Gå til innhold

Pusse opp utleieenhet, kjøkken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal pusse opp en leilighet vi skal leie ut. Kjøkkenet blir helt nytt. Det ser jo finest ut med innebygd stekeovn, men er usikker på hvor lurt det er å ha det i en utleie bolig? Man vet jo aldri hvordan de man leier ut er, og om man må skifte er det vel mye vanskeligere når den er innebygd? Hva har andre som leier ut gjort? 

Anonymkode: 63b5c...489

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Vi skal pusse opp en leilighet vi skal leie ut. Kjøkkenet blir helt nytt. Det ser jo finest ut med innebygd stekeovn, men er usikker på hvor lurt det er å ha det i en utleie bolig? Man vet jo aldri hvordan de man leier ut er, og om man må skifte er det vel mye vanskeligere når den er innebygd? Hva har andre som leier ut gjort? 

Det er da ikke vanskeligere å bytte en integrert ovn? Hva mener du er vanskeligere? Man bare... tar den ut liksom, akkurat som en hvilken som helst annen ovn...

Anonymkode: 3964a...b94

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er da ikke vanskeligere å bytte en integrert ovn? Hva mener du er vanskeligere? Man bare... tar den ut liksom, akkurat som en hvilken som helst annen ovn...

Anonymkode: 3964a...b94

Jeg kan ikke bare ta ut min integrerte ovn slik som jeg kunne med en enkeltstående ovn...

Anonymkode: 8cea6...abb

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg kan ikke bare ta ut min integrerte ovn slik som jeg kunne med en enkeltstående ovn...

Anonymkode: 8cea6...abb

Det kan jeg, og det kan alle andre jeg har vært borti og. Standard mål på disse, og som oftest enkle å bytte. Så det går helt fint å velge en som dette er mulig på til leiligheten.

Anonymkode: a92e4...372

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært borte i innebygde ovner som ikke er til å dra ut, men sier ikke at det ikke finnes.

Anonymkode: 3d8d5...1f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvem du leier ut til. 

Jeg leier i hovedsak ut til unge mennesker, og mikrobølgeovn ble ansett som viktig av dem jeg spurte. Derfor kjøpte jeg istedenfor stekeovn en integrert mikrobølgeovn som også er stekeovn. Altså en kombinert mikrobølgeovn og stekeovn. Ikke en vanlig mikrobølgeovn med en slik halvhjertet stekefunksjon. 

Dette har fungert veldig bra. 

Kjøpte på IKEA. 

Anonymkode: 640a1...67a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det kan jeg, og det kan alle andre jeg har vært borti og. Standard mål på disse, og som oftest enkle å bytte. Så det går helt fint å velge en som dette er mulig på til leiligheten.

Anonymkode: a92e4...372

Ts her. Takk for tilbakemelding, jeg bare trodde det var en hel prosess med demontering av kjøkken for å bytte😅 Men da er det godt mulig vi går for innebygd. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...