Leonora99 Skrevet 9. mai 2021 #41 Del Skrevet 9. mai 2021 sicario skrev (3 timer siden): Men det er ikke lite. Det er gjennomsnittet. Helt normalt. Det som er vanlig 😊 Nei det er ikke gjennomsnittlig, det er langt under 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #42 Del Skrevet 9. mai 2021 Leonora99 skrev (1 time siden): Nei det er ikke gjennomsnittlig, det er langt under Ja, du har åpenbart et stort behov for sex. Hvorfor ikke bare erkjenne det, og passe på å ha en sexfiksert partner. Da burde det gå fint. Jeg skjønner ikke hvorfor du er så opptatt av å karakterisere andre folks sexhyppighet. Anonymkode: 86e44...0c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonora99 Skrevet 9. mai 2021 #43 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, du har åpenbart et stort behov for sex. Hvorfor ikke bare erkjenne det, og passe på å ha en sexfiksert partner. Da burde det gå fint. Jeg skjønner ikke hvorfor du er så opptatt av å karakterisere andre folks sexhyppighet. Anonymkode: 86e44...0c3 Jeg har et normalt behov for sex, hva har det med sexfiksert å gjøre? Sex er et av de viktigste tingene i et forhold, uten jevnlig sex er forholdet dødt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #44 Del Skrevet 10. mai 2021 Vært sammen i 15 år. 1-2 ganger i mnd. Jeg er mann og ikke fornøyd med dette. Hun har ikke behovene lenger, men hun ønsker være med meg. Jeg har tatt et valg om at hun / vi trenger hjelp for å komme videre. Vik hun ikke det, så går jeg. Anonymkode: ddc5a...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stav Skrevet 18. mai 2021 #45 Del Skrevet 18. mai 2021 Ang onanering, det er seff ok i et "normalt" forhold for å avlaste kvinnen av og til. Men når kvinnen er den som er desperat så er det respektløst av mannen å tømme seg i do eller dusjen før man går til sengs. Og slutt å mas om hva som er "normalt" og gjennomsnittlig Vi har vel ingen ambisjon om å være normale! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skalperud Skrevet 18. mai 2021 #46 Del Skrevet 18. mai 2021 Vi har sex ca to ganger i uken! Forholdet har vart i 18 år, tre barn, så er fornøyd med at gnisten fortsatt er der 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #47 Del Skrevet 18. mai 2021 Sammen i 15 år, og vi har sex 1-3 ganger daglig. Tidlig i 40-årene. Anonymkode: c55bf...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #48 Del Skrevet 18. mai 2021 2 år siden sist nå. Vært sammen i drøyt 8 år og er begge i 50-årene. Veldig frustrerende situasjon dette her. Hun har ikke behov lenger sier hun og har ikke lyst på sex. Virker ikke som hun har lyst til å ha lyst på sex og intimitet heller, så forholdet er for tiden under kritisk evaluering fra min side. Har forsøkt å ta det opp en rekke ganger men da blir hun bare taus, eller unnvikende, og så snakker vi plutselig om noe annet... Anonymkode: d09b9...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #49 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 2 år siden sist nå. Vært sammen i drøyt 8 år og er begge i 50-årene. Veldig frustrerende situasjon dette her. Hun har ikke behov lenger sier hun og har ikke lyst på sex. Virker ikke som hun har lyst til å ha lyst på sex og intimitet heller, så forholdet er for tiden under kritisk evaluering fra min side. Har forsøkt å ta det opp en rekke ganger men da blir hun bare taus, eller unnvikende, og så snakker vi plutselig om noe annet... Anonymkode: d09b9...8e4 Så leit å høre. Høres ut som hun er ferdig med forholdet. Jeg har sett folk ofte seg slik inn i alderdommen, og det er ikke vakkert.. Mitt råd er å gå nå. Anonymkode: c55bf...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #50 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så leit å høre. Høres ut som hun er ferdig med forholdet. Jeg har sett folk ofre seg slik inn i alderdommen, og det er ikke vakkert.. Mitt råd er å gå nå. Anonymkode: c55bf...b65 *Skrivefeil Anonymkode: c55bf...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floater Skrevet 18. mai 2021 #51 Del Skrevet 18. mai 2021 Hver dag 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 18. mai 2021 #52 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 8.43): Merkelig at KG sine medlemmer har så mye mer sex enn den gjennomsnittlige nordmann. 😅 Vi har vært sammen i 9år. To barn. Før hadde vi kanskje to-tre ganger i mnd. Nå har det økt til minst en gang i uken. 🙌🏻 Anonymkode: a393a...9c3 gitt at gjennomsnittet er 2 ganger i uken, og det inkluderer alle som har utfordringer med sex, ikke har behov osv osv, og siden sexfrekvens er noe avhengig av livsfase, så vil reell frekvens være markant mere en 2 ganger i uken. Det er et tall som tendenserer ned, ikke opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #53 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 9.37): Nå er det snart 2 år siden. Har fått de barna jeg skal ha, så ser ikke poenget i å ha mer sex. Tror mannen kanskje mener noe annet, men han sier ikke noe så da er det vel greit for han også. Anonymkode: c2a3a...149 Tror mannen din har sex regelmessig, bare ikke med deg. Så ja det er vel greit for han også. Anonymkode: 217a8...350 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leken79 Skrevet 22. mai 2021 #54 Del Skrevet 22. mai 2021 Jeg og dama har vært sammen i snart tre år,og vi har sex nesten hver dag.i helgene kan vi gjerne knulle 4-5ganger om dagen når vi er ekstra kåte.kuken min er stort sett alltid litt øm🙂 ( par i 40åra) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 22. mai 2021 #55 Del Skrevet 22. mai 2021 Kjærester i snart 8 år, før vi fikk barn hadde vi sex rundt 1 gang i uka, kanskje 2 hvis vi orka. Nå etter barn, 1-2 ganger i mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 22. mai 2021 #56 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 9.49): Vi har vært i sammen i 11år og vi har aldri sex. Ønsker også tips til å få mannen mer interessert Anonymkode: 74cff...521 Enkelt..du bytter ham med en mann som fungerer!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #57 Del Skrevet 22. mai 2021 Har du tatt vare på kroppen din, eller har du latt deg selv forfalle? Har han noen kinks du kunne tatt initiativ til å gjennomføre? Anonymkode: 3085f...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #58 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 10.04): Nå er vi nyforelsket, så vi har sex 3-4 ganger på et døgn når vi er sammen. Begge har barn fra før, så vi møtes ikke mer enn en til to ganger per uke da. Da jeg var gift, dalte sexlysten min kraftig de siste årene. Føler at jeg har våknet igjen seksuelt sett nå. Det er fantastisk å ha lyst hele tiden; håper at denne fasen varer lenge! Anonymkode: 6e9cb...27a Samme her 😄😁😁 Jeg ble aldri opphisset nok de siste 10 åra. Snakk om plutselig "oppvåkning" Vi satser også på at denne fasen varer Leeenge. Anonymkode: 5af2e...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #59 Del Skrevet 24. mai 2021 Er på vei ut av et forhold hvor vi har hatt sex 2 ganger de siste 7 årene. Og det har vært ufattelig kjipt. Har nå rotet meg bort i en ny mann, og vi har sex så ofte vi har mulighet. Fatter ennå mindre nå hvordan jeg holdt ut så lenge med så lite sex...🙈 Anonymkode: 0eea9...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 24. mai 2021 #60 Del Skrevet 24. mai 2021 Leonora99 skrev (På 9.5.2021 den 22.47): Jeg har et normalt behov for sex, hva har det med sexfiksert å gjøre? Sex er et av de viktigste tingene i et forhold, uten jevnlig sex er forholdet dødt Igjen. Med måten du ordlegger deg på så ilegger du alle andre samme behov som deg, og utilsiktet kaller de unormale om de ikke er som deg. for deg er sex et av de viktigste tingene i et forhold. Uten jevnlig sex er forholdet dødt.. for deg! Du er ikke en fasit på hva som er normalt eller vanlig for noen andre en deg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå