Gå til innhold

noen som meg..?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_smiley_*
Skrevet

Hei allesammen

sitter her å kjeder meg..mannen min ser på fotballkamp-noe som interesserer meg like mye som rompa til Shabana :)

er litt usikker på livet..er 29 år og gift(meget lykkelig gift!)kuttet ut p-pillene for 5 mnd siden.var veldig usikker på om jeg ønsket meg barn ennå..mannen min er veldig gira,noe som jeg også har blitt den siste tiden.det er litt skummelt,for man blir litt "hekta".har nå bestilt meg eggløsningstester:)d er vel slik at det aldri passer inn men...må vel bare hoppe i d.savner en omgangskrets-en venninne å prate med..har bodd her i 2år nå,men har ingen venninner-damene til mannens kompisser,men de er svært forskjellig fra meg og vi har ingen kontakt(bedre enn ingen)

hadde satt pris på at noen her inne ville ha hatt litt kontakt med meg.kanskje noen i samme livssituasjon.så kunne vi ha jabbet litt sammen.fulgt med om vi blir gravide åsånn...

det hadde vært kjempegøy!!kanskje du kunne lært meg litt om KG også,for jeg er ike helt inne på alt...

skriv noen ord davel ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først av alt så tror jeg at jeg vil anbefale deg at du registrerer deg.

Jeg synes i allefall at jeg får bedre kontakt med de som er registrert, og som jeg "kjenner igjen" etterhvert med et registrert nick.

Og - hvor er det du bor?

Mange ganger arrangeres det KG-treff rundt om i landet, hvor en får treffe andre folk herifra.

Det er jo en måte å bli kjent med folk på.

Ellers så vil jeg ønske deg lykke til

:klem:

Gjest Gjest_smiley_*
Skrevet

hvordan får man vite om disse KG treffene forresten?og hva skjer der?

Skrevet

KG-treffene blir vel arrangert gjennom forumet som heter Personlige meldinger. Der må man være registrert bruker for å skrive.

På slike treff så treffes man på en kafé eller restaurant, hvor en sitter og snakker ut i det vide og det brede

Skrevet

hei!

nå har jeg registrert meg!!og mitt nye "Navn" er frøkenfryd2 :ler:

det er vel helst i de store byene men har slike treff...

Skrevet
det er vel helst i de store byene men har slike treff...

Jo, men det er jo ikke noe i veien for å arrangere slikt andre steder heller.

Og om du ikke bor så veldig langt fra stedet hvor det arrangeres treff, så er det jo ikke noe i veien for at du kan dra dit.

Hvro bor du da, forresten?

Skrevet

hei frøkenfryd2

Ville bare si at jeg er i en nogenlunde lik situasjon som deg. 29år, lykkelig gift med en mann som ønsker barn litt mer enn det jeg gjorde til å begynne med (nå tenker jeg vi begge ønsker det like mye da). Har vært pillefri i 6mnd og er inne i vår første prøveperiode... (og ja man blir hekta rimelig fort ;))

Har flyttet til Bergen, der min mann kommer fra, for snart 3 år siden, og har ingen _nære_ venninner her enda. Damene til hans kammerater er omgangsvenniner, men bare når "guttene" også er med. Har noen omgangs venninner som jeg har truffet via jobb og annet, men savner å ha mine gode venninner litt nermere. Da hadde det gjærne vært enklere å betro seg underveis i prøvingen... For ikke å snakke om å ha noen å trille sammen med nån man (forhåpentligvis) har lyktes. :ler:

Ang KG treff så er det alltid hyggelig, mange hyggelige mennesker og er det "tematreff" (bryllupstreff, gravidetreff o.l) så er det jo andre i samme situasjon som deg å snakke med.

Forøvrig, velkommen som KGbruker og lykke til i prøvingen :-)

Skrevet

Velkommen til KG!

Tips to; få deg ei dagbok her, så kan vi besøke deg der! Det er kjempekoselig, så kan man skrive akkurat det man vil og få trøst/gode råd etc etc!

Er ikke noen racer på alt her inne jeg heller men her er så utrolig mange flinke og hjelpsomme folk så det går bra! Så lærer vi etterhvert!

Gjest Gjest_frøkenfryd2_*
Skrevet

hei!

så koselig å få svar. Jeg bor i Nord trønderlag...hvor går man for å lage seg en dagbok?hørtes kjempekjekt ut med slike treff :klappe:

Skrevet

Nederst på siden med oversikt over alle forumene finner du dagbøkene!

Der finner du ut hvor du vil ha din bok så starter du den på samme måte som et innlegg her!

Ble dette rett folkens?!

Jeg er oså prøver,har min bok under graviditetsdagbøker pga der er mange i samme båt! Så finnes det ingen prøverdagbokforum, men det gjør jo ingen ting!

Prøv deg fem! Ser frem til å besøke deg i dagboka di!

Skrevet
hei!

så koselig å få svar. Jeg bor i Nord trønderlag...hvor går man for å lage seg en dagbok?hørtes kjempekjekt ut med slike treff :klappe:

Er flere nord-trøndere her inne ;)

Skrevet

e davel trønder :sjarmor:

bur du i nord trønderlag å eiller?langt sør eiller nord i fylket?spørs om aillj skjønne ka æ skriv nu... ;)

væt du om d har verri nå kg træff her i nærheten?

Skrevet

Jeg er en nord-trønder som bor langt sør i fylket - men jeg vet også at det er mange som bor et stykke nordover også

Skrevet

koffer står d foræsten uregistrert på mæ når æ vart registrert igår?

Skrevet

Hehehe! Jeg har bodd nedi trøndelag og er vel skaptrønder!

Bare skriv på dialekt du! Skjønte du det med dagboka? Er ikke så flink til å forklare ting jeg ikke har helt peiling på.... :sjenert:

Skrevet
koffer står d foræsten uregistrert på mæ når æ vart registrert igår?

Du må logge deg inn i dag også - det gjør du et stykke opp på siden her...

Og du - ikke skriv på dialekt. Det er så forferdelig å lese (selv om jeg er trønder)

Skrevet
e davel trønder :sjarmor:

bur du i nord trønderlag å eiller?langt sør eiller nord i fylket?spørs om aillj skjønne ka æ skriv nu... ;)

Æ e nordlænning, men æ sjønne nu ka du skriv førrde. ;)

Men som Chiquita sier, ikke skriv dialekt. Det gjør det vanskeligere for andre å lese, samt at det kan føre til større/flere missforståelser.

Skrevet

hello!

jeg skal ikke skrive dialekt-jeg bare tulla litt-sjø :ler:

har orøvd å logge inn,men d går tydeligvis ikke an :grine2:

har hatt noen dagers fravær,så jeg må vel prøve igjen...noen som vet om det har vært noen KG treff i nærheten(trønderlag et sted)disse treffene er sikkert basert på felles greie.feks.at man er gravid,skal gifte seg el..hva med oss andre?

Skrevet
disse treffene er sikkert basert på felles greie.

Jepp, det basserer seg på en felles-greie - og denne er at du er medlem på KG ;)

Jeg vet ikke om det er noen treff på gang nå, men du kan jo sjekke forumet for personlige meldinger

Du kan jo også bruke forumet www.snartgravid.com

Der arrangeres det også treff for de som prøver å bli gravid...

Sjekk det ut - det anbefales

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...