AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Hei. Har termin i morgen, og håper virkelig at det skjer noe snart. Har gått over 2-3 dager med første barnet, og er andregangs nå. Kan jeg forvente samme denne gangen, eller går man over enda lengre som andregang, noen som har peiling? Har mye menslignene smerter og kynnere på kvelden i det siste, kvalm itillegg, å sove på natten er IKKE mulig lenger. Er så sliten 🥺 Anonymkode: a64de...e42
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Spennende! Jeg tror det er hipp som happ egentlig. Krysser fingrene for at det setter i gang snart😁 Sex hjalp her! Innen 20 timer startet det. Kan selvsagt ha vært tilfeldig, men jeg tror ikke det. Anonymkode: 221d8...941
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 Hei Jeg fødte på termindato begge gangene. Denne gangen hadde jeg ingen tegn før dagen det skjedde. Våknet med litt svake rier den morgenen😊 tok seg opp på kvelden og fødte i elleve tiden. 😄 Anonymkode: 82b2a...030
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #4 Skrevet 9. mai 2021 Fødte 9 dager over termin med førstemann og ble satt igang etter 7 dager med andremann som også kom da 9 dager over termn. Nå er jeg gravid med nr 3, og er spent på om denne også kommer over termin slik som de to første. Anonymkode: 61f6d...f4c
MVN90 Skrevet 9. mai 2021 #5 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei. Har termin i morgen, og håper virkelig at det skjer noe snart. Har gått over 2-3 dager med første barnet, og er andregangs nå. Kan jeg forvente samme denne gangen, eller går man over enda lengre som andregang, noen som har peiling? Har mye menslignene smerter og kynnere på kvelden i det siste, kvalm itillegg, å sove på natten er IKKE mulig lenger. Er så sliten 🥺 Anonymkode: a64de...e42 Fødte første 4 dager over, nummer to kom 3,5 time på overtid 🤪 Hadde masse ubehag siste 14 dagene og satt på sofaen hele natta siste tiden pga halsbrann og generelle smerter men ingen tegn til fødsel så trodde jeg skulle gå på overtid. Fødselen kom litt ut av det blå og var over på 5 timer 😊👍
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #6 Skrevet 9. mai 2021 Jeg har termin på fredag og håper også det snart skjer noe. Første kom 4 dager før uten noen særlig tegn før riene begynte Anonymkode: f0ca5...290
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå