Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har burdag tidlig januar. Jeg tenkte jeg skulle glede han med Xbox x i kombi jul bursdag gave , men den var ikke å oppdrive . Helt siden da har jeg fulgt med på nett og på butikk for å sikkre meg en. Men det er aldri på lager.

så hva skjer? Kan noen som forstår mer enn meg fortelle meg det? Hvordan kan et stort firma som Xbox ikkke klare å lage nok konsoller på 5 mnd !!?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjent problem om dagen, enten vi snakker skjermkort fra Nvidia, konsoller fra microsoft (xbox) og sony (PS), eller annen høypopulær teknlogisk vare. Det er mye spekulasjoner i hva grunnene er, men offisielt er det vel mangel fra leverandør av enkelte komponenter som er årsaken, som er forverret pga. korona.

Anonymkode: a54b4...e04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pga corona så kommer det til å være leverings problemer lenge.
Mangel på componenter + at mange flere en tidligere vil ha de nye konsollene så bli det sånn.
Fikk selv tak i både Series X og PS5 i fjor men var veldig aktiv og det betalte seg til slutt.

Anonymkode: 4a222...47a

AnonymBruker
Skrevet

Elkjøp får inn små partier her og der, men de er ikke tilgjengelig for klikk og hent så du må se i butikken. Vi fikk tak i på den måten for ca en måned siden. Du må følge med på nett og slå til når det står på lager hos din nærmeste butikk. 

Anonymkode: 878e5...f53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...