AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Hei! Jeg er så lei av klær med dårlig kvalitet, og vil nå kjøpe klær i god kvalitet/gode stoffer. Men ser at selv de dyre merkene selger klær med dårlige stoffer, og kjenner jeg blir litt lei av å lete. Hvor kan jeg finne klær i gode kvalitet? Tenker hovedsakelig på t-skjorter, skjorter/bluser, gensere (i ull eller kasjmir), jeans og dressbukser. Alle tips tas imot med stor takknemlighet❤️ Anonymkode: 70d3d...212
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Hennes og Maurits har god kvalitet på klærne sine synes jeg. Anonymkode: e1c93...8db
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hennes og Maurits har god kvalitet på klærne sine synes jeg. Anonymkode: e1c93...8db H&M er da alt annet en kvalitet. Det er billig nettopp fordi kvaliteten er så som så. Selv handler jeg det meste mitt på Floyd, Vic og Match. Er veldig fornøyd med det meste av kvaliteten der. Er en strikke-serie fra Vavite på Match jeg unngår, men resten er supert Supplerer med basis fra Lindex og Cubus. Anonymkode: 256cc...57a 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #4 Skrevet 9. mai 2021 Zalando, boozt, høyer Anonymkode: 21737...5e0
gohege Skrevet 9. mai 2021 #5 Skrevet 9. mai 2021 Spesifikt tøy av kashmir er jeg fornøyd med Kashmina og Sunday stories. Ellers sjekker jeg alltid materialene på klærne jeg kjøper, enten det er HM, Lindex, Høyer eller Vic. Min erfaring er at det finnes klær av dårligere kvalitet i alle prisklasser. Kjøper helst klær med ull, silke, lin eller bomull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå