AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Vi chattet og snappet over flere uker i vinter. Møttes aldri. Jeg klarer ikke glemme han. Han slettet meg berettiget etter at jeg nok en gang backet ut (andre grunner som ikke involverte han). Nå er jeg helt fri, og jeg klarer ikke slutte å tenke på han. Hvor kan jeg finne han? Og hvordan? Vi bor i samme by, jeg har forsøkt å søke opp på facebook og snap, finner ikke.. Anonymkode: b5c58...6ad
flusa Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 Bare til å erkjenne det, at han fjernet deg fra sitt liv 😕
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #4 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi chattet og snappet over flere uker i vinter. Møttes aldri. Jeg klarer ikke glemme han. Han slettet meg berettiget etter at jeg nok en gang backet ut (andre grunner som ikke involverte han). Nå er jeg helt fri, og jeg klarer ikke slutte å tenke på han. Hvor kan jeg finne han? Og hvordan? Vi bor i samme by, jeg har forsøkt å søke opp på facebook og snap, finner ikke.. Anonymkode: b5c58...6ad For alt du vet kan han ha slettet seg fordi han er i et annet forhold. Jeg hadde i utgangspunktet ikke jaget en relasjon som har startet problematisk. Og hva mener du med helt fri? Var du i et forhold da du traff han? Anonymkode: b55d2...9e4 6
Blueturtle Skrevet 9. mai 2021 #5 Skrevet 9. mai 2021 Flere ukers chatting og du vet ikke nok om han til å kunne ta kontakt på en eller annen måte? 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #6 Skrevet 9. mai 2021 Prøver18 skrev (3 minutter siden): Vet du hva han heter? Vet fornavnet hans, og tror jeg vet de to første bokstavene i etternavnet pga snapbrukernavn. Vet alder og at vi begge bor her i samme by. Får ikke opp noe på fb eller instagram eller snap. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For alt du vet kan han ha slettet seg fordi han er i et annet forhold. Jeg hadde i utgangspunktet ikke jaget en relasjon som har startet problematisk. Og hva mener du med helt fri? Var du i et forhold da du traff han? Anonymkode: b55d2...9e4 Han var ikke i et forhold, jeg var ikke i et forhold, men eksen min kom seg inn igjen i livet mitt, dermed begynte jeg å holde han på avstand til det var avklart. Da det ble det etter noen få uker skrev jeg til han, men da hadde han blokkert med på snap, så chatten min ble ikke sendt. Og nå har jeg lett i to måneder uten hell! Blueturtle skrev (Akkurat nå): Flere ukers chatting og du vet ikke nok om han til å kunne ta kontakt på en eller annen måte? Nei, jeg holdt veldig tilbake, han var forståelsesfull til han fikk nok, og det skjønner jeg! Han var altfor tålmodig. Jeg vet hvor han kommer fra, fornavn og alder på søster, hvordan forhold han har til familien sin, juletradisjoner osv. Hva han jobber med og hva han har studert og hvor. Men ikke praktiske ting. Anonymkode: b5c58...6ad
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #7 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vet fornavnet hans, og tror jeg vet de to første bokstavene i etternavnet pga snapbrukernavn. Vet alder og at vi begge bor her i samme by. Får ikke opp noe på fb eller instagram eller snap. Han var ikke i et forhold, jeg var ikke i et forhold, men eksen min kom seg inn igjen i livet mitt, dermed begynte jeg å holde han på avstand til det var avklart. Da det ble det etter noen få uker skrev jeg til han, men da hadde han blokkert med på snap, så chatten min ble ikke sendt. Og nå har jeg lett i to måneder uten hell! Nei, jeg holdt veldig tilbake, han var forståelsesfull til han fikk nok, og det skjønner jeg! Han var altfor tålmodig. Jeg vet hvor han kommer fra, fornavn og alder på søster, hvordan forhold han har til familien sin, juletradisjoner osv. Hva han jobber med og hva han har studert og hvor. Men ikke praktiske ting. Anonymkode: b5c58...6ad Du må gå videre selvsagt. Ikke gråte over spilt melk. Du var på Tinder uten å være klar, det er litt uredelig mot de du snakker med. Så du kødda det til. Ikke farlig det, kan skje alle. Men jeg hadde likt veldig dårlig å bli kontakta gjennom andre kanaler av noen som jeg hadde fjerna fra Tinder. Det hadde jeg opplevd som stalking. Det er også derfor Tinder er som det er, laget for å beskytte privatlivet om man ikke ønsker kontakt. Du kan vente og se om han dukker opp igjen. Eller du kan registrere deg en gang til, da er det større sjanse har jeg hørt. Anonymkode: 186a6...a09 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #8 Skrevet 9. mai 2021 Bør være enkelt å finne han med info du har. I samme by appåtil. Anonymkode: 81457...311 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #9 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du må gå videre selvsagt. Ikke gråte over spilt melk. Du var på Tinder uten å være klar, det er litt uredelig mot de du snakker med. Så du kødda det til. Ikke farlig det, kan skje alle. Men jeg hadde likt veldig dårlig å bli kontakta gjennom andre kanaler av noen som jeg hadde fjerna fra Tinder. Det hadde jeg opplevd som stalking. Det er også derfor Tinder er som det er, laget for å beskytte privatlivet om man ikke ønsker kontakt. Du kan vente og se om han dukker opp igjen. Eller du kan registrere deg en gang til, da er det større sjanse har jeg hørt. Anonymkode: 186a6...a09 Jeg var klar da jeg var på tinder, men situasjonen min endret seg underveis. Og vi chattet ikke på tinder, men på snapchat Tinder slettet jeg ganske raskt, så det er fra snap han fjernet meg etter at jeg nok en gang ikke hadde åpnet snap på et døgn.. Anonymkode: b5c58...6ad
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #10 Skrevet 9. mai 2021 Du var ikke lett sex han kunne utnytte så han gadd ikke mer Anonymkode: 27601...0df 1
stav Skrevet 9. mai 2021 #11 Skrevet 9. mai 2021 Respawn ! Lag ny konto med nytt brukernavn og deiligere bilder. Start på nytt 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #12 Skrevet 9. mai 2021 Jeg bruker ofte søkemontoren på face for å finne folk. Ellers kan du ta en titt på fetlife? Dominante menn opplever nok ofte dette med kvinner... Forstår at de går lei Anonymkode: 60a3a...b2d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #13 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg var klar da jeg var på tinder, men situasjonen min endret seg underveis. Og vi chattet ikke på tinder, men på snapchat Tinder slettet jeg ganske raskt, så det er fra snap han fjernet meg etter at jeg nok en gang ikke hadde åpnet snap på et døgn.. Anonymkode: b5c58...6ad Spiller ingen rolle det. Vanlig å flytte chatten over på Snap ganske fort for å slippe å få tindervarsler i tide og utide. Samme prinsippene gjelder. Uflaks at det dukket opp et hinder som gjorde at du ikke var klar likevel. Men du var uansett ikke klar mens du chattet med ham. Han har ikke oppgitt personalia, dvs han ønsket anonymitet, sikkert til han hadde møtt deg og visst at du var seriøs. Anonymkode: 186a6...a09
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #14 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Vi chattet og snappet over flere uker i vinter. Møttes aldri. Jeg klarer ikke glemme han. Han slettet meg berettiget etter at jeg nok en gang backet ut (andre grunner som ikke involverte han). Nå er jeg helt fri, og jeg klarer ikke slutte å tenke på han. Hvor kan jeg finne han? Og hvordan? Vi bor i samme by, jeg har forsøkt å søke opp på facebook og snap, finner ikke.. Anonymkode: b5c58...6ad Du må inne finne på å møte noen uten å ha fullt navn på dem. Ikke møt folk fra nett etter å ha sett Facebooken deres og fått bekreftet at det er en ekte mann som du kan evt anmelde om du blir voldtatt. Vet om flere som har blitt voldtatt etter tinder dates, men som kun har visst fornavn på mannen, der mannen har sletta og blokka dem etter voldtekten. Både kvinner og menn må ta mer ansvar for seg selv når de møter fremmede fra nett. Anonymkode: 0a5a8...35d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #15 Skrevet 9. mai 2021 Respekter at han ikke vil ha kontakt med deg. Vi menn er mennesker vi også. Anonymkode: 9ee5c...f3f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #16 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg var klar da jeg var på tinder, men situasjonen min endret seg underveis. Og vi chattet ikke på tinder, men på snapchat Tinder slettet jeg ganske raskt, så det er fra snap han fjernet meg etter at jeg nok en gang ikke hadde åpnet snap på et døgn.. Anonymkode: b5c58...6ad Han fjernet deg etter at du ikke hadde åpnet snap på et døgn? Ikke mye tålmodighet der nei.. Anonymkode: 81457...311
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #17 Skrevet 9. mai 2021 ..altså, hvis han er dom og du ofte venter lenge med å svare og gjør deg utilgjengelig for ham så er jo det klar tale fra ham tenker jeg. Du vet hva en dom er? Anonymkode: 186a6...a09 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #18 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): ..altså, hvis han er dom og du ofte venter lenge med å svare og gjør deg utilgjengelig for ham så er jo det klar tale fra ham tenker jeg. Du vet hva en dom er? Anonymkode: 186a6...a09 Dette er selvfølgelig en fake dom, som typisk går etter kvinner med problemer og vet hvordan han skal få de hekta. Ikke bit på, TS. Ikke bli en stalker og en stakkars hekta kvinne. Fiks deg selv først og så finner du deg en normal mann etterhvert., Anonymkode: bcd44...245 1
Frekkulf Skrevet 9. mai 2021 #19 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi chattet og snappet over flere uker i vinter. Møttes aldri. Jeg klarer ikke glemme han. Han slettet meg berettiget etter at jeg nok en gang backet ut (andre grunner som ikke involverte han). Nå er jeg helt fri, og jeg klarer ikke slutte å tenke på han. Hvor kan jeg finne han? Og hvordan? Vi bor i samme by, jeg har forsøkt å søke opp på facebook og snap, finner ikke.. Anonymkode: b5c58...6ad Det har jeg opplevd selv også. At flere trekker seg når det blir snakk om å treffes, så godt mulig det var meg du snakka med.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #20 Skrevet 9. mai 2021 Frekkulf skrev (1 time siden): Det har jeg opplevd selv også. At flere trekker seg når det blir snakk om å treffes, så godt mulig det var meg du snakka med. 26-27 år gammel fra Hamar? 😅 Anonymkode: b5c58...6ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå