Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen damer som bevist lager cameltoe for å få blikk&oppmerksomhet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke noen gjør det. Da må de gå uten truse under vanlige bukser, det har jeg aldri hørt om. 

Anonymkode: 3a81f...a11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neppe. Jeg klarer ikke helt å se for meg at en dame står opp om morgenen og tenker: "I dag skal jeg ta på den strammeste buksa jeg har, og dra den så langt opp i hakket som det er mulig å komme!" :P Noen ganger blir det bare sånn, om buksa er litt trang, og stoffet er tynt nok. 

Anonymkode: d2611...ab6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Snart dukker det opp et tema om grilldressen, cameltoe1 og den halvfeite middagspølsa. Et epos om hverdagshelten som elsker camping, øl og damer med krølltangsveis.

Hvordan legger du kuk og baller når du kler deg om dagen? Hvilke bukser anbefaler dere når kuken er større slapp en 90% er stiv?

Hilsen mann som pga størrelsen må gå med ergowear.com sine truser.

Anonymkode: dd2cc...7b1

• Liker 3
Gjest laPistola
Skrevet

Var jo ei her for en uke siden som gjorde det fordi hun likte oppmerksomhet . La ved et bilde også dessverre 

Gjest Smeltemann
Skrevet

Nei, men mange som har så mye fett at det vises veldig godt.

AnonymBruker
Skrevet
Anonyminist skrev (2 minutter siden):

Var jo ei her for en uke siden som gjorde det fordi hun likte oppmerksomhet . La ved et bilde også dessverre 

Ja, da er desperasjonen blitt så stor at det er rett før de trekker ned buksa på trikken.

Anonymkode: bfdfb...400

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

@FruKG ?? ❤️❤️

Anonymkode: 12af8...f73

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 15.05):

Neppe. Jeg klarer ikke helt å se for meg at en dame står opp om morgenen og tenker: "I dag skal jeg ta på den strammeste buksa jeg har, og dra den så langt opp i hakket som det er mulig å komme!" :P Noen ganger blir det bare sånn, om buksa er litt trang, og stoffet er tynt nok. 

Anonymkode: d2611...ab6

Je så en ung mann her om dagen i super stramme jeans med den største cameltoe jeg har sett. Buksen satt helt klistra på han. Gudene skal vite hvordan han får de buksene på😅

Anonymkode: 41ff9...953

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 22.21):

Snart dukker det opp et tema om grilldressen, cameltoe1 og den halvfeite middagspølsa. Et epos om hverdagshelten som elsker camping, øl og damer med krølltangsveis.

Hvordan legger du kuk og baller når du kler deg om dagen? Hvilke bukser anbefaler dere når kuken er større slapp en 90% er stiv?

Hilsen mann som pga størrelsen må gå med ergowear.com sine truser.

Anonymkode: dd2cc...7b1

Hehe...

Anonymkode: 61f7c...a7e

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Je så en ung mann her om dagen i super stramme jeans med den største cameltoe jeg har sett. Buksen satt helt klistra på han. Gudene skal vite hvordan han får de buksene på😅

Anonymkode: 41ff9...953

Menn har ikke cameltoe, de har mooseknuckle

Anonymkode: 772d3...243

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Anonyminist skrev (På 9.5.2021 den 22.23):

Har dere forsøkt å gjøre det? Jeg har gjort det noen ganger og det er helt villt hvor mange menn som ser og hvor lett det er å bli sjekka opp på byn 🙈

Anonymkode: 25c44...fed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 9.28):

Tror ikke noen gjør det. Da må de gå uten truse under vanlige bukser, det har jeg aldri hørt om

Anonymkode: 3a81f...a11

Du Karen, kom deg vekk her. Selv om du aldri har hørt om det, så betyr det ikke at det ikke er damer som gjør det. 

Anonymkode: c2fa3...f76

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det ved et uhell på tur forrige uke. Fikk et gnagsår så jævlig at jeg trodde jeg hadde fått herpes. 

Anonymkode: fefc6...88a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gjorde det ved et uhell på tur forrige uke. Fikk et gnagsår så jævlig at jeg trodde jeg hadde fått herpes. 

Anonymkode: fefc6...88a

Ler så jeg holder på å falle ut av sofaen 🤣 Jeg ble litt sår jeg også, men den buksa jeg brukte når jeg med vilje gjorde det er så j---- trang at sømmene går langt opp alle steder 😂

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Har dere forsøkt å gjøre det? Jeg har gjort det noen ganger og det er helt villt hvor mange menn som ser og hvor lett det er å bli sjekka opp på byn 🙈

Nei. Klarer og sjekke nok menn anstendig antrukket . Skjønner at dere får oppmerksomhet når dere blotter dere, men fristes ikke av den type oppmerksomhet . Stirrer sikkert selv, men det er ikke fordi jeg beundrer fi..... deres, blir bare sjokkert . 

AnonymBruker
Skrevet
Anonyminist skrev (32 minutter siden):

Nei. Klarer og sjekke nok menn anstendig antrukket . Skjønner at dere får oppmerksomhet når dere blotter dere, men fristes ikke av den type oppmerksomhet . Stirrer sikkert selv, men det er ikke fordi jeg beundrer fi..... deres, blir bare sjokkert . 

Blotting var en overdrivelse. Det er bare formene der nede som synes. Jeg tror ikke at noen beundrer fitta mi men at menn lar seg hisse opp av det er helt sikkert.

Skrevet

Her er min, og ja jeg går inn for det 😊

3271B9D8-773C-46AA-90AF-8F0A7E24057E.jpeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
jentegutt skrev (1 time siden):

Her er min, og ja jeg går inn for det 😊

3271B9D8-773C-46AA-90AF-8F0A7E24057E.jpeg

Jeg får alltid cameltoe i treningstights, men når jeg går ut på byn er det som oftest med jeans. Gjør du det med vilje i jeans også?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Merkelig at alle menn har full oversikt, selv de som alltid ser folk i øynene. Magic!

Anonymkode: 37d38...f65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...