Gå til innhold

Hvordan bruker du god olivenolje?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt så glad i å bruke god olivenolje, men foreløpig er det litt begrenset hva jeg bruker det til så jeg vil gjerne ha noen tips😃 det brukes visstnok til så mye😊 hva bruker dere gode olivenoljer til? og hvilken type kjøper dere da?

Anonymkode: b2829...bff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt mulig. På og i pizza, foccacia, salater, pasta, når jeg steker grønnsaker i ovn eller i panne og dressing blant annet. Bruker husets olje fra olivenlunden. Jeg bruker forøvrig heller ikke noe annet enn "god olivenolje". 

Anonymkode: 92dfd...7b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I salater hovedsakelig. 

Anonymkode: b23bf...4b2

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting er bedre enn å dippe en god landbrød med sprø skorpe i en skål med oliven olje, balsamico eddik og salt/pepper ❤️❤️

Anonymkode: 8f6ca...00e

AnonymBruker
Skrevet

Mest på salater, hakket for bittert for meg å dyppe brød i med mindre det virkelig er topp kvalitet. Som knapt finnes i Norge. 

Anonymkode: 79a44...5fa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mest på salater, hakket for bittert for meg å dyppe brød i med mindre det virkelig er topp kvalitet. Som knapt finnes i Norge. 

Anonymkode: 79a44...5fa

De har flere milde og fruktige oljer på olivenlunden som ikke er bitre, så du finner helt sikkert noe du liker!😀 kanskje denne eller denne? De hadde ihvertfall en gresk i fjor som var veldig god til brød og ikke bitter i det hele tatt

Anonymkode: b2829...bff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...