AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Verdi ca 1000kr. Jeg skrev at jeg ville ha sporing og betalte for det. Har nå gått snart tre uker og selger har på den tiden skrevet at pakken er sendt, men jeg har ikke fått sporing eller dokumentasjon på det. Har skrevet og stilt spørsmål ang sendingen med jevne mellomrom, men selger har sluttet å svare, selvom selger er pålogget hver dag. Hva gjør jeg nå? Tise kan ikke hjelpe, har henvendt meg til de.. Anonymkode: ad270...9b8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Dersom du har betalt for sporing og ikke har fått det eller pakken - ville jeg sendt melding på vipps (om det var der du betalte) og gitt beskjed om at du vil ha pengene tilbake da hun ikke har sendt pakken. Om hun slår seg vrang får du vise til at du betalte for sporing men ikke fått dette - og videre anmelde om hun ikke ordner opp. Jeg kjøpte av en dust som trodde han kunne la være å sende pakken, ignorerte meg i flere uker. Sendte melding på vipps og på finn uten svar. Etter en stund sendte han sms om at pakken var sendt for lenge siden med posten - ba om sporing men fikk ikke dette. Ga beskjed om at om jeg ikke fikk sporing eller pakken innen noen dager kom jeg til å anmelde. Da kom det raskt sms fra posten med sporing, pakken hadde blitt sendt samme dag så alt han sa tidligere var løgn. Anonymkode: 7fddb...177 3
Floater Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dersom du har betalt for sporing og ikke har fått det eller pakken - ville jeg sendt melding på vipps (om det var der du betalte) og gitt beskjed om at du vil ha pengene tilbake da hun ikke har sendt pakken. Om hun slår seg vrang får du vise til at du betalte for sporing men ikke fått dette - og videre anmelde om hun ikke ordner opp. Jeg kjøpte av en dust som trodde han kunne la være å sende pakken, ignorerte meg i flere uker. Sendte melding på vipps og på finn uten svar. Etter en stund sendte han sms om at pakken var sendt for lenge siden med posten - ba om sporing men fikk ikke dette. Ga beskjed om at om jeg ikke fikk sporing eller pakken innen noen dager kom jeg til å anmelde. Da kom det raskt sms fra posten med sporing, pakken hadde blitt sendt samme dag så alt han sa tidligere var løgn. Anonymkode: 7fddb...177 Støtter denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå