham selv som finner ut av dette. Det vil også styrke selvtilliten hans. Med en gang man overanalyserer et problem, blir som oftest problemet bare større. Ikke kult å høre at man stinker i senga. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. oktober 2002 #5 Del Skrevet 6. oktober 2002 Vanskelig d der.... Hva m å sette dere ned m en kopp kaffe og ta opp temaet; han tror helt sikkert at han er en superelsker... (D virker d som om alle menn innbiller seg uansett hvor elendige de er...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sondra Skrevet 6. oktober 2002 #6 Del Skrevet 6. oktober 2002 Han må læres opp, helt enkelt, slik som de fleste menn....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. oktober 2002 #7 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hadde jeg vært en ung mann av idag; hadde jeg skulle trygle en moden dame på mine knær for å få henne til å lære meg hvordan kvinner vil bli elsket...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 7. oktober 2002 #8 Del Skrevet 7. oktober 2002 Tja, kanskje det å overdrive er et veldig godt råd når han gjør noe bra? Men det kan jo bli slitsomt i lengden å ikke være seg selv. Jeg forsøkte å prate med min kjære om at han ikke alltid hadde god "treffprosent" på klitoris, og han ble veldig fornærmet - men ikke verre enn at det gikk over, og alt ble bedre etterpå. Eventuelt så kan du være dårlig i senga når han er det - sug han slik du VET han ikke liker det osv, kanskje han tar hintet da? Eller kanskje dere kunne skrive erotiske noveller sammen? Du begynner, beskriver hva du vil skal skje, ber ham fortsette den og så foreslår du at dere skal gjøre det dere skrev om... Det er ihvertfall et morsomt råd :blunke: Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 7. oktober 2002 #9 Del Skrevet 7. oktober 2002 Kjøp boken "Hot Sex" - les den sammen og øv dere i studiepausene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legolas Skrevet 8. oktober 2002 #10 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg vet ikke hvordan jeg hadde tatt det hvis kjæresten min hadde kommet med en bok, forda viser du at dette er noe du tenker på, og dette kan få motsatt virkning på ham! Boka HOT er en kjempebok! kjøp den gjerne til deg selv og les hvordan mannen skal gå frem!! ligg og kos med han LENGE(!!!), så legger du deg tilbake og tar imot av ham! Dette har fungert for meg bare på motsatt kjønn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeneV Skrevet 8. oktober 2002 #11 Del Skrevet 8. oktober 2002 Kanskje han ikke tenner på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 8. oktober 2002 #12 Del Skrevet 8. oktober 2002 Kan du ikke bare ta over styringa da, og gjore det DU liker?? (for du ligger vel ikke bare der paa ryggen?) Saa viser du det TYDELIG at deeeet var jammen deilig! Og saa faar han selvtillitt og foler seg ikke lenger tilsidesatt av leketoy (det kan da ikke vaere normalt? Virker som han har lav selvtillitt naar det gjelder det seksuelle. Tror de fleste menn synes synet av sin kvinne som tilfredstiller seg er veldig opphissende. Tenk noye gjennom hvordan du behandler ham i senga = ikke kritikk) Ved aa ta styringa faar du den tilfredsstillelsen du vil ha. Min mann synes stort sett alt er godt, saa hvis det er noe jeg liker saa liker han det ogsaa kanskje det funker for dere ogsaa?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 8. oktober 2002 #13 Del Skrevet 8. oktober 2002 En bikkje er som oftest helt turbo som liten og klarer ikke å holde oppmerksomheten mer enn 1 sekund av gangen. ...og jeg vet om noen som passer perfekt til denne beskrivelsen! Når SKAL disse unge guttene lære!!? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henna Skrevet 8. oktober 2002 #14 Del Skrevet 8. oktober 2002 Fikk HOT-boka gjennom bokkubb. Super bok! Jeg satte små merkelapper på steder i boka jeg følte han BURDE lese. Hintet lenge om dette... Desverre ligger boka fortsatt på samme plassen.*sukk* Tror (enkelte) menn er av den tro at en bok kan ikke lære dem noe om sex. De skulle bare visst... Kanskje høytlesning funker bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 11. oktober 2002 #15 Del Skrevet 11. oktober 2002 sexysadie! Lær meg! Pliiiiiiiiiiiiiiiis! Lær meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå