AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Har et spm om utflod/slim. Har de andre gangene hatt klassisk el-slim som har vært blankt og veldig tøyelig, så har ikke vært i tvil tidligere. Men nå, I går hadde jeg merkelig slim jeg ikle har opplevd før. Det var blankt, men litt hvittgrumsete i. Kunne strekkes og var glatt, men ikke like strekkbart som vanlig el slim. Minna om blanding av snørr og el slim. Var også en hard hvit bit på str med en lillefinger negl, var helt hard som ikke smuldra (den var ikke en del av slimet, men kom ut ved siden av). (Fant forresten dette slimet osv oppi rundt ved tappen, som er kort, langt opp, myk og åpen) Hadde sex ca 27t før dette (tømte meg rett etter sex osv). Og sjekket også etter utflod på morgenen, og dette slimet oppdaget jeg i 13 tiden. Har aldri før oppdaget dette, så er i stuss om det er pga sperm dagen før, rart el slim, eller kroppen gjør seg klar til el. Nå i dag er det flytende/lotion. Har hittil ikke fått positive el tester, men har tidligere hatt en veldig kort el topp, som såvidt ble oppdaget av test. Venter for øvrig el fra i går og de neste dagene nå fremover. Har bilde av det, men usikker om jeg skal legge ut bilde. Tempen har ikke hatt hopp opp enda. Anonymkode: f5bbe...5a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå