Gå til innhold

Hva synes dere kvinner om høyden 1.80 på menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pluss f.eks litt veltrent kropp og sunne fritidsinteresse i naturen.

Anonymkode: c5b33...01d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt supert! Er 1.66 selv om det har noe å si. 

Anonymkode: e7f3d...29e

AnonymBruker
Skrevet

1,80 er jo perfekt 

Anonymkode: 96b0c...3b1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke vært kortere.

Anonymkode: 0d799...862

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For meg på 170cm er 180cm helt fint:) Er ikke så opptatt av høyde, men alltid hatt kjærester som er høyere enn meg.

Sunn livsstil er fint, men ikke for mye muskler og hvertfall ikke så veldig opptatt av muskler og kropp.

Anonymkode: 486af...70e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Må ha 5 cm til i det minste

Anonymkode: bfd63...443

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1.64 og synes det er helt fint med 1.80.
Har mest falt for menn mellom 1.70-1.87

Anonymkode: d7ada...d56

AnonymBruker
Skrevet

Fin høyde det. Kjæresten min er 185, jeg selv er 165. 180 hadde også gått greit.

Anonymkode: b520d...677

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

For meg på 170cm er 180cm helt fint:) Er ikke så opptatt av høyde, men alltid hatt kjærester som er høyere enn meg.

Sunn livsstil er fint, men ikke for mye muskler og hvertfall ikke så veldig opptatt av muskler og kropp.

Anonymkode: 486af...70e

Henger meg på denne. Kunne skrevet nøyaktig det samme selv.

Anonymkode: 36559...bcf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt i det høyeste laget for meg på 1,54m.

Anonymkode: 55034...e48

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

180 er helt prima med mine 163 cm. Ikke så viktig for meg om du er veltrent eller ikke. Personlighet veier definitivt tyngst. 

Anonymkode: 0e601...dac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er viktigere at mannen har noe vettugt å si, at han leser bøker og følger med på politikk, at han får meg til å le (og kan erte på seg gråstein også, forsåvidt). At han har spennende interesser. At han liker meg. 

Anonymkode: 62be9...dab

• Liker 6
Skrevet

180 cm må være ganske perfekt med mindre dama er 5+ cm høyere, som ikke er særlig vanlig.

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er viktigere at mannen har noe vettugt å si, at han leser bøker og følger med på politikk, at han får meg til å le (og kan erte på seg gråstein også, forsåvidt). At han har spennende interesser. At han liker meg. 

Anonymkode: 62be9...dab

Trenger vel ikke å lese bøker? Må være over ti år siden jeg leste en bok og tenker at det umulig kan være et minus. 

Angående interesser er det en fordel å ha noen felles interesser, men man må også kunne ha interesser som den andre synes er dørgende kjedelig.

Endret av norw
Skrevet
norw skrev (7 minutter siden):

Trenger vel ikke å lese bøker? Må være over ti år siden jeg leste en bok og tenker at det umulig kan være et minus. 

Angående interesser er det en fordel å ha noen felles interesser, men man må også kunne ha interesser som den andre synes er dørgende kjedelig.

Jo, det kan være ett minus det. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pluss f.eks litt veltrent kropp og sunne fritidsinteresse i naturen.

Anonymkode: c5b33...01d

Her er også svar på spørsmålet:

Anonymkode: 90364...206

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ganske mange kvinner i Norge, og i verden. Felles for de alle er at de er ulike individer, og har derfor forskjellige meninger og preferanser. Å stille slike spørsmål blir som å spørre hva man synes om fargen blå. Svaret gir ingen nyttig informasjon som kan brukes til noe som helst.

Anonymkode: a90c9...892

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er 181, men var ikke derfor jeg falt for han. Men høyden er helt ok. Kunne vært lavere også uten problemer for jeg er bare 162 cm.

Anonymkode: 030d1...c26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mannen min er 181, men var ikke derfor jeg falt for han. Men høyden er helt ok. Kunne vært lavere også uten problemer for jeg er bare 162 cm.

Anonymkode: 030d1...c26

162 er ikke veldig lavt. 

Anonymkode: e0d2f...ae9

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes alle menn jeg har møtt har hatt helt grei høyde. Jeg er bare 160 selv, så alle menn er høyere enn meg. Alle jeg har møtt, vil det si.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...