Gå til innhold

Følte du deg gravid før test?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg venter på testdag (ivf) men har bare en følelse av at det ikke gikk denne gangen. Er to dager siden innsett. 

Følte du deg gravid i ventetiden?

Jeg har mange symptomer, men tenker det kommer av medisinene. 

Anonymkode: 5ca3f...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, følte det kilte og kriblet litt og ikke de vanlige murringene. Testet positivt 2dager etter ikm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg venter på testdag (ivf) men har bare en følelse av at det ikke gikk denne gangen. Er to dager siden innsett. 

Følte du deg gravid i ventetiden?

Jeg har mange symptomer, men tenker det kommer av medisinene. 

Absolutt ikke. Hadde null symptomer. Er også ivf. Føler meg ikke gravid nå i uke 16 heller. 

Anonymkode: 36b9b...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, merket ingenting.

Anonymkode: b5066...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingenting. Jeg er 12 dpo i dag og har fått positiv test i 2-3 dager nå. Det er ganske ufattelig, for jeg kjenner ingenting på kroppen, og mensenmurringer og mensenkvisen er på plass :roll:
Det skal ofte ganske mye hcg til før man kjenner at man er gravid, så da må det gå litt tid. Lykke til til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp! Hadde murringer i magen og små kramper nederst i ryggen. Ømme bryster. Og så fikk jeg skikkelig hetetokter - ble bare plutselig skikkelig varm og fikk helt kav

Anonymkode: 3707a...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Med nr en; ja! Kjente bølgene etter båtturen i helga til langt utpå tirsdagen. 

Med nr to; nei. Da var jeg egentlig forbanna for at mensen kom..men så varte mensen i en dag og var bitteliten, så etter tre dager med "kom igjen og få det overstått for f" testet jeg. Og lo! 😂

Anonymkode: 82840...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg kjente meg mest gravid den syklusen jeg trudde jeg hadde blitt gravid ved et uhell, men heldigvis fikk negativt svar. Så tidlige symptomer eller ikke-symptomer er såpass usikre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Absolutt ikke. Hadde null symptomer. Er også ivf. Føler meg ikke gravid nå i uke 16 heller. 

Anonymkode: 36b9b...78e

Litt godt å høre😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Med nr en; ja! Kjente bølgene etter båtturen i helga til langt utpå tirsdagen. 

Med nr to; nei. Da var jeg egentlig forbanna for at mensen kom..men så varte mensen i en dag og var bitteliten, så etter tre dager med "kom igjen og få det overstått for f" testet jeg. Og lo! 😂

Anonymkode: 82840...4a0

Såpass 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjente ingenting før i cirka uke 5, begynte å mistenke og fikk det bekreftet på ultralyd fem dager senere i uke 6 (ifm utredning for barnløshet - viste seg at vi hadde lyktes selv og slapp hormonbehandling).

(At mensen var fraværende var jeg vant til, ref. utredningen).

Anonymkode: 706a8...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Amatariel skrev (14 minutter siden):

Absolutt ingenting. Jeg er 12 dpo i dag og har fått positiv test i 2-3 dager nå. Det er ganske ufattelig, for jeg kjenner ingenting på kroppen, og mensenmurringer og mensenkvisen er på plass :roll:
Det skal ofte ganske mye hcg til før man kjenner at man er gravid, så da må det gå litt tid. Lykke til til deg! :klemmer:

Tusen takk 😊 Gratulerer så mye!! Så fantastisk! 💕Og så godt å høre at man kan føle ingenting, og fremdeles være gravid! Hos meg kan jo egget ikke ha festet seg engang, allikevel er jeg så negativ. Kanskje jeg bare vil beskytte meg selv fra en eventuell skuffelse. 

-Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjente ingenting før i cirka uke 5, begynte å mistenke og fikk det bekreftet på ultralyd fem dager senere i uke 6 (ifm utredning for barnløshet - viste seg at vi hadde lyktes selv og slapp hormonbehandling).

(At mensen var fraværende var jeg vant til, ref. utredningen).

Anonymkode: 706a8...83e

Oi, så lenge! For en herlig overraskelse da!

-TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ikke. Var overbevist om at mensen kom til å komme. Alle prøveperiodene før jeg faktisk ble gravid følte jeg meg supergravid og kunne ikke skjønne at testene var blendahvite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei, merket ingenting.

Anonymkode: b5066...afb

Nå ble jeg bittelitt mer håpefull 🌼

-Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Wilma89 skrev (1 minutt siden):

Absolutt ikke. Var overbevist om at mensen kom til å komme. Alle prøveperiodene før jeg faktisk ble gravid følte jeg meg supergravid og kunne ikke skjønne at testene var blendahvite. 

Ja, har vært der jeg og, hatt sååå troa- og kjent alt mulig.. Også bare- nei. Ser ut som konklusjonen får bli at man ikke kan føle det så tidlig. 

-Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå ble jeg bittelitt mer håpefull 🌼

-Ts

Det er like vanlig å ikke føle symptomer som det er å føle symptomer 💕 Særlig så tidlig, så ikke gi opp håpet! Krysser fingrene for deg 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jepp! Hadde murringer i magen og små kramper nederst i ryggen. Ømme bryster. Og så fikk jeg skikkelig hetetokter - ble bare plutselig skikkelig varm og fikk helt kav

Det var mange symptomer ja, hadde jeg baaare følt noe lignende 😄

-Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde ligamentsmerter/strekk ved rask snuing/bevegelse fra 8dpo, fikk positiv test 10 dpo. Og det har jeg kun hatt ved graviditeter, ellers lite forskjell fra vanlig pms.

Anonymkode: 64e30...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er like vanlig å ikke føle symptomer som det er å føle symptomer 💕 Særlig så tidlig, så ikke gi opp håpet! Krysser fingrene for deg 🤞🏼

Tusen takk! 💕🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...