Gå til innhold

En litt uheldig episode...

Gjest cecilia

Anbefalte innlegg

Hei alle prøvere :)

Er ganske ny her inne, men må si mange av innleggene her har vært til stor hjelp ;)

Jeg og min kjære sambo har kanskje ikke gått helt hundre prosent inn for å bli prøvere, men har hvertfall blitt enige i å droppe prevansjon. :hoppe: Hehe, må nok innrømme at jeg kanskje er litt mer babysjuk enn ham da....

Har prøvd oss uten p-piller en mnd. nå, og trodde faktisk at det klaffa her for leden :roll: Dro på legevakta ei natt etter en halv dag med kraftige magesmerter, kvalme og svimmelhet. Tok en gravi-test der nede, men den var negativ :sur: Det legen konkluderte med, var at jeg hadde blærekatarr :rodme: Må si jeg ble skuffet, gitt...

Dagene gikk, jeg ble ferdig med pencelinen, men smertene var fortsatt der!(?) Fikk time hos fastlegen min, og han tok en ny gravi-test på meg. Men neida, negativ den her gangen også. Fastlegen konkluderte denne gangen at jeg kanskje hadde for mye syre i magesekken og jeg fikk resept på syredempende tabletter. :sur:

Men, men.. That's life :) Får bare stå på, og håpe at det klaffer og at min kjære kanskje blir litt mer babysjuk han også :ler:

Pssst.... Har noen av dere opplevd at man tester negativt flere ganger, men at man er gravid likevel? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...