Gå til innhold

Kunne du vært sammen med ein person i rullestol

Anbefalte innlegg

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Eg lurer på det her fordi eg er veldig spent på kva spesielt dere gutar tenkjer rundt dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Det hadde ikke spilt noen rolle for meg.

Skrevet

Ja, hvis han ikke var bitter eller selvmedlidende pga situasjonen.

Skrevet

så lenge jeg er glad i personen så spiller det ingen rolle om han sitter i rullestol.

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg må vel innrømme at rullestolen hadde vært noe som kom med i vurderingen, men om jeg ellers hadde stor sans for personen tror jeg ikke rullestolen i seg selv hadde vært til hinder for et forhold.

Skrevet

Rullestol er jo ikke akkurat noe pluss, men når det er sagt: Hadde jeg blitt forelsket i en som satt i rullestol, ville ikke den hindret meg!

Skrevet

Ja absolutt. Forelsker meg i personen, at han tilfeldigvis sitter i rullestol spiller ingen rolle.

Skrevet

hadde eg blitt seriøst forelska i en i rullestol hadde det ikkje hatt nåke å sagt! :) så får en ta det praktiske etterkvart!

Gjest Spacegirl
Skrevet

Rullestolen hadde ikke hatt noe å si dersom jeg var forelsket i personen.

Skrevet

at et menneske bruker rullestol gjør ikke noe. Bare man liker personen.. :)

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg nok ikke hadde latt meg selv falle for en i rullestol, jeg ville stoppet det før det gikk så langt at jeg fikk sånne følelser. Men hvis han jeg var sammen med hadde havnet i rullestol hadde jeg jo ikke gått fra han.

Tror det er mye å tenke på dersom man går inn i et forhold med noen som har et handicap, man risikerer å bli "deltidsansatt" hjemmehjelp, det kan jo tære på forholdet i lengden. Selv små ting kan bli et problem i lengden

Men man skal aldri si aldri, hvem vet, om et år kommer jeg kanskje trillende på mannen min :ler:

Skrevet

Jeg ville kanskje tenkt meg om en gang ekstra, men hvis mannen rullestolen var "verdt det" for meg, så ville ikke rullestolen være noen hindring. En ulempe, ja, men ingen hindring.

Skrevet
Jeg må ærlig innrømme at jeg nok ikke hadde latt meg selv falle for en i rullestol, jeg ville stoppet det før det gikk så langt at jeg fikk sånne følelser. Men hvis han jeg var sammen med hadde havnet i rullestol hadde jeg jo ikke gått fra han.

Tror det er mye å tenke på dersom man går inn i et forhold med noen som har et handicap, man risikerer å bli "deltidsansatt" hjemmehjelp, det kan jo tære på forholdet i lengden. Selv små ting kan bli et problem i lengden

Må nok si meg enig her.

Skrevet

Hadde kjæresten min havnet i rullestol, så hadde jeg ikke droppet han.

Og, er man forelsket så er man forelsket.

Skrevet

det hadde kommet an på så mangt, blant annet hvorfor han sitter i rullestol, hvor mye hjelp han trenger og hvor mye han klarer selv, hvordan han har havnet der og hvordan han takler det og litt sånt.

men jeg kunne nok helt sikkert blitt forelsket i en mann selv om han satt i rullestol ja, selv om jeg nok også hadde stoppet det i starten dersom han var veldig pleietrengende.

hadde kjæresten min havnet i rullestol hadde jeg ikke gått fra ham ene og alene av den grunn. Men også der kommer det faktisk litt an på omstendighetene, og ikke minst hvordan han og jeg sammen klarer å løse problemene som vil dukke opp om han havnet i rullestol.

Skrevet

Ja hvorfor ikke - så lenge mannen i den er den jeg ønsker meg - ville ikke det ha noe å si med rullestol.

Skrevet

Enig med denne :)

Skrevet (endret)

For meg hadde det ikke hatt noen betydning om mannen satt i rullestol eller ikke. Personligheten har størst betydning for meg! (Og så har jeg møtt en del lekringer i rullstol i løpet av årene , da...) :sjarmor:

Endret av mockinbird
Skrevet
Eg lurer på det her fordi eg er veldig spent på kva spesielt dere gutar tenkjer rundt dette???

Det spiller ingen rolle hva jeg ville kunne gjøre, og jeg tror du stiller spørsmål du ikke trenger stille. Vent til du har en kjæreste, noe du vil få :)

Og når du har ham, se om du trenger å stille spørsmålet ditt da :)

Skrevet

Og for å snu det trill rundt: Hadde jeg sittet i rullestol og møtt en mann som lot det bli en hindring, hadde ikke det gjort noe... For en sånn mann ville ikke jeg ha hatt! :):klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...