AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Er statens tenke måte jeg må lide under, fordi dem ikke kunne utbetale innen riktig tidspunkt når jeg ble permittert. Føler det er straffeskatt jeg betaler til staten hvor det er forskudd per måned. Hvorfor tenker staten så lite og uklokt? samtidig så føler jeg det er ikke stemmer tall messig at jeg skal betale forskudd tilbake fordi det var så lite penger jeg fikk utbetalt når jeg ble permittert. Føler du det samme? Anonymkode: 3f101...1fb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 Dette skjønte jeg svært lite av. Anonymkode: 21b9c...3e7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #4 Skrevet 9. mai 2021 Er det tilbakebetaling av forskudd på dagpenger fra da pandemien startet du tenker på? Du er i så fall ikke alene. Jeg trodde også at forskuddet ble trukket fra fremtidige ytelser fra NAV, slik at man gikk i null. Fikk nylig et krav om over 40.000 kr som NAV skulle ha tilbake, og trodde ikke mine egne øyne. Da jeg gikk inn og regnet på det fant jeg ut at jo, de har betalt ut både forskudd OG dagpenger for samme periode... Så det er bare å bite i det sure eplet og betale tilbake, ja. Heldigvis kan du velge delbetaling opptil 36 måneder. Anonymkode: 746c3...8a4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #5 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det tilbakebetaling av forskudd på dagpenger fra da pandemien startet du tenker på? Du er i så fall ikke alene. Jeg trodde også at forskuddet ble trukket fra fremtidige ytelser fra NAV, slik at man gikk i null. Fikk nylig et krav om over 40.000 kr som NAV skulle ha tilbake, og trodde ikke mine egne øyne. Da jeg gikk inn og regnet på det fant jeg ut at jo, de har betalt ut både forskudd OG dagpenger for samme periode... Så det er bare å bite i det sure eplet og betale tilbake, ja. Heldigvis kan du velge delbetaling opptil 36 måneder. Anonymkode: 746c3...8a4 takk at du forstod meg. Ja, det er det det gjelder. Jeg synes det er mega rar prinsipp dem opererer med, men dette er staten i ett nøtteskall, brukervennlig? NEI !! Jeg synes ikke jeg fikk mye utbetalt engang etter at jeg fikk det jeg egentlig skulle få utbetalt, derfor synes jeg det er spesielt at jeg skal tilbake betale alt tilbake. Staten er trangsynt og fungerer ikke for folk flest. Anonymkode: 3f101...1fb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #6 Skrevet 9. mai 2021 Du får fortelle oss hvilket land du ville bodd i da, som håndterer dette bedre. Anonymkode: ec137...5cb 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #7 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det tilbakebetaling av forskudd på dagpenger fra da pandemien startet du tenker på? Du er i så fall ikke alene. Jeg trodde også at forskuddet ble trukket fra fremtidige ytelser fra NAV, slik at man gikk i null. Fikk nylig et krav om over 40.000 kr som NAV skulle ha tilbake, og trodde ikke mine egne øyne. Da jeg gikk inn og regnet på det fant jeg ut at jo, de har betalt ut både forskudd OG dagpenger for samme periode... Så det er bare å bite i det sure eplet og betale tilbake, ja. Heldigvis kan du velge delbetaling opptil 36 måneder. Anonymkode: 746c3...8a4 Ja, samme her desverre. Anonymkode: c9a04...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå