AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Jeg gjorde det slutt med samboer for 3 måneder siden, etter 6år sammen. Vi er unge, begge jobber, og vi leier en leilighet 8timer i bil unna familien vår. Jeg synes det er veldig vanskelig denne situasjonen med å flytte fra hverandre fordi han sier "vi må ta det rolig og ikke stresse". Han skal flytte hjem og driver å søker nå, og han nekter å flytte før han har fått jobb, noe jeg skjønner fordi det er vanskeligere og få jobb når man er i jobb og ikke går på nav. MEN HVOR LENGE SKAL JEG VENTE, jeg blir gal i hodet mitt av denne situasjonen... Jeg har planlagt og bo her med ei venninne, hun flytter inn når han flytter ut. Jeg sa til han, hva om vi sier 10. august? Da flytter vi fra hverandre. Det synes han ble veldig stressende! Da har vi bodd sammen i over et halvt år. Jeg vil komme meg videre. Anonymkode: 8f499...6ca
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Si opp leiligheten og flytt selv, det han driver med er jo bare tull. Han har dessuten en forklaring på «hull på cv» - han burde flytte nå. Lettere å få jobb på nytt sted når en faktisk bor der!! Ta kontroll. Om han ikke blir med på å sette en dato nå så må du bare si opp leieforholdet, inngå gjerne ny avtale med utleier - uten at samboeren din nødvendigvis vet det. Så kan du pakke ned og styre du også, så han tror dere har ny leilighet. Etc. Anonymkode: 666a0...64c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå