Justlooking Skrevet 28. oktober 2021 #401 Del Skrevet 28. oktober 2021 Isild skrev (13 minutter siden): Fint at hun la ut en video med forklaring da, så kan #freemaren avlyses. Hun gikk i fella til Satan og har innsett at ektemannen er fantastisk, og at hun selv har vært løgnaktig og villedet - det har vært en vanvittig åndskamp faktisk. Umulig å argumentere imot det. Kjære vene. La de bare holde på. Kanskje de kunne fått egen TV-serie. Så konklusjonen er at hun har løyet om Andreas som hevn fordi han kastet henne ut? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 28. oktober 2021 #402 Del Skrevet 28. oktober 2021 Hun fremstår jo som veldig enkel da. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 28. oktober 2021 #403 Del Skrevet 28. oktober 2021 Bare trist å se disse videoene, for meg forsterket det bare alt jeg trodde om situasjonen. Håper virkelig det offentlige er i bildet og da spesielt med tanke på barna. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. oktober 2021 #404 Del Skrevet 28. oktober 2021 Justlooking skrev (1 minutt siden): Så konklusjonen er at hun har løyet om Andreas som hevn fordi han kastet henne ut? Yep. Kort oppsummert. Det var Satan som drev henne til hevntanker, bitterhet og løgn. Andreas er helt fantastisk. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 28. oktober 2021 #405 Del Skrevet 28. oktober 2021 Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden): Bare trist å se disse videoene, for meg forsterket det bare alt jeg trodde om situasjonen. Håper virkelig det offentlige er i bildet og da spesielt med tanke på barna. Enig! Dette er jo nesten mer bekymringsverdig enn noe annet. At barn vokser opp med foreldre som syns dette er greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg abderitt Skrevet 28. oktober 2021 Populært innlegg #406 Del Skrevet 28. oktober 2021 Einaste eg sit igjen med etter videoen, er at uansett kva sannheita er, er dette ikkje ein trygg stad for barn å bu. Anten, er det Maren fortel no sant, at ho har hatt ein offentleg svertekampanje mot Andreas, utav hat og tatt barna vekk frå ein far som faktisk er ok. Eller so er ho totalt hjernevaska og/eller manipulert, og har gått tilbake til ein valdeleg ektemann som og er valdeleg mot barn. Begynner å miste smått sympati for Maren, ho er faktisk eit vaksent menneske, men dette er ikkje ein sunn plass for barn å vakse opp i. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. oktober 2021 #407 Del Skrevet 28. oktober 2021 Hatt sin egen "Rumspringa" hun tror jeg. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lamiah Skrevet 28. oktober 2021 #408 Del Skrevet 28. oktober 2021 Justlooking skrev (7 minutter siden): Så konklusjonen er at hun har løyet om Andreas som hevn fordi han kastet henne ut? Det er tull!! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 28. oktober 2021 #409 Del Skrevet 28. oktober 2021 (endret) Justlooking skrev (9 minutter siden): Så konklusjonen er at hun har løyet om Andreas som hevn fordi han kastet henne ut? Det er i alle fall slik jeg forsto det? Løgner og overdrivelser og mye i media pga sinne, bitterhet og hevnlyst. Endret 28. oktober 2021 av hufsaaaaa Omformulere meg litt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla33 Skrevet 28. oktober 2021 #410 Del Skrevet 28. oktober 2021 Bare veldig bekymret for ungene deres nå....😞 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 28. oktober 2021 #411 Del Skrevet 28. oktober 2021 Lamiah skrev (2 minutter siden): Det er tull!! Alle skjønner det. Jeg føler med dere alle sammen, dette må være utrolig vanskelig for alle dere som er glad i Maren. Jeg beklager at jeg har vært kvass mot deg tidligere i tråden. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 28. oktober 2021 #412 Del Skrevet 28. oktober 2021 Jeg har sette videoene nå. Gløden og livet i øynene er borte . Slik så jeg ut på bilder fra min psykiske knekk periode. Døde øyne . hun forklarte alt med Bibelen, satan og løgn. Det virket veldig innøvd og oppramset. Det var ikke så mye svar ennet enn å lese Bibelen på en måte. Alt forklart med Guds magi. det er ikke på min plass å si at hun lyger. Men øynene minner om en psykisk knekk. Det kan godt være hun rett og slett er utslitt . Kan knekken være at det ble slutt med exen og begynte å tvile på alt hun har gjort så langt? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla33 Skrevet 28. oktober 2021 #413 Del Skrevet 28. oktober 2021 (endret) Får ihvertfall håpe at de har vett til å ikke forklare jentene sine at det var Satan som hadde tatt bolig i mamma, men nå er hun reddet av Gud og pappas tilgivelse. Vil jo gjøre stor skade på barnesinn. 💔 Bekymrer meg at de virker å være isolert fra impulser med evne til kritisk tankegang. Føler virkelig med familien til Maren. For en fortvilet situasjon. Barnevernet kan jo gjøre tiltak i hjem, men da må jo foreldrene ønske hjelp. Det er vel ikke så mye mer de får gjort annet enn å undersøke hvordan barna påvirkes av denne "Amish-lignende" livsstilen. Endret 28. oktober 2021 av Lilla33 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 28. oktober 2021 #414 Del Skrevet 28. oktober 2021 Nå som hun har sagt "det siste ordet" så HÅPER jeg hun klarer å komme seg ut igjen etterhvert. Sånn at døtrene hennes ikke blir behandlet like dårlig. OM det faktisk er sånn at A har vunnet en barnefordelingssak så er det virkelig noe riv ruskende galt. Det skriker manipulasjon og gaslighting på LANG vei her. Og helt ærlig så synes jeg at media kunne ha kommet på banen nå. De har sikkert holdt tilbake pga at Maren å A ikke har snakket om det, men nå som hun har gitt sin "versjon" så synes jeg at da kan hun faktisk stå for den. ( Selv om jeg og alle andre vet at det ikke er hun som har " Funnet gud ". ) Men da må hun stå opp å være ærlig med "løgn" og spleis.. Jeg virker sikkert veldig streng nå pga at det ER jo synd på henne! Og det synes jeg å! Men synes også at media bør komme på banen nå, for ifølge hun så har hun jo løyet, å folk donerte penger til henne pga at de syntes synd på henne å ville hun skulle ha det bra. Men om "alt hun sa var løgn" så bør hun stå for det i media å.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærkake34532 Skrevet 28. oktober 2021 #415 Del Skrevet 28. oktober 2021 Cyndaquil skrev (6 timer siden): i denne videoen forteller Andreas om seg selv og sin tro. Er også intervjuet hans tvillingbror og mor. han ble født i et kristent hjem. Han sier hans tro var jevn helt til 19-20 års alderen. Da flyttet han til Oslo og følte seg sykere og sykere («møtte djevelen»), tenkte på selvmord, var langt nede. Det var også i den tiden hans sønn ble unnfanget . Etter knekken fant han Gud enda sterkere. Og ble da enda mer kristen enn han noensinne hadde vært. Virker som at den ekstreme Andreas ble født etter knekken . Før da var han en vanlig fyr som jobber i Oslo og hadde sex utenfor ekteskap jeg undrer meg om Andreas tror at disse månedene for Maren alene var hennes møte med djevelen og at hun nå blir superkristen som han. Hvorfor ellers ta tilbake noen som har sagt så mye vondt om han i media og offentlig ? Virker som mye det hun forklarer er hentet fra denne historien 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 28. oktober 2021 #416 Del Skrevet 28. oktober 2021 Maren virker ubestemt og rådvill. Hun var jo litt ute og syklet før hun tok kontakt med Andreas på Facebook etter at han var på farmen, ref. intervju med henne. Kan det være at hun midt oppi alt finner en slags trygghet i galskapen hun har dratt tilbake til? En slags stabilitet? Hun virker så på søken etter noe Det er bare det at det er 5 små jenter oppi dette. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmidtherin Skrevet 28. oktober 2021 #417 Del Skrevet 28. oktober 2021 Isild skrev (54 minutter siden): Yep. Kort oppsummert. Det var Satan som drev henne til hevntanker, bitterhet og løgn. Andreas er helt fantastisk. Dette er så etter "psykisk vold i hjemmet"-boka. Selvsagt er Maren skyld i alt og Andreas er perfekt. Eller, vettuhva: egentlig er det jo synd på Andreas. For Maren har jo vært så slem med han. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 28. oktober 2021 #418 Del Skrevet 28. oktober 2021 Flere snakker om "neste gang hun skal gå" eller at"de håper hun klarer å gå igjen". Det var jo ikke Maren som gikk frivillig i utgangspunktet, det var A som kastet henne ut. Hadde han ikke gjort det, ville vel situasjonen aldri blitt som den ble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmidtherin Skrevet 28. oktober 2021 #419 Del Skrevet 28. oktober 2021 Hottentått skrev (1 minutt siden): Flere snakker om "neste gang hun skal gå" eller at"de håper hun klarer å gå igjen". Det var jo ikke Maren som gikk frivillig i utgangspunktet, det var A som kastet henne ut. Hadde han ikke gjort det, ville vel situasjonen aldri blitt som den ble. Sier hun - hvem vet om det faktisk er sant? Kan være klassisk victimblaming også å si at hun ble "kastet ut". 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 28. oktober 2021 #420 Del Skrevet 28. oktober 2021 Schmidtherin skrev (7 minutter siden): Dette er så etter "psykisk vold i hjemmet"-boka. Selvsagt er Maren skyld i alt og Andreas er perfekt. Eller, vettuhva: egentlig er det jo synd på Andreas. For Maren har jo vært så slem med han. Så det du mener er at vi må ha en #FriAndreas gruppe? Uff, stakkars de rundt, de må jo være helt frustrerte. Hottentått skrev (Akkurat nå): Flere snakker om "neste gang hun skal gå" eller at"de håper hun klarer å gå igjen". Det var jo ikke Maren som gikk frivillig i utgangspunktet, det var A som kastet henne ut. Hadde han ikke gjort det, ville vel situasjonen aldri blitt som den ble. Sier hun nå... Man kan jo si mye rart alt ettersom. Problemet nå er jo at man ikke kan vite hva som er sant og ikke. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå