AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Hei! Jeg skal jogge en del av Gudbrandsdalsleden. Ruten er enda ikke helt bestemt, men vurderer i utg.pkt Ringebu-Otta. Jeg har 2,5 dag på meg. Er vant til å løpe en del, både på vei og i terreng. Har også mye erfaring med å gå i høyfjellet og med friluftsliv generelt. Lurer på om noen her er kjent med strekningen jeg vurderer? Hvor krevende er terrenget? Er det mest sti, eller er det mye grusvei? Er leden godt merket? Jeg kan ikke løpe med mye i sekken, så jeg er avhengig av å finne overnatting der jeg ikke må ha med sovepose, og jeg må kunne tørke klær og ta en dusj. Ser at det bør gå fint å finne det jeg trenger i Ringebu, Vinstra og Otta, men mellom Vinstra og Otta virker det som det er lite overnattingsmuligheter eller matbutikk. Noen tips? Anonymkode: 58125...99e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Jeg skal jogge en del av Gudbrandsdalsleden. Ruten er enda ikke helt bestemt, men vurderer i utg.pkt Ringebu-Otta. Jeg har 2,5 dag på meg. Er vant til å løpe en del, både på vei og i terreng. Har også mye erfaring med å gå i høyfjellet og med friluftsliv generelt. Lurer på om noen her er kjent med strekningen jeg vurderer? Hvor krevende er terrenget? Er det mest sti, eller er det mye grusvei? Er leden godt merket? Jeg kan ikke løpe med mye i sekken, så jeg er avhengig av å finne overnatting der jeg ikke må ha med sovepose, og jeg må kunne tørke klær og ta en dusj. Ser at det bør gå fint å finne det jeg trenger i Ringebu, Vinstra og Otta, men mellom Vinstra og Otta virker det som det er lite overnattingsmuligheter eller matbutikk. Noen tips? Anonymkode: 58125...99e Butikk i Kvam som er rett etter Vinstra og hvertfall en bensinstasjon på Sjoa rett før otta. Overnatting mellom der vet jeg ikke om er mulig egentlig. Anonymkode: 08e6d...f27 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Butikk i Kvam som er rett etter Vinstra og hvertfall en bensinstasjon på Sjoa rett før otta. Overnatting mellom der vet jeg ikke om er mulig egentlig. Anonymkode: 08e6d...f27 Tusen takk for innspill Må nok satse på å klare Vinstra - Otta i en etappe. Tror det skal gå fint, samtidig må jeg tenke litt risiko også. Greit å vite at det er en bensinstasjon mellom der, i alle fall. Anonymkode: 58125...99e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå