stan Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Begge alternativer funker greit. Men det er jo best å være tilstede selv. 1
Mariss@68 Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 Er det noen viktige saker det skal stemmes over? Utbygging, renovering etc som vil ha mye å si feks på husleie? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #4 Skrevet 9. mai 2021 Mariss@68 skrev (19 minutter siden): Er det noen viktige saker det skal stemmes over? Utbygging, renovering etc som vil ha mye å si feks på husleie? Nei, bare velge et nytt styre Anonymkode: 044ee...030
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #5 Skrevet 9. mai 2021 stan skrev (22 minutter siden): Begge alternativer funker greit. Men det er jo best å være tilstede selv. Om det var et fysisk møte, ville jeg selvsagt vært der, men sånne live sendinger på teams gidder jeg ikke Anonymkode: 044ee...030
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #6 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, bare velge et nytt styre Anonymkode: 044ee...030 Kan man velge folk som ikke er tilstede..? Anonymkode: 948be...895
stan Skrevet 9. mai 2021 #7 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Om det var et fysisk møte, ville jeg selvsagt vært der, men sånne live sendinger på teams gidder jeg ikke Anonymkode: 044ee...030 Da synes jeg du bør gi stemmen din til noen som gidder å bry seg om sin egen bolig. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #8 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kan man velge folk som ikke er tilstede..? Anonymkode: 948be...895 Skjønner ikke helt? Anonymkode: 044ee...030
GammelKaktus Skrevet 9. mai 2021 #9 Skrevet 9. mai 2021 stan skrev (1 minutt siden): Da synes jeg du bør gi stemmen din til noen som gidder å bry seg om sin egen bolig. Selv om hen ikke ønsker å delta på et teams møte så betyr ikke det at hen ikke bryr seg. Er ikke alle som håndterer slike digitale møter. Alle har sine egne issues. Regner jo med at naboen og ts har avklart hvem stemmen skal gå til. Når det er sagt så ville jo jeg heller deltatt selv enn å gitt fra meg fullmakt til noen andre. Men nå liker jeg å ha kontroll... Hvis det er kameragreia som er poenget så kan du jo ha "problemer" med kamera, hvis det er "live" sending som er problemet. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #10 Skrevet 9. mai 2021 stan skrev (24 minutter siden): Da synes jeg du bør gi stemmen din til noen som gidder å bry seg om sin egen bolig. Og nå prøver du å gi meg dårlig samvittighet...Herlig. Anonymkode: 044ee...030 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #11 Skrevet 9. mai 2021 FrøkenMånestråle skrev (19 minutter siden): Selv om hen ikke ønsker å delta på et teams møte så betyr ikke det at hen ikke bryr seg. Er ikke alle som håndterer slike digitale møter. Alle har sine egne issues. Regner jo med at naboen og ts har avklart hvem stemmen skal gå til. Når det er sagt så ville jo jeg heller deltatt selv enn å gitt fra meg fullmakt til noen andre. Men nå liker jeg å ha kontroll... Hvis det er kameragreia som er poenget så kan du jo ha "problemer" med kamera, hvis det er "live" sending som er problemet. Hehe. Jeg har også control issues 😀 Jeg lurte bare på om noen av dere har gitt fullmakt til andre i lignende situasjoner? Anonymkode: 044ee...030
stan Skrevet 9. mai 2021 #12 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og nå prøver du å gi meg dårlig samvittighet...Herlig. Anonymkode: 044ee...030 Håper jeg lykkes. Det er din egen bolig det dreier seg om. Da er det flott å la andre få bestemme over deg, eller? Hvor krevende er et digitalt møte?
GammelKaktus Skrevet 9. mai 2021 #13 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hehe. Jeg har også control issues 😀 Jeg lurte bare på om noen av dere har gitt fullmakt til andre i lignende situasjoner? Anonymkode: 044ee...030 Jeg har aldri gjort det og kommer nok ikke til å gjøre det så lenge jeg er ved mine fulle fem. 😄
stan Skrevet 9. mai 2021 #14 Skrevet 9. mai 2021 FrøkenMånestråle skrev (6 minutter siden): Selv om hen ikke ønsker å delta på et teams møte så betyr ikke det at hen ikke bryr seg. Er ikke alle som håndterer slike digitale møter. Alle har sine egne issues. Regner jo med at naboen og ts har avklart hvem stemmen skal gå til. Når det er sagt så ville jo jeg heller deltatt selv enn å gitt fra meg fullmakt til noen andre. Men nå liker jeg å ha kontroll... Hvis det er kameragreia som er poenget så kan du jo ha "problemer" med kamera, hvis det er "live" sending som er problemet. Hele greia med borettslag og lignende er å få andre til å betale mer for fordeler man selv får. Hvis man ikke er aktiv og følger med så sørger andre for at du er med på å betale for noe du ikke er interessert i. Hvis du ikke er med på møtet som vedtar dette har du ingenting å klage over. Tro meg, jeg har lang erfaring med borettslag.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #15 Skrevet 9. mai 2021 stan skrev (23 minutter siden): Hele greia med borettslag og lignende er å få andre til å betale mer for fordeler man selv får. Hvis man ikke er aktiv og følger med så sørger andre for at du er med på å betale for noe du ikke er interessert i. Hvis du ikke er med på møtet som vedtar dette har du ingenting å klage over. Tro meg, jeg har lang erfaring med borettslag. Ok, så alle som ikke har mulighet til å delta pga.kveldsjobb, sykdom, små barn osv., "bryr seg ikke"? Anonymkode: 044ee...030 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #16 Skrevet 9. mai 2021 stan skrev (8 minutter siden): Hele greia med borettslag og lignende er å få andre til å betale mer for fordeler man selv får. Hvis man ikke er aktiv og følger med så sørger andre for at du er med på å betale for noe du ikke er interessert i. Hvis du ikke er med på møtet som vedtar dette har du ingenting å klage over. Tro meg, jeg har lang erfaring med borettslag. Men nå er det sånn at det er mulig å snakke med andre naboer, og et knippe naboer har gjerne sammenfallende interesser. Og finner man tonen med en av dem er det nullproblem å avgi fullmakt til dem slik at h*n stemmer på dine vegne hvis man ikke har mulighet til å møte opp selv. Og nei, det at man et år ikke har mulighet til å stille selv, betyr ikke at man ikke bryr seg. Du forstår, mange har f. eks. litt mer krevende jobb enn det du tydeligvis har, som kan kaste bort så mye tid som helst på kveldstid. Anonymkode: c40d5...3c5 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #17 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Nei, bare velge et nytt styre Anonymkode: 044ee...030 Da bør du være tilstede. Anonymkode: 0e83e...87c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #18 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ok, så alle som ikke har mulighet til å delta pga.kveldsjobb, sykdom, små barn osv., "bryr seg ikke"? Anonymkode: 044ee...030 Da setter man seg inn i det på forhånd (leser innkallingen) og deltar med å stemme via fullmakt. Anonymkode: 0e83e...87c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #19 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Da bør du være tilstede. Anonymkode: 0e83e...87c Fordi....? Anonymkode: 044ee...030
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #20 Skrevet 9. mai 2021 stan skrev (52 minutter siden): Håper jeg lykkes. Det er din egen bolig det dreier seg om. Da er det flott å la andre få bestemme over deg, eller? Hvor krevende er et digitalt møte? Akkurat. Det er bare unnskyldninger TS kommer med. Anonymkode: e1526...73e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå