Gå til innhold

Maren Andrea Hansen

hobbykokken

Anbefalte innlegg

Skulptur skrev (7 timer siden):

Det var for over to år siden hun la om kostholdet til lavkarbo og ved det gikk 45 kilo ned i vekt. 
Så sin nye vekt hadde hun allerede da hun dro fra Andreas i mars. 
Begge trenger profesjonell hjelp og må slutte å skylde på « Satan»! Se denne med Andreas fra 2012 fra etter han hadde vært på Farmen. 

Jeg var også av den oppfatningen at M har gått ned i vekt ETTER bruddet (det har på en måte blitt fremstilt litt sånn her og der, at den store forvandlingen skjedde etter at hun "kom seg vekk") Men så viser det seg at vekttapet skjedde før hun dro - ikke at det har noe å si kanskje, men det hører jo med til historien. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare les om Knutby-saken, ikke vanskelig å skjønne at mange fanatisk kristne egentlig bare skjuler seg bak satan når deres mørke sider kommer frem. 
For Andreas er det tydeligvis mørkt når man blir forlatt, sannheten kommer frem og Maren finner en annen. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel hende at Maren har fått spiral eller lignende mens hun var ute, og at A ikke vet om den?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janis1980 skrev (6 minutter siden):

Bare les om Knutby-saken, ikke vanskelig å skjønne at mange fanatisk kristne egentlig bare skjuler seg bak satan når deres mørke sider kommer frem. 
For Andreas er det tydeligvis mørkt når man blir forlatt, sannheten kommer frem og Maren finner en annen. 

Har desverre erfaring med at alvorlige overgrep gjøres i "Jesu navn" og all skyld blir lagt på offeret for å ha "invitert" inn Satan og onde åndsmakter. 

Sykt! 

Men jeg tror ikke det er riktig så ille i denne situasjonen faktisk. De er for pr-kåte til at jeg får det til å stemme. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Jeg var også av den oppfatningen at M har gått ned i vekt ETTER bruddet (det har på en måte blitt fremstilt litt sånn her og der, at den store forvandlingen skjedde etter at hun "kom seg vekk") Men så viser det seg at vekttapet skjedde før hun dro - ikke at det har noe å si kanskje, men det hører jo med til historien. 

Sjekk henne Instagram, så ser man på bilder at kiloene forsvant før bruddet. På  TikTok er det opprettet en konto som heter: freemaren.

E30C6653-2B41-420D-8329-54D4A7540ACC.jpeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (1 time siden):

Det kan vel hende at Maren har fått spiral eller lignende mens hun var ute, og at A ikke vet om den?

Hva man skal diskutere på dette forumet!Usmakelig og diskutere sexlivet til folk,komme med antydninger til bruk av/ikke bruk av prevensjon-dette er jo slarv

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spain skrev (3 minutter siden):

Hva man skal diskutere på dette forumet!Usmakelig og diskutere sexlivet til folk,komme med antydninger til bruk av/ikke bruk av prevensjon-dette er jo slarv

Jeg er egentlig enig, men så er det litt annetledes med denne saken, der hun tidligere ikke har fått lov til å bruke prevensjon, og det har hun gått ut med selv. Da blir det en sak, fordi man tenker på om enda flere unger må vokse opp på den måten.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulptur skrev (10 minutter siden):

Sjekk henne Instagram, så ser man på bilder at kiloene forsvant før bruddet. På  TikTok er det opprettet en konto som heter: freemaren.

E30C6653-2B41-420D-8329-54D4A7540ACC.jpeg

Får bare inntrykk av en ung dame som går til "ekstreme" ytterpunkter i å finne seg selv. 

Aller først burde hun slutte å dele alt dette offentlig, det blir så mange meninger og spekulasjoner der ute - mens det hun kanskje egentlig trenger er å være litt anonym nå. Kanskje det har backfired og er skremmende for henne selv at hun har "vrengt ut" om privatliv. Jeg selv ville iallefall fått totalt noia. Jeg ville følt at alt jeg har sagt hadde "eid meg". 

Jeg tror ikke egentlig det er noe behov for #freemaren som flere har nevnt.

Det har nok skjedd mye mellom det lilla håret og skautet som vi ikke vet. Som handler om henne og ikke han.  

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 minutter siden):

Får bare inntrykk av en ung dame som går til "ekstreme" ytterpunkter i å finne seg selv. 

Aller først burde hun slutte å dele alt dette offentlig, det blir så mange meninger og spekulasjoner der ute - mens det hun kanskje egentlig trenger er å være litt anonym nå. Kanskje det har backfired og er skremmende for henne selv at hun har "vrengt ut" om privatliv. Jeg selv ville iallefall fått totalt noia. Jeg ville følt at alt jeg har sagt hadde "eid meg". 

Jeg tror ikke egentlig det er noe behov for #freemaren som flere har nevnt.

Det har nok skjedd mye mellom det lilla håret og skautet som vi ikke vet. Som handler om henne og ikke han.  

Helt enig med deg 🌟 Profesjonell hjelp fra psykolog/psykiater håper jeg virkelig hun og Andreas vil søke å få. Og at hun vil leve sitt liv borte fra offentligheten og gjenvinne sitt privatliv for barna og seg selv i et fritt liv 🌷

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulptur skrev (51 minutter siden):

Helt enig med deg 🌟 Profesjonell hjelp fra psykolog/psykiater håper jeg virkelig hun og Andreas vil søke å få. Og at hun vil leve sitt liv borte fra offentligheten og gjenvinne sitt privatliv for barna og seg selv i et fritt liv 🌷

Kan ikke få vært mere enig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett usmakelig og vondt å se hvordan denne tråden har utartet seg. Kan dere ikke se den fine jenta og mennesket Maren slik hun er. Jeg støtter heller ikke alt ~ kan også se hvor trist, sliten og nervøs hun er på videoene. Kanskje er hun nå på feil sted, kanskje ble hun manipulert. Men kanskje er det ting og hendelser ingen av oss har noe med, som ligger bak dette valget. Uansett ~ å sitte her å diskutere barnevern, overgrep,legning, sexlivet,prevensjon og psykologtimer etc. er bare trist. ~ Ja stygt gjort!!  Både Maren og barna har det nok bra. Har sett bare friske og glade barn på bilder,som hun og mannen har lagt ut offentlig. Maren var også offentlig med sin instagram lenge før dette bruddet. Vi trenger ikke å være enige i alt, men å respektere hennes valg og det hun nå har fortalt, ~ ja det kan vi gjøre. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (5 minutter siden):

Det er rett og slett usmakelig og vondt å se hvordan denne tråden har utartet seg. Kan dere ikke se den fine jenta og mennesket Maren slik hun er. Jeg støtter heller ikke alt ~ kan også se hvor trist, sliten og nervøs hun er på videoene. Kanskje er hun nå på feil sted, kanskje ble hun manipulert. Men kanskje er det ting og hendelser ingen av oss har noe med, som ligger bak dette valget. Uansett ~ å sitte her å diskutere barnevern, overgrep,legning, sexlivet,prevensjon og psykologtimer etc. er bare trist. ~ Ja stygt gjort!!  Både Maren og barna har det nok bra. Har sett bare friske og glade barn på bilder,som hun og mannen har lagt ut offentlig. Maren var også offentlig med sin instagram lenge før dette bruddet. Vi trenger ikke å være enige i alt, men å respektere hennes valg og det hun nå har fortalt, ~ ja det kan vi gjøre. 

Du har helt rett,ingen grunn til og debattere dette lenger

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (18 minutter siden):

Enig

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deler denne og ber alle tenke seg godt om før man dømmer noen som helst.

Å dømme noen som blir utsatt for vold er som å sparke noen som ligger nede. De ligger ikke nede fordi de er svake, feige eller dumme. Heller tvert i mot. De ligger nede fordi noen andre har jukset. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å forstå dersom man ikke har vært utsatt selv, derfor skriver jeg dette innlegget.

Her om dagen begynte jeg å tenke over noen fellesnevnere for mennesker jeg har vært i kontakt med som har blitt utsatt for psykisk vold.

️Ikke en gang streifet det meg en negativ tanke. Jeg lurer på om de som tenker svakhet må forveksle dette med styrke? Det kreves nemlig en enorm styrke for å holde ut i disse relasjonene, enten det er (eks)familie, (eks)partner, (eks)kolleger eller andre. Det kreves en enorm styrke å våkne opp hver dag med et håp om at ting skal bli bedre. Det kreves en enorm styrke å dele disse gode egenskapene med mennesker som utnytter og samtidig får en til å føle at det er en selv det er noe galt med. Det kreves en enorm styrke for å pusle sammen bitene i seg selv etter å ha vært utsatt for dette.

Jeg har pratet med mange fra ulike bakgrunner. De har ulik alder, ulike kjønn, ulike historier. 

Det slår meg at de allikevel har ganske mye til felles. Alle jeg har vært i kontakt med faller under punktene på denne lista. Det er enda flere gode egenskaper også, men disse var de som først slo meg. Jeg tipper det gjelder deg som leser dette og har blitt utsatt for psykisk vold også. Kanskje har du glemt det, men jeg er ganske sikker på at alle disse egenskapene beskriver deg godt❤️

Dette er kjærlighetsfulle mennesker. Det er ikke noe feil med de, de har blitt utsatt for feil mennesker. Jeg sier det igjen; det er ikke noe feil med de, de har blitt utsatt for feil mennesker.

De har blitt utsatt for mennesker som har prøvd å dimme lyset og livsgnisten deres. De har blitt manipulert og kontrollert til å glemme disse egenskapene med seg selv og å tro på noen annens sannhet.

Forestill deg å gå igjennom dette mørket og fortsatt ha et godt hjerte da. Jeg får frysninger.

Dette er ekte, sterke krigere❤️

Del gjerne for å få en slutt på stigma.

FB71C350-3A22-4335-A39E-11EE6DD06BEF.jpeg

• Liker 17
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunaris skrev (10 minutter siden):

Kan NOEN som kan tegnspråk tyde det hun sier med hendene sine, hun ber om hjelp! Håper virkelig noen kan ta det på alvor…

Eller hun er nervøs for hele settinga,synes det er ubehagelig

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lunaris skrev (38 minutter siden):

Kan NOEN som kan tegnspråk tyde det hun sier med hendene sine, hun ber om hjelp! Håper virkelig noen kan ta det på alvor…

Herregud a🙄 Kunne du overtolka litt mer eller.

Endret av Luckie
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunaris skrev (1 time siden):

Hadde jeg skulle laget video og delt på Instagram til XX antall tusen følgere og nysgjerrige, og forklart omvending min med åndskamp og gudstro og satan og fandens oldemor for den del - og samtidig visst at 90% ville sittet og himle med øynene og/eller nekte å tro på meg - så skal jeg love deg at jeg hadde sittet og fiklet med hendene jeg også. 

Merk: Jeg sier ikke at jeg verken tror eller ikke tror at det hun sier er sant. Men uansett hva som er greia her og hva som har skjedd, så er det vel ikke rart hun er nervøs under filmingen! 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaris
Spain skrev (1 time siden):

Eller hun er nervøs for hele settinga,synes det er ubehagelig

Luckie skrev (1 time siden):

Herregud a🙄 Kunne du overtolka litt mer eller.

hufsaaaaa skrev (28 minutter siden):

Hadde jeg skulle laget video og delt på Instagram til XX antall tusen følgere og nysgjerrige, og forklart omvending min med åndskamp og gudstro og satan og fandens oldemor for den del - og samtidig visst at 90% ville sittet og himle med øynene og/eller nekte å tro på meg - så skal jeg love deg at jeg hadde sittet og fiklet med hendene jeg også. 

Merk: Jeg sier ikke at jeg verken tror eller ikke tror at det hun sier er sant. Men uansett hva som er greia her og hva som har skjedd, så er det vel ikke rart hun er nervøs under filmingen! 

Hun ber om hjelp…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
Lunaris skrev (2 timer siden):

TEGNSPRÅK?!?! jeg er selv tegnspråklig og det hun gjør med hendene er ikke tegnspråk, det er fakter - mest sannsynlig kommer det av nervøsitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...