Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen damer her som foretrekker sex under mensen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

M.
Vi foretrekker ikke sex med mensen. Men det gjør oss ingenting, bare bruke håndkle under. Også kan jeg med god samvittighet ejakulere inn uten risiko.

Anonymkode: b7173...ba9

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker ikke mensen-sex men det går helt fint. Vi har sex hver dag, mer eller mindre, og mensen er ikke noen stopper, er bare å ha håndkle under og bruke kondom for å unngå søl. Sex under mensen har en tendens til å bli litt for "vått" så foretrekker jo normalperiodene.

Anonymkode: 07947...7b8

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ellers takk. 

Anonymkode: 398bf...cd6

• Liker 1
Skrevet

Overhode ikke.

AnonymBruker
Skrevet
Voksenmann skrev (1 minutt siden):

Overhode ikke.

Han spurte damer, ikke menn.. 

Anonymkode: 653cd...300

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er lite fristende. Både pga smerter, blod og at jeg føler meg lite attraktiv. 

Anonymkode: 698c9...436

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ofte ganske kåt under mensen. Men har mye smerter så det blir lite penetrering. Gjør heller andre ting. 

Anonymkode: 49995...ee1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei takk.

Anonymkode: 51fe1...426

Skrevet
M Mads skrev (6 timer siden):

Hadde du kjent på kroppen hvordan det er å ha mensen hadde du aldri spurt om kvinner foretrakk å ha sex med mens vs når man ikke har det. Herregud! Teit spørsmål! Hva med deg selv? Foretrekker du å ha sex mens du har dundrende hodepine framover når du føler at alt er fint?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi har sex under mensen. Heldigvis bryr ikke mannen seg om blod. Han kan til og med slikke meg når jeg har mensen. 

Men jeg foretrekker sex uten mensen. 

Anonymkode: 92728...bca

AnonymBruker
Skrevet
M Mads skrev (12 timer siden):

Ja vi har sex selv om jeg har mensen  Litt gris,men dusje/vaske etterpå så går det fint.

Anonymkode: 64ba2...372

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke si jeg foretrekker det, men jeg har det uansett da. Føler meg litt småekkel de første sekundene så glemmer jeg det.. Første dagen prøver jeg å unngå det

AnonymBruker
Skrevet
On 5/9/2021 at 10:27 AM, AnonymBruker said:

Jeg blir ofte ganske kåt under mensen. Men har mye smerter så det blir lite penetrering. Gjør heller andre ting. 

Anonymkode: 49995...ee1

Jeg må spørre. Hva mener du med "andre ting"? Jeg gjør mitt beste for å bli med på det meste, men "andre ting" under mensen høres litt ekkelt ut. Mensen og blod synes jeg er litt ekkelt, men hvis det er noe jeg kan gjøre så gi meg gjerne tips. 

Anonymkode: b7436...8c9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg må spørre. Hva mener du med "andre ting"? Jeg gjør mitt beste for å bli med på det meste, men "andre ting" under mensen høres litt ekkelt ut. Mensen og blod synes jeg er litt ekkelt, men hvis det er noe jeg kan gjøre så gi meg gjerne tips. 

Er du mann eller kvinne?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 11.40):

Vi har sex under mensen. Heldigvis bryr ikke mannen seg om blod. Han kan til og med slikke meg når jeg har mensen. 

Men jeg foretrekker sex uten mensen. 

Anonymkode: 92728...bca

Broren min fortjener en medalje

Blod, svette og tårer

Ai, ai captain 

Anonymkode: 13748...b2f

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, M Mads said:

Er du mann eller kvinne?

Mann. Skal også nevnes at dama er flau og ikke vil ha sex i den perioden, men hvis vi kan finne på noe så, hvorfor ikke?

Skrevet

Tråden er ryddet for diskusjon med seg selv. Elaine Marley, mod.

• 5 måneder senere...
Skrevet
M Mads skrev (11 timer siden):

Det er digg

Tenner du på bruk av bind? Eller forveksler jeg deg, TS med en annen? 

Anonymkode: 653cd...300

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...