Populært innlegg Jordbærkake34532 Skrevet 29. oktober 2021 Populært innlegg #481 Del Skrevet 29. oktober 2021 (endret) Exen hennes kommenterte ene innlegget hennes. Hun skulle beholdt han ♥️ Endret 29. oktober 2021 av Jordbærkake34532 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Verkinator Skrevet 29. oktober 2021 #482 Del Skrevet 29. oktober 2021 (endret) Jordbærkake34532 skrev (26 minutter siden): Exen hennes kommenterte ene innlegget hennes. Hun skulle behold han ♥️ Han la også ut dette på mystoryen sin. Regner med han mener Maren Endret 29. oktober 2021 av Verkinator 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 29. oktober 2021 #483 Del Skrevet 29. oktober 2021 Jordbærkake34532 skrev (1 time siden): Exen hennes kommenterte ene innlegget hennes. Hun skulle beholdt han ♥️ Vondt å lese! 😰 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 29. oktober 2021 #484 Del Skrevet 29. oktober 2021 Ser media har fått med seg at hun er tilbake hos Andreas. De skriver "tilsynelatende" tilbake da... https://www.tv2.no/underholdning/14285955/ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skulptur Skrevet 29. oktober 2021 #485 Del Skrevet 29. oktober 2021 Verkinator skrev (1 time siden): Han la også ut dette på mystoryen sin. Regner med han mener Maren I hvilken tråd fant du dette? Eller har han startet en selv? Oppklarende informasjon 🙏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Verkinator Skrevet 29. oktober 2021 #486 Del Skrevet 29. oktober 2021 Skulptur skrev (18 minutter siden): I hvilken tråd fant du dette? Eller har han startet en selv? Oppklarende informasjon 🙏 Hva mener du? Som jeg skrev: dette la han ut på sin egen mystory og jeg har da tolka det som at han sikter til Maren, siden det er exen hennes. De var sammen bare for noen mnd siden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowe Skrevet 29. oktober 2021 #487 Del Skrevet 29. oktober 2021 Jordbærkake34532 skrev (2 timer siden): Exen hennes kommenterte ene innlegget hennes. Hun skulle beholdt han ♥️ Har hun slettet denne? Finner den ikke nå… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 29. oktober 2021 #488 Del Skrevet 29. oktober 2021 (endret) Det er litt urovekkende å høre dette intervjuet med Andreas (riktignok gammelt) https://www.p4.no/1730-farmen-andreas-tukter-sin-kvinne/artikkel/489517/ Jeg har ikke fulgt med på dem, og det er jo først nå når de selv byr på `chocking news` at også vi som ikke følger dem får med oss både hva som skjer nå, men også hva som er sagt før - det har de jo selv lagt der ute i offentligheten i svært stor grad. Her sier han altså at han syns det er helt ok å utøve "fysiske sanksjoner" hvis kona oppfører seg ubrukelig. Det samme syns han er ok for barn. F.eks "riste litt i armen" som han sier. Bare det å bruke ordet "ubrukelig" om andre. Endret 30. oktober 2021 av Isild 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 29. oktober 2021 #489 Del Skrevet 29. oktober 2021 Isild skrev (19 minutter siden): Det er litt urovekkende å høre dette intervjuet med Andreas (riktignok gammelt) https://www.p4.no/1730-farmen-andreas-tukter-sin-kvinne/artikkel/489517/ Jeg har ikke fulgt med på dem, og det er jo først nå når de selv byr på `chocking news` at også vi som ikke følger dem får med oss både hva som skjer nå, men også hva som er sagt før - det har de jo selv lagt der ute i offentligheten i svært stor grad. Her sier han altså at han syns det er helt ok å utøve "fysiske sanksjoner" hvis kona oppfører seg ubrukelig. Det samme syns han er ok for barn. F.eks "Røske litt i armen" som han sier. Bare det å bruke ordet "ubrukelig" om andre. Man kaller denne «tuktingen» for oppdragervold/vold i nære relasjoner. Noen bør seriøst ta grep. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 29. oktober 2021 Forfatter #490 Del Skrevet 29. oktober 2021 Skulptur skrev (4 timer siden): Vet at det ikke handler om at han har fått omsorgen. For det har han ikke. De har begge omsorgsretten. Men i deres øyne var det Satan som gikk inn og brukte henne. Tror ikke mental sykdom har streifet dem overhode. Så det hun sier i videoene på Instagram er hennes oppriktige mening? At Satan har styrt henne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 29. oktober 2021 #491 Del Skrevet 29. oktober 2021 (endret) hobbykokken skrev (7 minutter siden): Så det hun sier i videoene på Instagram er hennes oppriktige mening? At Satan har styrt henne? Det er det vel ingen som vet med sikkerhet. Jeg tror ikke på henne, virker veldig «staget». Endret 29. oktober 2021 av Tuttifrutt 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 29. oktober 2021 Forfatter #492 Del Skrevet 29. oktober 2021 Tuttifrutt skrev (18 minutter siden): Det er det vel ingen som vet med sikkerhet. Jeg tror ikke på henne, virker veldig «staget». Jeg er enig med deg. Men du skrev at du visste at han ikke hadde fått omsorgen for barna og at i deres øyne hadde Satan vært inne i bildet og da tolket jeg det som om hun var enig med a... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 29. oktober 2021 #493 Del Skrevet 29. oktober 2021 Hva disse to voksne menneskene sauser og rører med er nå èn ting, men jeg fryser på ryggen av å tenke på at disse 5 små skjønne jentene skal måtte vokse opp med å lære om «kvinnens plass» og satan. For ingen får overbevist meg om at det ikke skjer, i og med at det selvutnevnte overhodet er såpass ekstrem i både tro og etterlevelsen av den troen. Det verste er at det er så forbanna lite å få gjort så lenge de ikke blir lagt hånd på - og det å få barnevernet til å blande seg inn i religiøs tankegang er sannsynligvis ikke mulig. På toppen av det hele snakker det selvutnevnte overhodet rimelig godt for seg. Hele situasjonen er fortvilende egentlig. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne Z Skrevet 29. oktober 2021 #494 Del Skrevet 29. oktober 2021 Står om de på Tv2.no nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 30. oktober 2021 #495 Del Skrevet 30. oktober 2021 Verkinator skrev (6 timer siden): Han la også ut dette på mystoryen sin. Regner med han mener Maren Han virker som en veldig omsorgsfull fyr. Tipset henne om minigris til salgs også, for bare en måned siden. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 30. oktober 2021 #496 Del Skrevet 30. oktober 2021 Lurer på hvordan Andreas egentlig håndterer at utifra hans egen moral og egne religiøse regler så har Maren vært ganske så skikkelig utro antageligvis: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/E78bl/farmen-andreas-utroskap-burde-vaert-straffet-av-staten "- Jeg er opptatt av at folk ikke skal skilles. Det er viktig for meg. Utroskap burde vært straffet av staten fordi det jeg mener det er så alvorlig. Det ødelegger mennesker, familier og barn, sier han." 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 30. oktober 2021 #497 Del Skrevet 30. oktober 2021 Skulptur skrev (14 timer siden): Vet at det ikke handler om at han har fått omsorgen. For det har han ikke. De har begge omsorgsretten. Men i deres øyne var det Satan som gikk inn og brukte henne. Tror ikke mental sykdom har streifet dem overhode. Om de begge har omsorgsretten, så betyr jo det at etter et brudd skal barna bo (kanskje halvparten av tiden) hos begge foreldrene. Dvs halvparten av tiden alene med far. Om begge foreldrene har omsorgsretten, kan heller ikke den ene forelderen uten videre ta med barna om bosette seg langt unna den andre forelderen. Om de skal bo annenhver uke hos mor og far, kan de ikke gå i to barnehager eller på to skoler. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erieia Skrevet 30. oktober 2021 #498 Del Skrevet 30. oktober 2021 13 hours ago, Jordbærkake34532 said: Exen hennes kommenterte ene innlegget hennes. Hun skulle beholdt han ♥️ Virker som en skikkelig fin fyr. Den ene søsteren sier jo også at det Maren har fortalt tidligere ikke er løgn, i så fall er de hermetegnene rundt "mann" her på sin plass! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter #499 Del Skrevet 30. oktober 2021 Erieia skrev (31 minutter siden): Virker som en skikkelig fin fyr. Den ene søsteren sier jo også at det Maren har fortalt tidligere ikke er løgn, i så fall er de hermetegnene rundt "mann" her på sin plass! De hermetegnene er vel fordi ekteskapet deres er ugyldig og ikke registrert noe sted. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 30. oktober 2021 #500 Del Skrevet 30. oktober 2021 Det er slett ikke unormalt at hun har fått en kraftig psykisk reaksjon/knekk etter 7 mnd i "frihet". Tenk på den påkjenningen det har vært å endelig bryte ut, gå masse ned i vekt - bli vant til ny kropp, være alenemor til 5 små jenter... Og så tar hun kontakt med Andreas i stedenfor å oppsøke hjelp på annet vis (nå vet ikke vi om hun har prøvd dette, da)... Hun blir av Andreas forledet til å tro at det er Satan som har tatt bolig i henne 😰 Det er virkelig ikke til å fatte, og jeg synes oppriktig synd på henne som nå kanskje oppriktig tror på dette,i stedet for å forstå at de reaksjonene hun har hatt er HELT normale etter alt hun har vært igjennom!! 😭 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå