Avalon Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Jeg trenger en såkalt "bun maker", og trenger derfor tips til hvilken type folk har best erfaring med. Jeg må ha en litt "stram" dult/bun til jobb, så type messy bun er ikke aktuelt.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Som en hair donut (fyll inne i bunen) eller et redskap for å holde håret oppe i en bun? Anonymkode: 72ca9...22d
Avalon Skrevet 9. mai 2021 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Som en hair donut (fyll inne i bunen) eller et redskap for å holde håret oppe i en bun? Anonymkode: 72ca9...22d Tips til begge deler. Jeg har veldig glatt hår så det faller lett ut av alt mulig, så må ha en plan a og b. Donut er et av alternativene, men ser det også finnes det som ligner på et sånt "snap armbånd" og en rar bølgete sak med to "kroker" (aner ikke hva man skal kalle det, sett de på glitter).
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 Jeg har en donut fra normal. Funker også å bruke en avklippet sokk, bra alternativ om man har glatt hår siden sokken ikke er så glatt som en donut. Anonymkode: 12953...682
axillea Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 Jeg pleide å bruke en slik fra Glitter: https://glitter.no/no/har-donut-7cm?gclid=CjwKCAjw1uiEBhBzEiwAO9B_HbNia0YVRF4J6KBCnFPt0IXAYM-arwAVIZsQWV-OWPBPm20Zpa-oWhoCfoUQAvD_BwE Funker kjempebra, og du kan gjøre den så stram eller løs du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå