Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gubben er skyldig meg penger. Det er en del år siden han lånte de. Han sa jeg skulle få de tilbake om ikke så lenge. Men det er gått flere år.

Jeg vet nå at pengene har gått til kjøp/salg av dop eller de er blitt brukt på spilling... for det drev han med før. Han har sluttet nå.

Han svarer bare helt kort, du skal få de tilbake. Når jeg spør om når, sier han at det blir når det blir. Han vil ikke gi meg noe tidspunkt. Jeg kjenner at jeg blir sint.

Han oppfører seg barnslig og vil unngå å snakke om temaet. Overser meg, kommer med små ufine kommentarer. Han ignorerer meg helt nå og svarer bare helt kort når jeg snakker. Han blir så aggressiv når det gjelder penger. Og han viser det med å ikke å se på meg eller prate med meg. Han overser til og med ungene til en viss grad, snakker mindre med dem og når han er sur på meg.. og han har et stygt blikk og ser sur ut i trynet.

Han har mer enn nok penger på konto til å betale meg tilbake. Dessuten betalte han noe av summen tilbake for noen år siden. Men resten av pengene ser jeg ikke noe til!

Kjenner at jeg føler meg å urettferdig behandlet, lei meg og sint. 

Noen råd, hva kan jeg gjøre?? Sier jeg noe blir jeg jo bare behandlet som dritt. Og det er jo han som burde skamme seg, og det virker jo rett og slett som han prøver å få meg til å skamme meg.

Anonymkode: 47fdb...0be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send vipps-krav til ham! Og hiv ham ut!

Anonymkode: 24cfb...c1d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar at han vet at de pengene er de eneste som holder dere sammen?

Anonymkode: 21c03...50b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er ikke så mange tusenlapper det er snakk om, så jeg skjønner ikke problemet.

Vipps-krav blir selvfølgelig oversett.

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg, har du barn sammen med han?

Har selv en samboer som også kan bli ufin/sint når det kommer til økonimi. Han skylder meg større sum og har ikke de pengene! Dette har plaget meg lenge og jeg kjenner jeg har mistet litt av respekten for han pga oppførsel hans! Hadde jeg ikke hatt barn sammen med denne fyren, hadde jeg stikket for lenge siden😳

Anonymkode: 8a7c6...d9a

AnonymBruker
Skrevet

Vill ikke kalt denne mannen her kjæresten din

Anonymkode: 3526f...d4a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Føler med deg, har du barn sammen med han?

Har selv en samboer som også kan bli ufin/sint når det kommer til økonimi. Han skylder meg større sum og har ikke de pengene! Dette har plaget meg lenge og jeg kjenner jeg har mistet litt av respekten for han pga oppførsel hans! Hadde jeg ikke hatt barn sammen med denne fyren, hadde jeg stikket for lenge siden😳

Ja. Vi har barn sammen. Hva sier han til deg da, skal du få igjen pengene?

Det er så respektløs oppførsel å bli sint når man bare får høre sannheten. Utrolig barnslig synes jeg.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja. Vi har barn sammen. Hva sier han til deg da, skal du få igjen pengene?

Det er så respektløs oppførsel å bli sint når man bare får høre sannheten. Utrolig barnslig synes jeg.. 

Det var dumt, ellers ville jeg anbefalt deg å gått! Han har ikke de pengene, men han har brukt en del som jeg mener er feil priotering. Han har ingen godt svar og jeg tørr knapt ta opp økonomi med han for tiden.  Vi bare kangler når vi diskuterer det. Det er fordeling av lån som også er et problem for vår del, men det er ikke greit å bli ufin selv om man er oppgitt!😑

Gjest Skogsalv
Skrevet

En mann uten ære ! Se pengene som tapt og skap et nytt liv for deg og barna! 

Tviler på at han ikke spiller fortsatt ...han er ego . Først meg sjøl,så meg sjøl og til slutt meg sjøl 🙄

Anbefaler at du ber Nav om bidragsforskudd! Da er du sikret et par tusenlapper i mnd ( han kommer ikke til å betale bidrag ) MEN , gjelda samler seg opp, og via NAV INNKREVING, så vil du få igjen det han skylder i bidrag etterhvert ( kan ta år ) 

Dette er ikke en kjærlig mann og far...😪 Finn veien ut ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...