Gå til innhold

Maren Andrea Hansen


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Jeg tror Maren gjør alt for barna sine. Hun «ofrer» seg sjøl nå, for at barna skal ha en trygg omsorgsperson. Jeg vil egentlig bare gråte av dette her, kjenner jeg. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cyndaquil skrev (9 minutter siden):

43F72B7B-94B1-43F4-8A53-55CE03377201.thumb.jpeg.3492a113e2e52e3bdc594ccb92c49b84.jpeg

det er laget en gruppe for Maren ❤️

Jeg finner ikke gruppen når jeg søker den opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luckie skrev (9 timer siden):

Tenker det er greit å vente til hun kommer med en oppdatering før folk tar helt av med #freemaren

Ja, du sier noe der, det går jo over stokk og stein her. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som interjuver Maren i Podden er en j---- sensasjonslysten kvinnemennenske fra Mosjøen som har et enormt markeringsbehov.

Etter å ha sett gamle videoer/ bilder fra både Andreas og Maren så virker iallefall for meg at de har et godt samhold og spøker seg i mellom. ( blant annet et bilde av Andreas hvor han står med kjøkkenforkle og baker/ vasker opp , og sier at rollene er byttet om)

Og mange som har vært igjennom et samlivsbrudd vet at det er lett å svartmale den andre parten for å fremheve seg selv. Ikke alltid like smart da det slår tilbake på en selv igjen, Vet av erfaring dessverre :(

Tipper også at Maren kommer med en oppdatering i nærmeste fremtid!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider


i denne videoen forteller Andreas om seg selv og sin tro. Er også intervjuet hans tvillingbror og mor. 

han ble født i et kristent hjem. Han sier hans tro var jevn helt til 19-20 års alderen. Da flyttet han til Oslo og følte seg sykere og sykere («møtte djevelen»), tenkte på selvmord, var langt nede. Det var også i den tiden hans sønn ble unnfanget . Etter knekken fant han Gud enda sterkere. Og ble da enda mer kristen enn han noensinne hadde vært. Virker som at den ekstreme Andreas ble født etter knekken . Før da var han en vanlig fyr som jobber i Oslo og hadde sex utenfor ekteskap 

jeg undrer meg om Andreas tror at disse månedene for Maren alene var hennes møte med djevelen og at hun nå blir superkristen som han. Hvorfor ellers ta tilbake noen som har sagt så mye vondt om han i media og offentlig ?

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (4 minutter siden):

jeg bare lurer på en ting, fant hun seg ikke ny kjæreste også? synes faktisk synd på han

Det gjorde hun. Men kan også være at han gjorde det slutt. Og at kjærlighetssorgen fikk henne til å dra tilbake til A. Ikke uvanlig at man idylliserer en ex av å få hjertet knust av en annen.

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (1 minutt siden):

Det gjorde hun. Men kan også være at han gjorde det slutt. Og at kjærlighetssorgen fikk henne til å dra tilbake til A. Ikke uvanlig at man idylliserer en ex av å få hjertet knust av en annen.

 

det kan være,men som jeg har forstått så skjedde dette ganske brått, så tror heller hun bare dro fra han

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (2 minutter siden):

det kan være,men som jeg har forstått så skjedde dette ganske brått, så tror heller hun bare dro fra han

Siden Maren ikke (enn så lenge) har kommer med en uttalelse eller forklaring hva som hendte ukene etter siste innlegg og den sjokkerende dåpsvidoeen. Kunnskap er jo nøkkelen til å slippe spekulasjoner. O

kan være 

- barnefordelingssak der Andreas vant. Enten samvær eller hovedomomsorg. Hun vil nok være med barna sine 
- at hun har alltid har hatt følelser for han. Hub skrev jo ofte, nesten daglig, tekster som «du sa at… du ville at jeg…» osv. All den snakkingen til han igjennom feeden sin er tegn på at hun ikke var over han. En som er over exen sin er mer opptatt av å gå videre enn å snakke om han og hvor lykkelig hun egentlig er. «Se hvor flott jeg er uten deg»
- trussler eller manipulasjon fra Andreas 
- hun ble lei det nye livet og samle det gamle uansett hvor rart det høres ut
 

vel vi vet ikke. Håper Maren lager en video eller noe og gir noen svar. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cyndaquil skrev (1 minutt siden):

Siden Maren ikke (enn så lenge) har kommer med en uttalelse eller forklaring hva som hendte ukene etter siste innlegg og den sjokkerende dåpsvidoeen. Kunnskap er jo nøkkelen til å slippe spekulasjoner. O

kan være 

- barnefordelingssak der Andreas vant. Enten samvær eller hovedomomsorg. Hun vil nok være med barna sine 
- at hun har alltid har hatt følelser for han. Hub skrev jo ofte, nesten daglig, tekster som «du sa at… du ville at jeg…» osv. All den snakkingen til han igjennom feeden sin er tegn på at hun ikke var over han. En som er over exen sin er mer opptatt av å gå videre enn å snakke om han og hvor lykkelig hun egentlig er. «Se hvor flott jeg er uten deg»
- trussler eller manipulasjon fra Andreas 
- hun ble lei det nye livet og samle det gamle uansett hvor rart det høres ut
 

vel vi vet ikke. Håper Maren lager en video eller noe og gir noen svar. 

det er sant, Ja tror kanskje også det kan være noe med barna, og det var tydelig hun elsket/elsker andreas fortsatt, for jeg så når det var spørsmål runder og slik så ville hun ikke snakke han ned

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krokanrullene
hufsaaaaa skrev (På 25.10.2021 den 18.18):

Det stemmer at det er henne. Skulle gjerne ha tatt kontakt jeg, men vanskelig når hun har blokkert* halve FB 🤪

(Hun var i alle fall tidligere kjent for å blokkere de hun diskuterte med over en lav sko, selv de som ikke skrev noe mot henne men kun ga en like til motpartens innlegg.)

Haha, ja. Jeg er blokkert av henne, jeg har kun gitt en like til noen som var uenig med henne😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C13B1A2A-5C1A-442C-8380-F408AADF1097.thumb.jpeg.8bd9bee2e5fb8bd7eda6e5cda45f59dd.jpeg

fra støttegruppa til Maren. Oppstarter har blitt bedt om å fjerne støttegruppa for å ikke bli anmeldt 

fy fader for en familie sier ei. Går rundt og er forbanna fordi at hundrevis BRYR SEG om Maren. Om du leser dette C, hva feiler det deg? Jeg vet du leser her

Familien får heller takke Maren enn å gå rundt å true å anmelde. Hadde Maren , som valgte å være en offentlig person, gitt det offentlige litt info. Ja da hadde ikke alle gått rundt å være bekymret og laget støttegruppe 

bruk heller energien C til å få Maren til å komme med en utalelse mer en. 30 sekund, så kan det hende alt roer seg rundt henne 

maren (eller Andreas) ønsket oppmerksomhet og kaos. Om ikke hadde de aldri lagt dåpen ut som offentlig på nettet

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når familie går ut å sier at de snakker med henne hver dag , og at folk må roe ned fordi alt er bra. Da tenker jeg at som familie , er det jo også veldig lett å bli blind. Det er lett å velge å tro det beste for å skyve bekymringer unna. 
Nå gikk jo også noen i familien ut med at de ikke viste noenting om dette, og at de og satt med mange spørsmål. 
Det er rart hvor overbevisende man kan bli når man er redd. 
Jeg er fortsatt redd dette er et valg ut av redsel for barna. 
Og jeg syns fryktelig synd på henne. 
Mange ønsker en oppdatering , men om hun nå oppdaterer om livet, fremstiller ektemannen i et godt lys og et lykkelig liv. Hvor mange vil egentlig tro på det ? 
Dette er bare trist. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som går tilbake til exen. Er ikke noe sensasjonelt over det. Sannsynligvis så var han ikke så ille som hun har fremstilt det. Som sagt, veldig mange svartmaler exen for å gjøre det lettere å gå videre. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clara80 skrev (3 minutter siden):

Mange som går tilbake til exen. Er ikke noe sensasjonelt over det. Sannsynligvis så var han ikke så ille som hun har fremstilt det. Som sagt, veldig mange svartmaler exen for å gjøre det lettere å gå videre. 

Det tenkte jeg også. At han har litt vel "1800-tallet møter Smiths venner " - syn på religion og tradisjoner betyr ikke at han er klin gæærn og at han mishandler noen. 

Men at HUN ikke kommenterer dette ovenfor følgerne sine (hun kaller seg selv offentlig person) syns jeg er dårlig. Hun har delt, og mennesker har oppriktig engasjert seg, og mange er oppriktig bekymret nå. Istedetfor en forklaring så legger hun ut en video som ikke gjør annet enn å spre bekymring og spekulasjner blandt leserne. 

Amen til klikkhoreri der altså. 

Beklager, men det er noe som ikke stemmer, og det er ikke nødvendigvis at hun er "kidnappet" tilbake. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva som er sannheten her, mener jeg det er ganske naivt å gå ut med en slik historie som Maren sin (også sett i lys av Andreas sine tidligere intervjuer) og forvente at folk skal la være å bry seg når det skjer en helomvending.

Jeg bekymrer meg mest over de 5 småjentene som nå skal vokse opp under et kvinnesyn som overhodet ikke er forenlig med livet i 2021.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...